• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5233973/

Оператор 1C, 25 000 грн

Розглядає посади:
Оператор 1C, Менеджер з закупівель, Менеджер з продажу, Менеджер з адміністративної діяльності, Бухгалтер, Оператор ПК, Фахівець з управління товарними запасами, Бухгалтер з первинної документації, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор 1C

з 09.2024 по нині (11 місяців)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

-Впровадження фінансової звітності (форма No2) в систему 1С з подальшим контролем за коректністю даних.
-Координація та контроль процесів відвантаження товарів, забезпечення точності відгрузок водіями.
-Синхронізація інформації про товарні запаси з даними складського обліку в 1С.
-Організація процесу повернення товарів від клієнтів, підготовка та узгодження актів звірки з контрагентами.
-Ведення і коригування залишків товарів у системі 1С для оптимізації складських запасів.
-Управління документами в системах електронного документообігу Edin та Вчасно для забезпечення безперебійного документообігу.
-Організація процедур повернення товарів, оформлення актів звірок з контрагентами та врегулювання спірних питань

Обліковець

з 08.2022 по 07.2024 (1 рік 11 місяців)
Альтера ІНЖ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

-Виконання клієнтського обслуговування, включаючи закриття документів та забезпечення належного документообігу товарів.
-Керування базою даних у програмі 1С, розробка податкових накладних та ефективне оформлення замовлень через Нову Пошту з подальшим контролем за доставкою товарів клієнтам.
-Організація логістики товарів, включно з підготовкою товарно- транспортних накладних (ТТН) для перевізників.
-Управління процесами повернення та обміну товарів, забезпечення високого рівня задоволеності клієнтів.
-Контроль за правильністю оформлення товарно-супровідних документів та звітної документації.
-Підготовка звітів щодо руху товарів для внутрішнього аудиту та керівництва

Інженер-землевпорядник

з 09.2021 по 01.2022 (4 місяці)
Інститут землеустрою та земельно-правових відносин, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-Ефективне збирання та підготовка документації для участі в тендерах, забезпечення відповідності всіх необхідних вимог.
-Успішне ведення переговорів щодо умов договорів, демонструючи високий рівень комерційної обізнаності та переговорних навичок.
-Компетентне створення договорів на надання послуг, забезпечення їх юридичної коректності та своєчасне підписання.
-Точне уточнення деталей виконання послуг, гарантування високої якості робіт згідно з умовами договору.

Інженер-землевпорядник

з 04.2021 по 09.2021 (5 місяців)
ФОП Качуренко О.Ю., Київ (Сільське господарство, агробізнес)

-Розробка землеустрою та оціночної документації, експертне виготовлення земельних книг.
-Кваліфіковане встановлення меж земельних ділянок, забезпечення точності та відповідності нормативам.
-Ефективна комунікація з клієнтами для узгодження вимог та специфікацій наданих землевпорядних послуг.
-Акуратне внесення даних до державних звітів, забезпечення їх актуальності та достовірності.
-Підготовка та оформлення технічної документації з землеустрою відповідно до державних стандартів

Консультант кол-центру

з 03.2020 по 04.2021 (1 рік 1 місяць)
Датагруп & Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

-Ефективне інформування клієнтів щодо поточних проектів та активне залучення до нових ініціатив; впровадження стратегій збільшення лояльності та задоволеності клієнтів.
-Компетентне вирішення запитань та проблем клієнтів, надання якісних консультацій, розробка ефективних рішень для оптимізації клієнтського досвіду.
-Професійна робота з запереченнями, використання переконливих аргументів для підтримки високого рівня продажів та позитивного іміджу компанії.

Касир ПНФП

з 02.2019 по 07.2019 (5 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Київ (Транспорт, логістика)

Ефективне обслуговування клієнтів з видачею та прийманням посилок, забезпечуючи високий рівень задоволеності клієнтів.

Освіта

Кітз НАУ

Землеустрій, Київ
Середня спеціальна, з 2015 по 2019 (3 роки 9 місяців)

Знання і навички

  • Ведення CRM
  • Користувач 1С
  • Продаж банківських продуктів
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Стресостійкість
  • Старанність
  • Робота з клієнтами
  • Ведення клієнтської бази
  • 1С:Підприємство
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Організованість
  • Інвентаризація

Додаткова інформація

Я цілеспрямована та допитлива особистість яка невпинно зосереджена на саморозвитку. Маю сильне бажання до навчання, оволодіння новими навичками та їхнього практичного застосування. Відрізняюся
відповідальністю та здатністю швидко адаптуватися до нових викликів.

Планування та структурований підхід до виконання завдань є для мене ключовими, але я також високо ціную важливість комунікації та
емоційного інтелекту. Постійно прагну до зростання та готова інвестувати час у навчання для того, щоб стати кращою версією себе.

Маю досвід роботи з бухгалтерськими програмами 1С та системами електронного документообігу, що дозволяє ефективно вирішувати завдання з обліку та контролю товарних запасів. Володію аналітичним
мисленням та вмію працювати з великими обсягами інформації, забезпечуючи точність і своєчасність звітності.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: