• PRO

Майя

Юрисконсульт, 50 000 грн

Розглядає посади:
Юрисконсульт, Юрист-господарник, Помічник юриста, Юрист з інтелектуальної власності, Менеджер з продажу нерухомості
Вид зайнятості:
повна
Вік:
52 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрисконсульт

з 10.2023 по 09.2024 (11 місяців)
ТОВ "УРБ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

-повний юридичний супровід господарської діяльності товарної біржі;
-ведення кадрової документації(війьковий облік);
- взаємодія з державним реєстратором:внесення змін до установчих документів, внесення змін по КБВ, зміни по КВЕД, отримання витягів та інш.;
-підготовка документів до НКЦПФР;
-розробка та укладання договорів різної складності у т.ч. нотаріальних (додаткові угоди до них, тощо), -ведення реєстрів договорів, протоколів, наказів, контроль за виконанням;
-складання різних листів, запитів, заяв тощо;
- підготовка відповідей на запити державних органів;
-ведення протоколів загальних зборів;
- ведення протоколів біржової ради;
-розробка внутрішніх документів (накази, положення, регламентів, інструкції, тощо);
- розробка алгоритму дій при акредитації клієнтів на товарній біржі;
- організація роботи відділу біржових операцій по акредитації клієнтів;
- повний супровід клієнтів з реєстрації та акредитації на товарній біржі, перевірка їх правовстановлюючих документів, перевірка введення коректних даних у біржовій базі, написання запитів на додатковий збір інформації, взаємодія з фінансовим моніторингом і комплаєнс, підготовка висновків до біржової ради за результатом перевірки, допуск до торгів;
- ведення справ з порушення покупцями/продавцями умов договорів купівлі-продажу, проведення перевірок, подання на розгляд до біржової ради відповідних документів для застосування санкцій.
- консультації керівництва, працівників з різних питань діяльності біржі.

Керівник бек-офісу

з 11.2021 по 05.2023 (1 рік 6 місяців)
ТОВ "ФУТУРА ХАТА", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

організація роботи та керівництво Вack оffice “з нуля”, навчання персоналу;

- повне супроводження продажів (укладення договорів з покупцями та після продажне супроводження до отримання права власності покупцями);

- взаємодія з бек-офісом партнерів (погодження нерухомості до продажу: накази, ціни, умови продажу; погодження умов продажу конкретного лоту, погодження довідок про оплату нерухомості, погодження актів приймання-передачі деривативу, супроводження продажів, та інш),

- участь в розробці та погодженні шаблонів договорів, документів спільно з іншими структурними відділами;

- підготовка і проведення угод з покупцями, консультування покупців в ході підписання документів;

-взаємодія з нотаріусами, підписання з покупцями нотаріальних договорів;

- інформаційна підтримка покупців нерухомості щодо залишку заборгованості, строків оплат та інш.;

Керівник Бек-офісу(після продажне обслуговування)

з 08.2020 по 07.2021 (11 місяців)
Сitex Development, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація роботи та керівництво Вack оffice “з нуля”, навчання персоналу;
- повне супроводження продажів (укладення договорів з покупцями та після продажне супроводження до отримання права власності покупцями);
- адаптування програмної бази 1с “продажі” у групі компаній: створення об'єкту в базі 1С, внесення цін згідно наказу, внесення даних минулих періодів, внесення оплат, заведення контрагентів, створення заявок/договорів, робота з розробниками бази 1С з питань додавання, видалення, коригування даних бази 1С (розробка схем продажів, структура проведення операції для розуміння і автоматизації процесу, прописання нових параметрів для шаблонів і т.д.);
- участь в розробці та погодженні шаблонів договорів, документів спільно з іншими структурними відділами;
- підготовка і проведення угод з покупцями, консультування покупців в ході підписання документів;
-взаємодія з нотаріусами, підписання з покупцями нотаріальних договорів;
- інформаційна підтримка покупців нерухомості щодо залишку заборгованості, строків оплат та інш.;
- робота з ошуканими інвесторами по ЖК "Поларіс": аналіз і інвентаризація договорів покупців, складання списку діючих покупців з метою отримання ними у подальшому права власності.

Директор

з 08.2016 по 02.2020 (3 роки 6 місяців)
ТОВ "КУА "ЕЙВІ ІНВЕСТМЕНТ", Київ (Фінанси, банки, страхування)

повне керівництво по супроводженню продажів групою компаній DIM group, а також після продажне обслуговування покупців;
розробка, застосування та супроводження схем продажу об’єктів нерухомості групою компаній DIM group, а саме:
- Договірний напрямок: розробка, підготовка , узгодження шаблонів договорів ( у т.ч. додаткових угод до них) групою компаній DIM group та застосування цих договорів в моделях реалізації майнових прав об'єктів нерухомості (попередні договори, форвардні контракти, договори купівлі-продажу деривативів, договори купівлі-продажу майнових прав);
- взаємодія з Торговою біржою: укладання договорів про надання послуг з організації та проведення відкритих (публічних) аукціонів із забудовником та ІСІ (КІФ, ПІФ), щомісячний контроль за проведенням кількості аукціонів і оплатою послуг;
проведення біржових торгів (аукціонів) з продажу форвардних контрактів та деривативів (в т.ч. викуп деривативів);
- контроль за документообігом між Торговою біржою і юридичними особами групи компаній DIM group;
- контроль за підписанням і передачею повного пакету документів покупцям нерхомості;
- проведення фінансового моніторингу;
- повне ведення архіву договорів групи компаній DIM group по продажу нерухомості;
- здійснення контролю за своєчасним виконанням зобов'язань за укладеними договорами (юридичні/фізичні особи);
- аналіз ризиків перед укладанням договорів(деривативів, купівлі-продажу майнових прав), у тому числі перевірка документів контрагентів (фізичних/ юридичних осіб, нерезидентів) ;
- надання консультацій з приводу купівлі-продажу деривативів, майнових прав, фізичними/ юридичними особами, нерезидентами;
- супроводження по передачі відповідних документів покупцям для оформлення права власності на нерухоме майно, а також проведення державної реєстрації права власності юридичними особами;
- взаємодія з банківськими установами з приводу приймання платежів від фізосіб (зменшення комісії);
Взаємодія КУА з ІСІ, активами яких управляє компанія;
- Корпоративний напрямок (супроводження процедури проведення загальних зборів акціонерів фондів, що перебувають в управлінні КУА, реєстрація змін до установчих документів товариства, регламенту, проспекту емісії, підготовка протоколів, наказів, довіреностей тощо, подача документів в НКЦПФР);
- відкриття рахунків в банківських установах;
- представлення інтересів КУА та ІСІ у стосунках з органами державної влади, юридичними та фізичними особами (резидентами і нерезидентами);
- складання необхідних документів щодо діяльності КУА, ПІФ,КІФ;
підготовка документів з питань взаємодії КУА, ПІФ,КІФ з Національним Депозитарієм України;
- робота з держреєстратором (реєстрація змін до установчих документів);
- супровід діяльності в сфері фінансування будівництва (за відповідними договорами);
- моніторинг, аналіз, правове обгрутнування існуючих схем продажу забудовниками об’єктів нерухомості;
- проведення внутрішньокорпоративних тренінгів для менеджерів відділів продажу DIM group.

Начальник юридичного відділу

з 04.2015 по 08.2016 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ДОМІАН" (входить до групи DIM group), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

повне юридичне обслуговування підприємства;
- організація " з нуля" договірної роботи на підприємстві;
- розробка, підготовка договорів оренди, суборенди, купівлі-продажу, інвестиційних, договорів про сумісну діяльність, договорів пайової участі, договорів генерального підряду, будівельного підряду, договорів уступки, поставки, меморандумів про співпрацю і т.д. ;
- організація і ведення архіву договорів (в т.ч. скан копії договорів, додатків до них, додаткових угод та інш.)
- претензійна та позовна робота (стягнення заборгованості);
- отримання ліцензії (генпідряд);
- робота з держреєстратором (внесення змін до установчих документів);
- ведення переговорів та ділової переписки із державними органами (податкові, МВС, прокуратура, ДВС);
- складання довідок, довіреностей, заяв, звернень, запитів, наказів, листів, протоколів, положень, посадових інструкцій, розпоряджень;
- супроводження перевірок, які проводились в компанії контролюючими органами.

Начальник юридичного відділу

з 05.2012 по 04.2015 (2 роки 11 місяців)
ПрАТ "АГРОБУДМЕХАНІЗАЦІЯ", Бориспіль (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

повне юридичне обслуговування підприємства;
- підготовка та проведення загальних зборів акціонерів;
- взаємодія з Національним Депозитарієм України;
- підготовка документів та супроводження купівлі-продажі корпоративних прав акціонерного товариства;
- здійснення контролю за відповідністю вимогам законодавства проектів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються на підприємстві, участь у підготовці цих документів.
- складання договорів оренди, суборенди, купівлі-продажу, інвестиційних, договорів про сумісну діяльність, договорів пайової участі, договорів генерального підряду, будівельного підряду, договорів уступки, поставки і т.д. .
- претензійна та позовна робота (стягнення заборгованості);
- вирішення спорів в досудовому/судовому порядку з контролюючими органами щодо застосування норм податкового законодавства моніторинг змін у податковому законодавстві, оскарження податкових повідомлень-рішень, оскарження рішень про вживання штрафних (фінансових) санкцій, супровід проведення податкових перевірок, юридичні висновки з питань оподаткування.
- супровід кримінальних, адміністративних, цивільних та господарських справ у судових інстанціях України усіх рівнів в тому числі, що стосується кредиторської та дебіторської заборгованості, досвід роботи у сфері примусового стягнення заборгованості (результативна співпраця із Державною виконавчою службою);
- робота з держреєстратором (внесення змін до установчих документів);
- підготовка документів для участі в тендерах;
- ведення переговорів та ділової переписки із державними органами (податкові, МВС, прокуратура, ДВС);
- виконання судових рішень;
- складання довідок, довіреностей, заяв, звернень, запитів, наказів, листів, протоколів, положень, посадових інструкцій, розпоряджень;
- супроводження перевірок, які проводились в компанії контролюючими органами;

Освіта

КНУВС

Оперативно-розшукова діяльність, Київ
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Академія консалтингового бізнесу. Пройшла Курс договірне право та курс ІТ юрист

1 місяць

ВСА. Блокчейн-юрист

2025рік, 2,5 місяці

Знання і навички

  • MS Office
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Договірна робота

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: