- PRO
Катерина
Customer experience manager
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 33 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5543010/
Досвід роботи
Customer Experience manager
з 08.2018 по нині
(7 років)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Розробка та впровадження клієнтоорієнтованого підходу до обслуговування клієнтів у всіх каналах взаємодії.
• Організація та супроводження досліджень клієнтського досвіду (NPS, CSI, CSAT, CES, SUS та ін.), аналіз отриманих даних і формування рекомендацій для покращення сервісу.
• Впровадження Mystery Shopper для роздрібної мережі: розробка анкет, аналіз результатів, розробка та впровадження рішень для покращення якості обслуговування.
• Розробка та впровадження стандартів обслуговування клієнтів банку відповідно до найкращих міжнародних практик.
• Створення та реалізація інструментів для підвищення лояльності клієнтів та зменшення рівня відтоку.
• Розвиток компетенцій співробітників банку у сфері клієнтського обслуговування: організація навчальних заходів, розробка навчальних програм і матеріалів.
• Координація роботи персоналу роздрібної мережі та інших підрозділів щодо забезпечення високої якості обслуговування клієнтів.
• Аналіз скарг, звернень та зворотного зв’язку клієнтів для виявлення основних проблем і пошук рішень.
• Ініціювання та реалізація змін у процесах і процедурах, спрямованих на усунення проблем та підвищення ефективності обслуговування клієнтів.
• Проектування та впровадження KPI за показниками якості обслуговування.
• Розробка та супроводження регулярних дашбордів/презентацій щодо ключових показників клієнтського досвіду.
Senior customer complaints specialist
з 09.2015 по 08.2018
(2 роки 11 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Забезпечення безперервності роботи з опрацювання клієнтських звернень та врегулювання скарг клієнтів, що надходять усіма каналами зв'язку (телефон, електронна пошта, соціальні мережі, листи тощо).
• Проведення аналізу клієнтських звернень і розробка пропозицій, спрямованих на поліпшення продуктів/сервісів і процедур банку.
• Проведення навчання та консультації співробітників інших структурних підрозділів, в рамках свого функціоналу.
• Розробка та актуалізація процедур підрозділу.
• Розробка навчальних курсів/матеріалів з якості обслуговування.
• Прийняття рішень про проведення компенсації, встановлення індивідуальних умов обслуговування, для підвищення лояльності клієнтів.
Leading specialist in support of payment card users
з 03.2011 по 09.2015
(4 роки 6 місяців)
UKRSIBBANK BNP Paribas Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Консультація діючих і потенційних клієнтів, обслуговування VIP клієнтів банку. Пошук і пропозиції оптимальних рішень для виіршення питань клієнтів.
• Консультація щодо умов відкриття нових рахунків, умови обслуговування.
• Надання інформації щодо послуг, тарифів, процедур та акцій компанії.
• Підтримка власників платіжних карток, у яких виникли проблеми з авторизацією, включаючи з'ясування та аналіз причин проблем, що виникли, і способів їх усунення.
• Взаємодія з іншими банками в частині сприяння повернення ПК.
• Своєчасний розгляд заявок і звернень клієнтів та уповноважених працівників банку з питань обслуговування карток, отриманих за допомогою електронної пошти/web/lotus-mail, та надання письмових відповідей відповідно до затверджених процедур.
• Опрацювання клієнтських скарг і побажань, пов'язаних з обслуговуванням карток.
• Здійснення навчання та надання консультацій персоналу банку.
• Робота в Is-Card, SAP AMP, SmartVista, Cortex, SMS-gateway.
За підсумками роботи володію інформацією про ринок банківських продуктів, що надаються на ринку банківських послуг, знання законів України, нормативно-правові акти НБУ, що регулюють операції з платіжними картками, а також відповідні внутрішньобанківські нормативні документи.
Освіта
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Кредитно-економічний/банківський менеджмент, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Економічний Коледж ДВНЗ КНЕУ ім. В. Гетьмана
Банківська справа, Київ
Середня спеціальна, з 2007 по 2010 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
"Школа менеджера" Ukrsibbank BNP Paribas Group
сентябрь 2019 - июнь 2020
Excel 2007-2019/365 professional level 1
березень 2023
Ефективні презентації в PowerPoint (Laba)
березень 2025
Знання і навички
- Пользователь Internet
- HCL Notes
- MS Office
- Пользователь ПК
- MS Excel
- MS PowerPoint
- Customer orientation
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Розвиток клієнтського досвіду стає все важливішим фактором у сучасному бізнес-середовищі. У світі, де вибір у кожній сфері надзвичайно широкий, звичайний «хороший» сервіс вже не є достатнім — клієнти шукають більшого. Ця сфера мене справді захоплює, адже я завжди намагаюся ставити себе на місце клієнта, бо сама є ним. Це напрямок, у якому я бачу численні можливості для розвитку.
Що стосується моїх особистих якостей, то я комунікабельна, відповідальна, орієнтована на результат і добре працюю в команді.
Схожі кандидати
-
Customer success manager
32000 грн, Київ -
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Київ, Вінниця , ще 8 міст -
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами (Customer Experience), Support Manager
Київ -
Customer service manager
Київ -
Менеджер з міжнародних продажів
Київ