Резюме від 25 травня 2024 PRO

Елена

Офис-менеджер, администратор, помощник руководителя, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офис-менеджер, помощник руководителя

з 09.2019 по 12.2021 (2 роки 3 місяці)
ООО Алза Строй, Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов'язки:
- ведення документообігу компанії: укладання договорів, актів, угод тощо;
- прийом, обробка, розподіл вхідних звернень;
- отримання, відправка кореспонденції поштовими операторами;
- ведення різних облікових таблиць, Google таблиць з основної діяльності організації;
- моніторинг цін на ринку товарів та послуг;
- складання комерційних пропозицій;
- написання постів, розміщення фото в мережах Facebook, Instagram;
- пошук інформації в реєстрах, інтернеті;
- допомога співробітникам з будь-яких питань;
- організація життєдіяльності офісу: закупівля канцелярії, побутової хімії, продуктів, ведення звітності;
- виконання доручень керівника.

Офис-менеджер

з 05.2017 по 09.2019 (2 роки 4 місяці)
Снежный Барс, Запоріжжя (Юриспруденція)

- прийом та обробка вхідних дзвінків;
- зустріч відвідувачів;
- розподіл роботи між співробітниками компанії;
- заповнення та ведення таблиць та реєстрів;
- підготовка необхідних документів (заяви, рахунки, договори);
- складання внутрішніх наказів;
- ведення листування з державними органами, підприємствами;
- реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
- виписка посвідчень про відрядження;
- пошук інформації в Інтернеті;
- складання та ведення рекламних оголошень в інтернеті;
- організація життєдіяльності офісу;
- виконання доручень керівника.

Адміністратор магазину

з 12.2014 по 01.2017 (2 роки 1 місяць)
ВАТ "ФЕДКОМ", Інші країни (Роздрібна торгівля)

Адміністрування магазину, організація торгівельного процесу.
Навчання та робота з персоналом.Забезпечення виконання планових показників магазину.
Пошук та залучення нових клієнтів (обробка вхідних заявок, активний пошук клієнтів).
Розміщення інформації про товар на сайті.
Підтримка взаємовідносин із напрацьованою клієнтурою.
Ведення звітності щодо роботи магазину.
Консультування з асортименту та параметрів товарів (послуг).
Прийом товару та підтримка його викладки у торгових залах.
Проведення презентацій щодо нових продуктів та акцій компанії.

Головний спеціаліст

з 11.2011 по 11.2014 (3 роки)
Реєстраційна служба Запорізького міського управління юстиції, Запоріжжя (Юриспруденція)

Подяка, із занесенням у трудову книжку.
Складання планів, контроль виконання.
Складання звітів щодо роботи відділу.
Первинна реєстрація, реєстрація змін, ведення документації громадських організацій, політичних партій, профспілкових організацій.
Складання проектів наказів щодо основної діяльності.
Підготовка правових висновків.
Проведення прийому громадян.
Ведення реєстру громадських формувань та громадських організацій.
Проведення консультацій у рамках роботи відділу.

Освіта

КПУ

Правознавство, юрист (специалист), Запорожье
Вища, з 2006 по 2012 (6 років)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: