Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 серпня 2022 PRO

Володимир

Заведующий складом

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник відділення

з 07.2012 по 07.2018 (6 років)
НОВА ПОШТА, Київ (Транспорт, логістика)

Професійна діяльність:
Начальник пункту надання фінансових послуг.
Керівник відділення (за сумісництвом)
07.2012 – 07.2018
ТОВ «ПОСТ ФІНАНС» (фінансові послуги)
ТОВ «НОВА ПОШТА» (поштові відправлення, логістика)

Освіта

КНУТД

Обладнання легкої промисловості, інженер, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (4 роки 9 місяців)

Освіта:
•Київський національний університет технологій та дизайну
2005 – 2011
Обладнання легкої промисловості та побутового обслуговування
Спеціаліст, інженер-механік
•ВПУ КНТЕУ
2001-2002
Бармен

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

Одінцов Володимир Олександрович
Дата народження: 17.07.1984
Адреса: місто Київ, пров. Піхотний, 5
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
e-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Менеджер, керівник відділу,
керівник відділення, начальник пункту надання послуг

Професійна діяльність:
Начальник пункту надання фінансових послуг.
Керівник відділення (за сумісництвом)
07.2012 – 07.2018
ТОВ «ПОСТ ФІНАНС» (фінансові послуги)
ТОВ «НОВА ПОШТА» (поштові відправлення, логістика)

•Організація та контроль роботи підлеглих працівників.
•Навчання працівників та адаптація стажерів. Оцінювання знань. Покращував показник плинність кадрів. Створення графіків виходу персоналу.
•Пошук та підбір кадрів. Проведення співбесід із кандидатами. Заповнення кадрових документів на оформлення кандидатів для передачі у відділ кадрів.
•Оперативний контроль за процесом обслуговування Клієнтів, якісним наданням замовлених послуг. Дотримання стандартів якості та сервісу.
•Вирішував стандартні та нестандартні випадки в роботі з клієнтами в тому числі конфлікти.
•Виконання планів та покращення показників з реалізації, продуктивності, собівартості, ефективності.
•Проведення само аудитів відповідно до внутрішніх нормативних документів
•Організація вивантаження/завантаження/сортування/ пакування вантажів. Забезпечував підрозділ транспортом та контроль за дотриманням графіків
•Контроль процесів обігу готівкових коштів, дотримання касової дисципліни, ведення та архівація касових документів, контроль за своєчасним замовленням інкасації/підкріплення готівки
•Замовлення та списання ТМЦ необхідного для забезпечення роботи підрозділу. Контроль за раціональним використанням.
•Ведення журналів та проведення інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки. Забезпечення дотримання у підрозділі робіт та розташування обладнання відповідно до норм безпеки.
•Створення презентаційних матеріалів для подачі звітності про роботу підрозділу. Аналіз роботи підрозділу.

Освіта:
•Київський національний університет технологій та дизайну
2005 – 2011
Обладнання легкої промисловості та побутового обслуговування
Спеціаліст, інженер-механік
•ВПУ КНТЕУ
2001-2002
Бармен

Професійні навички:
Досвідчений користувач. 1С: Підприємство 8.2; MS Office: Excel, Word, Power Point, Outlook, Project. Photoshop (та ін. за потребою), навігація в Internet, довідково-інформаційні програми
Досконале знання офісної оргтехніки

Додаткова інформація:
Володіння мовами: українська (рідна), російська (вільно), англійська мова (базове знання, зі словником)
Одружений, виховую дочку.
Відповідальний, організований, акуратний, емоційно врівноважений, дипломатичний, маю аналітичні здібності, здатен до навчання та маю бажання розвиватись, наполегливий в досягненні результату, прагну до побудови конструктивних відносин.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: