- PRO
Христина
Керівник відділу
- Розглядає посади:
- Керівник відділу, Директор відділу контролю якості, Администратор
- Вид зайнятості:
- неповна
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Хмельницький
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5317027/
Досвід роботи
Директор
з 09.2024 по 06.2025
(9 місяців)
ТОВ ІНШУРІОН, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)
Директор відділу контролю якості
з 10.2022 по 07.2025
(2 роки 9 місяців)
Мережа магазинів «Мʼясний Маркет» та «Мʼясна Лавка», Хмельницький (Роздрібна торгівля)
Створення «Стандартів» компанії;
Затвердження та запуск «Стандартів»;
Навчання Керівників груп магазинів та продавців згідно затверджених документів;
Проведення аудитів (перевірок) на усіх діючих торгових точках;
Подання щомісячної звітності згідно проведених перевірок;
Контроль по дотриманню «Стандартів» на різних рівнях: Керівники філіалів, Керівники груп магазинів; Продавці;
Керівництво інспекторами, створення планів роботи на місяць та підбиття підсумків (звітності).
Адміністративний помічник
з 10.2019 по 09.2022
(2 роки 11 місяців)
ФОП Рикун А.П., Хмельницький (Харчова промисловість)
Офіс менеджер:
- контроль роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб;
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі;
- ведення звітності по відпустках, відгулах;
- ведення табелів відвідувань працівників;
- за дорученням керівника ведення переговорів організаційного характеру з працівниками;
- контроль за наявністю необхідного канцелярського приладдя та його замовлення;
- підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
- організація необхідних заходів (п`ятихвилинок, зустрічей, конференцій, нарад);
-ведення внутрішньої документації (накази, доручення, розпорядження, вхідна-вихідна документація, інформаційна доска);
- пошук персоналу та проведення співбесід (Work\Robota.ua);
- оформлення первинної документації, для проходження стажування новим працівником;
- прийом телефонних дзвінків протягом дня (торговий відділ), вирішення питань з клієнтами;
Менеджер по продажам:
формування заявки на виробництво (тижднева, щоденна, коригування на протязі дня при необхідності);
аналіз недогрузів, формування звітності по ним;
прийомка ГП(2 рази в день):
перевірка якості продукції;
заповнення звітних документів;
аналіз невиконання заявки виробництвом;
проведення дегустацій: планові, непланові (якщо є питання по прийомці), дегустації з технологами других фірм, ведення акту дегустацій;
робота з оптовими покупцями:
ведення переговорів;
ведення прайсів;
приймання заявок;
розширення асортименту;
аналіз відгрузки і повернень по ним;
контроль дебіторської заборгованості;
робота з прайсом завдань по асортименту (нові позиції, етикетка, оболонка);
постановка завдань на виробництво (з встановленням термінів), в разі потреби розробки нового виду продукту або відкорегування діючого;
робота з фірмами по розробці нових етикеток;
Керуючий
з 06.2019 по 08.2019
(2 місяці)
Каштанова ресторація, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Адміністратор ГРОК Алігатор
з 01.2018 по 05.2019
(1 рік 4 місяці)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль і керівництво персоналом (60 чоловік), спілкування з клієнтами, усунення конфліктних ситуацій, контроль закупів по секторах, робота з накладними, робота з внутрішньою програмою комплексу, інкасація каси, робота з касовими апаратами, замовлення і прийом товару, складання графіків,стеженя за чистотою і порядком в комплексі, дотриманням санітарних норм, складання звітності по технічним роботам, та ін.
Касир
з 08.2015 по 01.2017
(1 рік 5 місяців)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (послуги)
-Інформування клієнтів про тарифи аквапарку;
-Продаж квитків по готівковому та безготівковому розрахунку;
-Оформлення та видача електронних браслетів;
-Проведення касових операцій таких як: оформлення і повернення депозитів, розрахунок доплати;
-Активний продаж і просування послуг комплексу;
-Вразі потреби проведення інструктажу;
-Продаж товару Аква магазину;
-У випадку потреби врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами;
-Здійснення замовлення товару в магазин;
-Ведення касової книги;
-Здача каси і чекової документації адміністратору;
-Підтримання чистоти робочого місця.
Освіта
ТНПУ ім. Гнатюка
Українська філологія, Тернопіль
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг по веденю ресторанного бізнесу
1 день
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — просунутий
Додаткова інформація
Професійні якості:
-Відповідальність;
-Цілеспрямованість;
-Впевненість;
-Комунікабельність;
-Привітність;
-Вміння працювати в команді;
-Стресостійкість;
-Організованість;
-Дисциплінованість.
Схожі кандидати
-
Директор, начальник торгового відділу
Хмельницький, Дніпро, Київ -
Начальник служби безпеки
Хмельницький, Луцьк , ще 3 міста -
Контент-менеджер, SMM-спеціаліст (безкоштовні групи оголошень у Facebook)
Хмельницький, Дніпро , ще 8 міст -
Начальник, керівник структурного підрозділу, помічник керівника, управлінець персоналом
45000 грн, Хмельницький, Дунаївці , ще 4 міста -
Керівник кошторисного відділу
40000 грн, Хмельницький, Івано-Франківськ , ще 5 міст -
Керівник відділу
Хмельницький