Резюме від 11 січня 2019

Анна

Бухгалтер, 9 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Бахмут

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу обліку та звітності

з 09.2012 по нині (11 років 8 місяців)
Управління праці та соціального захисту населення, Бахмут (Державні організації)

- нарахування заробітної плати, рангів, премій, надбавок, відряджень, лікарняних, компенсацій при звільненні, відпускних, та інших виплат співробітникам (фактична штатна чисельність 62 працівника);
- перевірка і аналіз табеля обліку робочого часу співробітників, створення відомості одержувачів для зарахування заробітної плати та інших виплат на карткові рахунки співробітників;
- видача довідок по заробітній платі, оформлення зарплатних карток;
- підготовка і здача звітності до контролюючих органів, звітів до фонду соціального страхування і податкову інспекцію;
- оформлення щомісячних наказів нарахування премій, надбавок за виконання особливо важливої роботи, високі досягнення, інтенсивність праці;
- оформлення бюджетних зобов'язань, платіжних документів витрат на утримання установи, їх реєстрація в органах казначейства;
- складання договорів, додаткових угод на оплату комунальних послуг, послуг зв’язку, інтернету, модулю шифрування, придбання канцелярських товарів, ремонту оргтехніки, оренди та ін.;
- проведення інвентаризацій, участь у складі інвентаризаційної комісії та комісії зі списання, складання актів звірок, актів списання, відомостей видачі матеріальних цінностей;
- заповнення карток аналітичного обліку касових і фактичних витрат, журналу обліку юридичних та фінансових зобов'язань, ведення меморіальних ордерів, ведення оборотної відомості основних засобів та інших необоротних активів, відомості кредиторської та дебіторської заборгованості;
- формування зведеної фінансової звітності за результатами місяця, кварталу, року, через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство»;
- складання бюджетного запиту на утримання установи, кошторисів і планів асигнувань, штатних розкладів, типових штатних розписів;
- участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності згідно даних бухгалтерського обліку і звітності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів (аналіз використання енергоносіїв: водопостачання, теплопостачання, електропостачання);
- розробка програми економічного і соціального розвитку Бахмутського району;
- організація і проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти через електронний майданчик zakupki.prom.ua, участь у складі тендерного комітету;
- оприлюднення інформації про обсяги бюджетних призначень, обсяги видатків та наданих кредитів, внесення інформації про укладені договори, інформації про стан виконання договорів, на единому веб-порталі використання публічних коштів spending.gov.ua;
- облік інвентарних карток обліку основних засобів в бюджетних установах;
- якісний облік документів для забезпечення функціонування «Мобільного соціального офісу», облік витрат палива;

Освіта

Українська інженерно-педагогічна академія

Економіка підприємстава, Бахмут
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік 3 місяці)

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: