- PRO
Олександр
Керівник магазину, помічник керівника, адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5303808/
Досвід роботи
Менеджер (помічник керівника)
з 03.2024 по 03.2025
(1 рік)
Люкс Сервис, Київ (Автобізнес та автосервіс)
•Організація та контроль роботи автопрокату
•Спілкування з клієнтами, оформлення договорів оренди
•Ведення документації, облік транспорту та платежів
•Контроль технічного стану автомобілів та їх своєчасне обслуговування
•Координація роботи водіїв та персоналу
•Вирішення адміністративних питань, допомога керівнику в управлінні бізнес-процесами
Керуючий мережею апартаментів
з 11.2022 по 04.2024
(1 рік 5 місяців)
CityApartaments, Киев (Готельно-ресторанний бізнес)
Виконання доручень Власника;
Контроль менеджерів та адміністраторів
Надання інформаційної підтримки гостям та персоналу — дзвінки та месенджери;
Збір інформації від гостей щодо заселень та виселень на наступний день;
Здійснення бронювань номерів;
Контроль зустрічів та розміщення гостей;
Прийом оплати за проживання, а також оформлення звітних документів для гостей у відрядженні;
регулювання конфліктних та нестандартних ситуацій;
Створення графіків
Контроль покоївок
Контроль розвезення білизни
Адміністратор магазину
з 10.2022 по 11.2022
(1 місяць)
Domino Group, Киев (Роздрібна торгівля)
Робота в luxury сегменті
Ведення РРО
Прийом ,видача та зберігання коштів
Забеспечення ефектианої та безперебійної роботи магазину
Інкасації
Переоцінки товару
Переміщення
Інвентаризації
Комунікація з головним офісом та складом
Оформлення звітних документів
Робота з 1С касовим апаратом,терміналом
Робота з валютою
Аналіз продажу та залишків
Контроль прийому
Створення графіків
Ведення клієнтської бази
Керівник магазину
з 01.2022 по 05.2022
(4 місяці)
Orange club, Киев (Роздрібна торгівля)
Організація та управління эффективої роботи магазину.
• Управління персоналом магазину - підбір, навчання, мотивація, контроль роботи персонала , створення эффективної команди
• Стаорення рабочих графіків
• Забеспечення високого рівня обслуговування клієнтів
• Робота з 1С;
• Аналіз продажів (показники KPI)
• Робота з показниками эффективності (KPI)
• Збільшення продажів магазину.
• Виконання планових показників магазину
• Контроль наявності в магазині ассортиментного ряду, заказ продукції.
• Облік та контроль товарно-матеріальних цінностей.
• Ведення та контроль касової та дозвільної документації.
• Взаємодія із центральним офісом, ведення звітності.
• Організація та участь в інвентаризаціях, переоцінках, прийомах та списаннях товару
• Контролює здійснення корпоративних стандартів та правил. (Мерчендайзинг, обслуговування, дисципліна).
•Контроль прийому, переоцінок, списання товару.
•Проведення зборів
•Проведення Тімбілдінгов
•Робота з документами
Помічник керівника
з 03.2021 по 11.2021
(8 місяців)
ТОВ"ФЛЕКСС-МЕБЛЕВЕ ВИРОБНИЦТВО", Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
Робота з компанією Dnipro M
-Виготовлення дизайнів
-Складання кошторису
-Складання графіків
-Зустрічі з партнерами
-Взаємодія із центральним офісом, ведення звітності.
-Контроль роботи
-Відкриті магазинів з 0
-Робота з документами
Руководитель сети корнеров
з 06.2019 по 11.2019
(5 місяців)
PAPAdesign, Київ (Роздрібна торгівля)
Складання робочих графіків;
Організація ефективної роботи команди, виконання планів продажу;
-Робота з 1С;
Робота із показниками ефективності (KPI);
Організація, контроль та участь в інвентаризаціях, переміщеннях, переоцінках;
Моніторинг конкурентів та аналіз конкурентоспроможності;
Взаємодія з різними департаментами
•Навчання персоналу та контроль за виконанням стандартів обслуговування покупців відповідно до вимог компанії;
Управління персоналом
мотивація
• Відкриття нових торгових островів (корнерів)
Руководитель магазина
з 09.2018 по 03.2021
(2 роки 6 місяців)
UA Made, Київ (Роздрібна торгівля)
Організація та управління ефективною роботою магазину.
• Управління персоналом магазину - підбір, навчання, мотивація, контроль роботи персоналу, створення ефективної команди
•Складання робочих графіків
• Забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів відповідно до політики компанії
• Робота з 1С;
• Аналіз продажів (показники KPI)
•Робота з показниками ефективності (KPI)
• Збільшення продажу магазину.
• Виконання планових показників магазину
• Контроль наявності у магазині асортиментного ряду, замовлення продукції.
• Облік та контроль товарно-матеріальних цінностей.
• Ведення та контроль касової та дозвільної документації.
• Взаємодія із центральним офісом, ведення звітності.
• Організація та участь в інвентаризаціях, переоцінках, прийомах та списаннях товару.
•Відкриті магазини з 0.
• Контроль здійснення корпоративних стандартів та правил. (Мерчендайзинг, обслуговування, дисципліна).
•Контроль прийому, переоцінок, списання товару.
•Проведення зборів
•Проведення Тімбілдінгів
•Робота з документами
Администратор магазина
з 04.2017 по 08.2018
(1 рік 4 місяці)
UA Made, Київ (Роздрібна торгівля)
Знання комп'ютера, 1С та офісних додатків;
- знання касових операцій;
- обслуговування клієнтів на касі та ведення касових документів.
- Забезпечення безпеки коштів.
- Прийом та видача товару.
- Контроль за наявністю достатньої кількості товару у торговому залі та за необхідності поповнює торговому залі та при необхідності поповнює його.
- оперативне керівництво колективом торгової точки: вирішувати поточні завдання, стежити за точним виконанням службових обов'язків та дотриманням трудової дисципліни підлеглими, вирішувати конфліктні ситуації (попереджати появу нових);
- Допомога покупцям при виборі товару, консультації з асортименту товарів, що пропонуються до продажу в магазині, за споживчими властивостями та особливостями товарів.
- Участь у стимулюванні продажів певних видів товару, в рекламних акціях магазину: звертає увагу покупців на заданий товар шляхом розміщення його на місцях, що проглядаються, шляхом додаткових консультацій покупців щодо особливостей і переваг даного товару та іншим способом.
- участь в інвентаризації.
-Інкасація
-Вирішення конфліктів з покупцями
-Спілкування з покупцями за телефоном
-Підтримка порядку в торговому залі, примірочних кімнатах та підсобних приміщеннях
-Заповнення бази клієнтів, ведення, оформлення карток знижок.
-Організація роботи продавців, навчання;
-Взаємодія з центральним офісом:
-Ведення звітності
Продавец консультант
з 09.2016 по 04.2017
(7 місяців)
Ua made, Київ (Роздрібна торгівля)
- робота в 1С, POS-терміналом;
- Контроль касової дисципліни;
- консультування клієнтів, підбір образів, цибулі;
- робота із запереченнями покупців;
- Виконання стандартів обслуговування за всіма вимогами компанії;
- Щомісячне виконання особистого плану продажу;
- мерчендайзинг - оформлення зали, розважання, оформлення вітрин;
- прийом та викладення товару, контроль наявності розмірної сітки в залі та на складі;
- участь у знижках, акціях, переоцінках, переобліках
- підтримання чистоти та порядку робочого місця, підсобного приміщення.
Освіта
Нубип
Спг, Київ
Незакінчена вища, з 2013 по 2017 (3 роки 8 місяців)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- PRO100
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Власний автомобіль
Схожі кандидати
-
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
Керуючий магазином
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Заступник керуючого магазином
Київ, Дистанційно -
Керуючий, помічник керуючого логістичним центром
60000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 2 міста -
Адміністратор, заступник керуючого
Київ -
Керівник шоуруму
Київ