• PRO

Христина

Керівник відділу

Розглядає посади:
Керівник відділу, Директор відділу контролю якості, Администратор
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
29 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор

з 09.2024 по 06.2025 (9 місяців)
ТОВ ІНШУРІОН, Хмельницький (Фінанси, банки, страхування)

Директор відділу контролю якості

з 10.2022 по 07.2025 (2 роки 9 місяців)
Мережа магазинів «Мʼясний Маркет» та «Мʼясна Лавка», Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Створення «Стандартів» компанії;
Затвердження та запуск «Стандартів»;
Навчання Керівників груп магазинів та продавців згідно затверджених документів;
Проведення аудитів (перевірок) на усіх діючих торгових точках;
Подання щомісячної звітності згідно проведених перевірок;
Контроль по дотриманню «Стандартів» на різних рівнях: Керівники філіалів, Керівники груп магазинів; Продавці;
Керівництво інспекторами, створення планів роботи на місяць та підбиття підсумків (звітності).

Адміністративний помічник

з 10.2019 по 09.2022 (2 роки 11 місяців)
ФОП Рикун А.П., Хмельницький (Харчова промисловість)

Офіс менеджер:
- контроль роботи всього офісу;
- координація роботи всіх офісних служб;
- зустріч відвідувачів;
- забезпечення чистоти і порядку в офісі;
- ведення звітності по відпустках, відгулах;
- ведення табелів відвідувань працівників;
- за дорученням керівника ведення переговорів організаційного характеру з працівниками;
- контроль за наявністю необхідного канцелярського приладдя та його замовлення;
- підтримка офісної техніки в робочому стані і виклик фахівців в разі її поломки;
- організація необхідних заходів (п`ятихвилинок, зустрічей, конференцій, нарад);
-ведення внутрішньої документації (накази, доручення, розпорядження, вхідна-вихідна документація, інформаційна доска);
- пошук персоналу та проведення співбесід (Work\Robota.ua);
- оформлення первинної документації, для проходження стажування новим працівником;
- прийом телефонних дзвінків протягом дня (торговий відділ), вирішення питань з клієнтами;
Менеджер по продажам:
формування заявки на виробництво (тижднева, щоденна, коригування на протязі дня при необхідності);
аналіз недогрузів, формування звітності по ним;
прийомка ГП(2 рази в день):
перевірка якості продукції;
заповнення звітних документів;
аналіз невиконання заявки виробництвом;
проведення дегустацій: планові, непланові (якщо є питання по прийомці), дегустації з технологами других фірм, ведення акту дегустацій;
робота з оптовими покупцями:
ведення переговорів;
ведення прайсів;
приймання заявок;
розширення асортименту;
аналіз відгрузки і повернень по ним;
контроль дебіторської заборгованості;
робота з прайсом завдань по асортименту (нові позиції, етикетка, оболонка);
постановка завдань на виробництво (з встановленням термінів), в разі потреби розробки нового виду продукту або відкорегування діючого;
робота з фірмами по розробці нових етикеток;

Керуючий

з 06.2019 по 08.2019 (2 місяці)
Каштанова ресторація, Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Адміністратор ГРОК Алігатор

з 01.2018 по 05.2019 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (Готельно-ресторанний бізнес)

Контроль і керівництво персоналом (60 чоловік), спілкування з клієнтами, усунення конфліктних ситуацій, контроль закупів по секторах, робота з накладними, робота з внутрішньою програмою комплексу, інкасація каси, робота з касовими апаратами, замовлення і прийом товару, складання графіків,стеженя за чистотою і порядком в комплексі, дотриманням санітарних норм, складання звітності по технічним роботам, та ін.

Касир

з 08.2015 по 01.2017 (1 рік 5 місяців)
ТОВ Акція (Алігатор), Тернопіль (послуги)

-Інформування клієнтів про тарифи аквапарку;
-Продаж квитків по готівковому та безготівковому розрахунку;
-Оформлення та видача електронних браслетів;
-Проведення касових операцій таких як: оформлення і повернення депозитів, розрахунок доплати;
-Активний продаж і просування послуг комплексу;
-Вразі потреби проведення інструктажу;
-Продаж товару Аква магазину;
-У випадку потреби врегулювання конфліктних ситуацій з клієнтами;
-Здійснення замовлення товару в магазин;
-Ведення касової книги;
-Здача каси і чекової документації адміністратору;
-Підтримання чистоти робочого місця.

Освіта

ТНПУ ім. Гнатюка

Українська філологія, Тернопіль
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінг по веденю ресторанного бізнесу

1 день

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Професійні якості:
-Відповідальність;
-Цілеспрямованість;
-Впевненість;
-Комунікабельність;
-Привітність;
-Вміння працювати в команді;
-Стресостійкість;
-Організованість;
-Дисциплінованість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: