• PRO

Ніна

Менеджер з продажу нерухомості

Вид зайнятості:
повна
Вік:
41 рік
Місто:
Софіївська Борщагівка

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фінансовий аналітик, консультант

з 01.2021 по 02.2022 (1 рік 1 місяць)
Будівельна компанія ПАРК Київ, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Аналітичний аналіз відділу продажів нерухомості, систематизація скидочной політики, оцінка праці відділу продажів, запобігання помилок, прораховування бонусів та премій

Помощник руководителя

з 10.2017 по 04.2020 (2 роки 6 місяців)
Кальянный дім ShereKhan, Киев (Гостинично-ресторанный бизнес)

Организация процессов, подбор персонала, учёт, снабжение

Директор

з 07.2013 по 02.2014 (7 місяців)
ООО “НКС ГРУПП”, Київ (продажа и монтаж климатических систем)

Запуск компании с нуля

Инспектор отдела кадров

з 08.2012 по 06.2013 (10 місяців)
ООО“Южный регион”, Сочи (Строительство, архитектура, дизайн интерьера)

Прошла курс по организации и управлению персоналом, в последующем работала на должности директора в ООО“НКС ГРУПП”

Менеджер по корпоративным продажам

з 11.2010 по 07.2012 (1 рік 8 місяців)
ООО “ЛАДА-ТАГАНРОГ”, Таганрог (Автобизнес и автосервис)

Навыки провенения электронных торгов(тендера), навыки общения с вышим руководством

Освіта

Таганрогский Государственный Педогогический Институт

Физико-математический факультет, учитель математики и информатики, Таганрог
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 10 місяців)

Училась на бесплатном бюджетном отделении

Додаткова інформація

На даний момент шукаю класну і захоплюючу роботу. З легкістю візьму на себе обов'язки:

- Планування, координація та впровадження робочого графіка керівників;

- Грамотне ведення діловодства (вхідні, вихідні, накази, довіреності, складання договорів, актів тощо)

- Організація зовнішніх і внутрішніх зустрічей, телефонних переговорів, співбесід, ведення та коригування робочого календаря керівників;

- Забезпечення вхідних і вихідних дзвінків, організація конференц- (багатосторонніх) дзвінків;

- Відстеження надходження документів, кореспонденції та друкованих видань, своєчасна їх передача;

- Зустріч гостей;

- Виставлення рахунків і складання щомісячних детальних звітів клієнтам, організація ділових поїздок (замовлення квитків, бронювання готелів, візова підтримка);

-Планування робочого дня керівника;

-Організація робочого місця керівника;

- Контроль та координація отримання та надсилання вхідної та вихідної кореспонденції керівників (документи, листи, факси, листи електронною поштою);

- За дорученням керівника узгоджувати окремі питання з працівниками структурних підрозділів, доводити до них вказівки та розпорядження керівника, контролювати виконання вказівок та розпоряджень;

-Здійснення технічної допомоги керівників (копіювання, друк, сканування тощо) ;

- Виконання інших доручень безпосередньо керівника.

- Підбір і робота з персоналом.

- Ділове листування;

- Забезпечення життєдіяльності офісу;

- Підготовка договорів, рахунків-фактур, накладних;

- Підбір організацій для реалізації потреб компанії;

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Англійська мова: Базова

Комп'ютерні навички: MS Office (Word, Excel), 1С

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ

Організованість, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: