Резюме від 5 березня 2024 PRO

Юлия

Управляющий недвижимостью, магазином, филиалом, руководитель отдела

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
44 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник директора по оренді та маркетингу

з 12.2019 по 03.2020 (3 місяці)
Маріст трейд, Маріуполь (Недвижимость)

- підтримання роботи об'єкта на високому рівні, участь в забезпеченні життєдіяльності об'єкта
-контроль і ініціювання проведення своєчасного технічного обслуговування об'єкта
-контроль в'їзду / виїзду орендарів
-Взаємодія з існуючими та потенційними партнерами (орендарями)
-планування бюджету відділу маркетингу та оренди і контроль його виконання
-Відстеження і контроль дотримання умов договору
-Відстеження і контроль дебіторської заборгованості
-ведення документообігу (договори, акти, додаткові угоди, рахунки)
-Погодження і затвердження проведення маркетингових заходів на території об'єкта
- -контроль розміщення і погодження макетів реклами в соціальних мережах
координація і контроль ефективної роботи персоналу об'єкта -контроль дотримання і виконання стандартів роботи всіх служб об'єкту
-урегулірованіе конфліктних ситуацій
-Набір / звільнення персоналу у відділ оренди / маркетингу

Заступник директора

з 02.2019 по 10.2019 (8 місяців)
АН Маяк, Київ (Недвижимость)

- керування офісом, вирішення організаційних питань
- операційна та фінансова діяльність та звітність
- складання та виконання бюджету
- прийом/звільнення персоналу
- супроводження усіх етапів угод

Власник

з 05.2018 по 02.2019 (9 місяців)
Мопстер, Київ (Гостинично-ресторанный бизнес)

Організація відкриття кав'ярні та керування операційними процесами.

Управляющий бизнес центром

з 02.2017 по 11.2017 (9 місяців)
Forum Group Ukraine, Київ (Сеть бизнес центров)

Обеспечение жизнедеятельности объекта, управление всеми службами на объекте, поддержание работы объекта на высоком уровне.
Контроль проведения своевременного тех. обслуживания.
Ведение переговоров с арендаторами.
Подписание договоров аренды, актов, доп. соглашений и т.д.
Ведение документооборота - электронная система документооборота Terrasoft.
Контроль въезда/выезда арендаторов.
Планирование и составление бюджета, контроль его выполнения.
Контроль соблюдения арендаторами условий аренды, дебиторская задолженность.
Участие в разработке и проведении маркетинговых мероприятий.
Координация и контроль эффективной работы персонала объекта, контроль выполнения стандартов работы всех служб на объекте.
Урегулирование конфликтных ситуаций.
Приём/увольнение персонала.

Руководитель отдела аренды

з 10.2008 по 05.2016 (7 років 7 місяців)
DeVision, Київ (Девелопер)

Набор арендаторов
Подготовка к открытию ТЦ
Документальное сопровождение
Утверждение дизайн-проектов магазинов ТЦ
Контроль своевременности оплат согласно условий договора
Организация взаимодействия всех служб на объекте
Контроль работы административной, клининговой, охранной и службы эксплуатации
Участие во всех процессах связанных с жизнедеятельностью ТЦ
Анализ рынка торговой недвижимости
Мониторинг арендных ставок

Менеджер проекта

з 11.2005 по 07.2008 (2 роки 8 місяців)
Лига Нова, Київ (Строительная промышленность и деревообработка)

Поиск объектов коммерческой недвижимости
Подготовка документов и участие в аукционах недвижимости
Анализ рынка недвижимости Киева и регионов
Продажа объектов компании
Полное документальное сопровождение при купле/продаже/ аренде недвижимости
Страхование объектов недвижимости компании

Освіта

КНЭУ

Экономика управления, Київ
Незакінчена вища, з 2002 по 2005 (2 роки 6 місяців)

Киевский торгово экономический техникум

Бухгалтер аудитор, Київ
Середня спеціальна, з 1997 по 2000 (2 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

ПК уверенный пользователь, 1С, Terrasoft, водительское удостоверение, наличие автомобиля.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: