• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5377599/

Економіст, керівник планово-фінансової служби, відділу роботи з договорами, 55 000 грн

Розглядає посади:
Економіст, керівник планово-фінансової служби, відділу роботи з договорами, Керівник управління
Вид зайнятості:
повна
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст

з 06.2022 по нині (3 роки 2 місяці)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки

- опрацювання специфікацій та умов закупівель медичних послуг за програмою медичних гарантій для подальшого контрактування з НСЗУ;
- опрацювання розшифровок НСЗУ щодо наданих послуг;
- підготовка та внесення даних в інформаційні електронні системи «e-Stock» та «MedData» за напрямками централізованих заходів з охорони здоров’я;
- участь у формуванні показників для розрахунку медичних послуг;
- складання фінансових документів бюджетного процесу (запити, розрахунки, кошториси, довідки про зміни, інше);
- підготовка та оформлення документів для проведення аукціону щодо оренди нерухомого майна;
- ведення обліку розрахунків з орендарями (комунальні та інші послуги) та інтернами;
- підготовка документів щодо об'єкта критичної інфраструктури;
- виконання окремих доручень керівника з підготовки інформації щодо аналізу діяльності закладу та надання даних органам виконавчої влади.

Економіст

з 12.2019 по 05.2022 (2 роки 5 місяців)
ТОВ «КЛІНІКА ВЕРУМ ЕКСПЕРТ», Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

-корегування структури Прайсу (оновлення) в програмі «Доктор Елікс»;
-укладання та супровід договорів на придбання медичного обладнання, виробів медичного призначення, надання послуг сторонніми організаціями;
-переговори з постачальниками щодо придбання необхідного медичного обладнання, виробів медичного призначення;
-перевірка використання (списання) окремих медикаментів та виробів медичного призначення в розрізі пацієнтів, структурних підрозділів на відповідність виставлення наданих медичних послуг пацієнтам, а також використання для внутрішніх потреб (дані з програми «Доктор Елікс»);
-розрахунок собівартості медичних послуг Клініки;
-проведення переговорів з лікарями Клініки щодо можливості надання нових послуг, узгодження їх вартості з керівництвом Клініки;
-розрахунок пакетних та акційних медичних послуг Клініки, узгодження їх вартості з керівництвом Клініки
-узгодження з лікарями ендоваскулярної хірургії Клініки щодо необхідності замовлення витратних матеріалів для інтервенційних втручань.
-облік витратних матеріалів для інтервенційних втручань та імплантів в розрізі постачальників та пацієнтів;
-проведення щомісячної інвентаризації наявності витратних матеріалів для інтервенційних втручань;
-звірка залишків витратних матеріалів для інтервенційних втручань та оплати (заборгованості) з постачальниками;
-документальний контроль (накладні, рахунки) за використанням витратних матеріалів для інтервенційних втручань та імплантів;
-розрахунок вартості витратних матеріалів для інтервенційних втручань та додаткового медикаментозного забезпечення окремо по кожному пацієнту для виставлення суми для оплати пацієнтом Клініки;
-звірка актів наданих медичних послуг Клінікою пацієнтам з фактичною оплатою;
-звірка актів сторонніх організацій (надавачів медичних послуг за договорами) у частині відповідності отриманих результатів досліджень та фактично виставлених послуг пацієнтам.

Заступник головного лікаря з економічних питань

з 05.2010 по 03.2019 (8 років 10 місяців)
Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин МОЗ України, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- організація роботи підлеглого структурного підрозділу в дружній атмосфері;
- знання бюджетного законодавства України;
- складання фінансових документів бюджетного процесу (запити, розрахунки, кошториси, довідки про зміни, структура, тарифікаційний список, штатний розпис та інше);
- контроль за виконанням фінансових планів доходної та витратної частин закладу (установи);
- укладання, зміна та припинення дії договорів на медичні послуги (інші) з суб’єктами господарювання, контроль за їх виконанням;
- аналіз роботи структурних підрозділів та статистичної звітності;
- підготовка даних для нарахування заробітної плати;
- підготовка документів (листи, накази, положення, тощо).

Заступник голови Центральної ради з питань фінансово-економічного, матеріально-технічного забезпечення

з 09.1997 по 07.2009 (11 років 10 місяців)
Фізкультурно-спортивне товариство «Колос» Центральна рада, Київ (Фізична культура та спорт)

- нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних співробітникам (Центральна рада);
- складання та подання звітів по заробітній платі в фонди (Центральна рада);
-складання фінансових документів бюджетного процесу (запити, розрахунки, кошториси, довідки про зміни, структура, штатний розпис та інше) (Центральна рада);
-складання зведених фінансових документів бюджетного процесу (запити, розрахунки, кошториси, довідки про зміни, структура, штатний розпис та інше) (головний розпорядник бюджетних коштів);
-перевірка, аналіз та консолідація фінансової звітності;
-аналіз роботи підвідомчих організацій;
-аналіз статистичної звітності підвідомчих організацій;
-проведення перевірки фінансово-господарської діяльності підвідомчих організацій на місцях;
-організація (підготовка доповіді керівника; підготовка макетів типографської продукції; укладання та супровід договорів оренди приміщень та транспорту, місць проживання делегатів, виготовлення типографської продукції; тощо) та проведення (контроль розміщення делегатів, контроль проведення реєстрації та видачі документів, тощо) З’їздів (понад 250 осіб), конференцій (понад 150 осіб), семінарів (понад 100 осіб);
-організація фінальної частини Всеукраїнських сільських спортивних ігор (понад 1000 осіб) (участь у роботі координаційної ради, формування кошторису проведення заходу, контроль за виконанням кошторису заходу, зустріч та розміщення делегацій на місцях дислокації, організація транспортного перевезення від місць дислокації команд до місць проведення змагань, тощо);
-участь у робочих групах від Товариства при Міністерстві молоді та спорту України;
-співпраця з органами виконавчої влади України.

Освіта

Національний аграрний університет

Економічний факультет, за спеціальністю економічна кібернетика, кваліфікація – економіст-кібернетик, Київ
Вища, з 1990 по 1995 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • Планування
  • Діловодство
  • Діловодство та кадрова служба

Додаткова інформація

- вміння і бажання вчитися чомусь новому;
- приймати ключові рішення і реалізовувати їх в роботі;
- відповідальність, чесність, ініціативність, комунікабельність;
- прагнення до професійного зростання;
- вміння працювати в команді і самостійно;
- люблю цифри і працювати з ними;
- загалом – щира, енергійна та відкрита людина.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: