Резюме від 30 січня 2019

Ірина

English/german translator, teacher, project-manager

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто проживання:
Трускавець
Готовий працювати:
Дрогобич, Львів, Стрий, Трускавець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Frühstückskellnerin

з 08.2018 по 10.2018 (2 місяці)
Romantik Hotel Namenlos und Fischerwiege GmbH & Co. KG, Ostseebad Ahrenshoop (Hotel/restaurant/wellness)

- Begrüßte jeden Kunden mit einem Lächeln
- Verarbeitete Kundenzahlungen mit Bargeld, Debit-, Geschenk- und Kreditkarten
- Ich habe To-Go-Bestellungen per Telefon und persönlich gemacht
- Fragen nach den Erfahrungen der Gäste und lösen eventuelle Probleme
- Der Speisesaal war sauber, bestückt und ordentlich angeordnet
- Alarmiertes Küchenpersonal bei Großaufträgen und Sonderausgaben

- Вітати кожного клієнта з посмішкою
- Операції з готівкою, дебетовими, подарунковими та кредитними картками
- Приймання замовлення по телефону та особисто / drive-thru
- Згладжування будь-яких питань
- Зберігати ресторан чистим, заповненим і акуратно влаштованим
- Сповіщення кухонного персоналу про великі та особливі замовлення

Datebase administrator

з 06.2017 по 01.2018 (7 місяців)
Netex Consulting, Дрогобич (Consulting, accounting and auditing)

•Processing of computer data
•Customer Service
•Resolving conflict situations
•Daily work report
•Avoiding actions that could damage business reputation and other interests of the enterprise

• Обробка комп'ютерних даних
• Обслуговування клієнтів
• Вирішення конфліктних ситуацій
• Щоденний звіт про роботу
• Уникнення дій, які можуть завдати шкоди діловій репутації та іншим інтересам підприємства

Retail Associate

з 06.2016 по 10.2016 (4 місяці)
Ross Store, Sacramento, USA (Retail)

- Consulted with customers to determine needs, assess personal style, and find best-fit items
- Handled sales transactions
- Provided information and advice on current trends and recommend accessories to match purchases
- Merchandised displays according to corporate instructions
- Kept up to date on fashion and upcoming items
- Restocked racks, prepared for sales and organize sales floor

- Консультація з клієнтами для визначення потреб, оцінки особистого стилю і пошуку оптимальних елементів
- Обробка операції з продажу
- Надання інформації та поради щодо сучасних тенденцій та рекомендації щодо аксесуарів до відповідних покупок
- Організація дисплеїв, за інструкціями компанії
- Оформлення стелажів, підготовка до продажу і організація торговельних майданчиків

Customer Service; cashier

з 05.2016 по 10.2016 (5 місяців)
Carl`s Jr Restaurants, Sacramento, USA (Ресторани / Розважальні комплекси)

- Greeted every customer with a smile
- Processed customer payments by cash, debit, gift and credit cards
- Took to-go orders by phone and in-person/drive thru
- Inquired about guest experience and smooth any issues
- Kept dining room clean, stocked and neatly arranged
- Alerted kitchen staff of large orders and special issues

Освіта

Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Магістр; Інститут іноземних мов, Англійська та німецька філологія, Дрогобич
Вища, з 2012 по 2018 (6 років 3 місяці)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчання у Віденському педагогічному інституті

2018, 6 місяців

Знання і навички

MS Office PC User Internet User KOMPAS

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — вище середнього
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:
- Комунікабельність, організаторські якості;
- Креативність, ініціативність;
- Легко навчаюся, і хочу пізнавати щось нове;
- Активна життєва позиція, цілеспрямованість;
- Відповідальність, оперативність, оптимізм;
- Шкідливих звичок не маю.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: