Резюме від 15 квітня 2024 PRO

Вікторія

Бухгалтер

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто проживання:
Ірпінь
Готовий працювати:
Дистанційно, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 05.2021 по 03.2024 (2 роки 10 місяців)
Аутсорсингова компанія, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

-Виписка первинних документів: рахунків-фактур, видаткова накладна/акт виконаних робіт (наданих послуг), формування актів звірки взаєморозрахунків, виробництво: накладні-вимоги, звіти з вироництва,

-Обробка первинної документації (документи від постачальників), відображення в бухгалтерському обліку, звірка взаєморозрахунків, контроль за отриманням документів, звірка з контрагентами,

-Здійснення банківських платежів, проведення їх в обліковій системі,

-Виписка, реєстрація та розблокування податкових накладних,

-Складання та подання звітності: декларація з ПДВ, декларація платників єдиного податку, Об'єднаної звітності (ЄСВ+ДФ), декларація з податку на прибуток, Фінансова звітність, Статистична звітність,

-Використання ЕДО: Медок, Вчасно,

-Робота в кабінеті платника податків: аналіз, перевірка сплати податків, планування ПДВ-ліміту, листування з контролюючими органами.
Досвід роботи з великим об'ємом інформації

Бухгалтер, інспектор з кадрів

з 03.2013 по 10.2017 (4 роки 7 місяців)
ТОВ Хімагро, Київ (оптова торгівля ЗЗР та засобами захисту рослин)

- обробка первинної документації:
виписка видаткових накладних, ТТН, довіреностей,

оприбуткування товарів, робіт, послуг,

перевірка правильності відображення даних в обліку,

контроль отримання оригіналів документів та правильності їх заповнення,

звірка взаєморозрахунків: складання актів, відправка контрагентам, проведення в обліку,

-облік необоротних активів:

оприбуткування, введення в експлуатацію, переміщення, нарахування амортизації, списання,

- облік ПММ автомобільного парку підприємства (оприбуткування, перевірка маршрутних листів та чеків, списання ПММ),
ведення ФОП 3 групи (виписка актів, видаткових накладних, ведення книги обліку доходів, складання та здача звітності по ЄП, ЄСВ через електронний кабінет, сплата податків, та проведення інших платежів через інтернет-банкінг),

- ведення обліку особового складу підприємства: прийом, переведення, звільнення працівників, табелювання,
складання та здача Повідомлення при прийнятих працівників до органів фіскальної служби;
підготовка наказів по підприємству, кадрових наказів, ін. наказів за вимогою керівництва;
складання плану-графіку відпусток;
формування та зберігання особових справ працівників;
заповнення та зберігання трудових книг;
прийом, перевірка та заповнення лікарняних листів),
ведення журналу з реєстрації інструктажу по пожежній безпеці, охорони праці;
пошук спеціалістів та розміщення вакансії на релевантних сайтах, відбір вхідних резюме,
планування та проведення первинних співбесід,
організація проведення співбесід з керівниками структурних підрозділів,
подальша адаптація новоприйнятих працівників

Бухгалтер

з 06.2012 по 03.2013 (9 місяців)
ТОВ "Техно-Воля", Бровары (Продаж автозапчастин)

Ведення первинної документації, підготовка та здача звітності

Начальник відділу зустрічних звірок управління податкового контролю

з 02.2012 по 06.2012 (4 місяці)
ГНИ в Соломенском районе г.Киева ГНС (Государственная налоговая служба), Киев (Перевірка юридичних осіб)

Головний ревізор-інспектор управління податкового контролю

з 07.2006 по 02.2012 (5 років 7 місяців)
ГНИ в Соломенском районе г.Киева ГНС (Государственная налоговая служба), Киев (Перевірка юридичних осіб)

Освіта

Вінницький фінансово-економічний університет

Облік і аудит, Вінниця
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word Електронний кабінет платника податків Користувач ПК M.E.Doc Клієнт-Банк 1С:Підприємство Інтернет-банкінг BAS Бухгалтерія 1С УТП

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Відповідально ставлюся до своїх обов’язків, пунктуальна, без шкідливих звичок.
Маю досвід роботи з великими об'ємами операцій.
Бажання вчитись та підвищувати свої професійні навички, також освоювати нові напрямки, ділянки роботи, бізнес процеси.
Вміння організовувати та сплановувати свій робочих день.
Перевагу надаю дистанційному формату роботи, офлайн за необхідності, з метою раціонального використання робочого часу

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: