• PRO

Тетяна

Менеджер, адміністратор, 18 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер, адміністратор, Менеджер інтернет-магазину, Продавець-консультант, Офіс-менеджер, Менеджер із закупівель, продажів, Адміністратор стоматологічної клініки, Менеджер роботи з клієнтами
Вид зайнятості:
повна
Вік:
41 рік
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Продавець - консультант жіночого одягу і сумок

з 04.2020 по нині (5 років 4 місяці)
ТЦ "Квартал", ФОП Абрамова Т.В., Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Виявлення потреб і вподобань клієнта, комунікація, консультування клієнтів, підбір розміру, моделі, фасону під кожного клієнта, примірка, продаж товару, розрахунок на касі, ведення звітності, робота з терміналом, підтримання чистоти робочого місця

Помічник керівника, адміністратор, менеджер

з 09.2018 по 02.2020 (1 рік 5 місяців)
ТОВ "Спорт Прогрес", Хмельницький (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Допомога керівнику у всіх поставлених задачах щодо діяльності офісу і підприємства, введення звітності, адміністрування, підрахунок з/п працівників, співпраця з іноземними партнерами, комунікація, співпраця з брокерами, замовлення і розмитнення товару, ведення відповідної документації, організаційні питання офісу.

Офіс-менеджер

з 02.2013 по 09.2018 (5 років 7 місяців)
ТМ "7Континент", Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Робота з клієнтами, постачальниками, виробниками, виявлення і вирішення їх потреб, вхідні-вихідні дзвінки, первинна бухгалтерія, робота з документами і офісною технікою, коренспонденція, внутрішня пошта і інформування, робота в 1С, створення та видача видаткових накладних, облік каталогів продукції в 1С (замовлення,оприходування, введення в експуатацію, продаж, списання), розрахунок маршрутів поїздок співробітників, прозвон клієнтів і опитування щодо ефективність діяльності магазинів і проведення рекламної діяності, формування звітності, введення інформаційної бази офісу, ведення корпорації мобільного зв'язку, подача оголошень у газети, Інтернет, пошук і підбір персоналу, замовлення і покупка необхідного інвентаря, канцтоварів, побутової хімії для потреб офісу, організація корпоративних заходів, координація і забезпечення безперебійної ефективної діяльності офісу

Менеджер з продажу

з 08.2009 по 05.2010 (9 місяців)
Магазин "Меблі з дуба", Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Виявлення потреб клієнтів, консультування, робота з запереченнями, надання інформації, продаж меблів

Спеціаліст по кредитуванню

з 06.2006 по 08.2009 (3 роки 2 місяці)
КС "Центр Кредит", Хмельницький (кредитування фізичних і юридичних осіб)

консультування клієнтів по кредитних продуктах, заповнення заявки на кредит, підтвердження заявки, оформлення і видача готівкових кредитів, формування кредитних договорів, ведення супровідної документації і звітності

Освіта

Тернопільський державний технічний університет ім. І.Пулюя

Менеджмент організацій, Тернополь
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

Вища економічна освіта. Диплом магістра з відзнакою (денна форма навчання). Факультет Управління і бізнесу. Спеціальність " Менеджмент у виробничій сфері"

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — просунутий

Додаткова інформація

Навички роботи з комп’ютером:
Впевнений користувач ПК, Word, Excel, Internet, 1С ,електронна почта MS Office, E-mail, Internet

Знання оргтехніки: принтер, сканер, факс, термінал

Особисті якості:
порядність, відповідальність, комунікабельність, старанність, пунктуальність, справедливість, чесність, вміння працювати в команді, енергійність, здатність до навчання, бажання працювати на результат і розвиватись

Знання мов:
•Українська — рідна
•Російська — вільно
•Англійська — середній
Права водія категорії А,В.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: