• PRO

Ірина

Керуючий менеджер з розвитку, операційний директор

Розглядає посади:
Керуючий менеджер з розвитку, операційний директор, Керівник напряму, Регіональний менеджер, Директор ресторану, Керуючий мережею закладів харчування
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий закладу/мережі

з 05.2019 по 05.2025 (6 років)
Ресторани Аліни Косічкіной і Дмитрія Заходякина (Holy Burger, Steakhouse, Хлібний), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

- планування бюджету продажів і витратної частини, контроль доходів і витрат;
- управління прибутком і обсягом продажів (маржинальний дохід до 65%), управління затратною частиною (підняття операційного прибутку від 7% до 23%);
- забезпечення необхідних умов для безперебійної та ефективної роботи проєкту в мирний час, в період Covid/початку повномасштабної війни;
- формування та впровадження зарплатного проєкту (показник Labor до 16%);
- формування мережевого диска для впорядкованого зберігання всієї документації/ положень/інструкцій з доступом для всіх співробітників об'єктів і офісу;
- координація відділу логістики з операційним відділом для утримання затратної частини по продуктовій і непродуктовій групі для всієї мережі;
- управління якісними показниками, робота зі скаргами, управління командою менеджменту – розвиток 3-х членів команди менеджменту на посаду керівника закладу (Holy Burger i Steakhouse), які наразі продовжують працювати в мережі;
- відкриття і організація простору виробництва для подальшої логістики на всі об’єкти мережі, де зменшили витрати на 300тис.грн/місяць;

Регіональний операційний менеджер

з 05.2016 по 01.2019 (2 роки 8 місяців)
Сушия, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки та досягнення:

- управління прибутком і обсягом продажів з оборотом в середньому 50тис/день (мінімум 7 локацій), за підсумком 2019 року перевиконання плану продажів на 1%;
- перевиконання показника середньої транзакції на 1,2% за підсумком 2019 року;
- планування бюджету продажів і витратної частини по локаціях, контроль їх доходів і витрат;
- забезпечення необхідних умов для безперебійної та ефективної роботи об'єктів;
- управління якісними показниками, робота зі скаргами;
- управління регіональними об'єктами: Полтава, Суми, Бориспіль;
- забезпечення необхідних умов для безперебійної та ефективної роботи об'єктів;
- управління людьми, розвиток складу менеджменту по мережі (7 кандидатів на посаду директора; 6 – су-шефів; 19 менеджерів);
- підписання договору з надання послуг харчування за безготівковим розрахунком з офісними компаніями «Teva», «Порше страхове агентство», «Порше Україна»,
«Порше Мобіліті», «Порше Лізинг Україна», приріст до продажів 1500-1800 транзакцій/щомісяця;
- управління 3-ма цілодобовими об'єктами з серпня 2017р, організація успішної безперебійної роботи ресторану в період Євробачення, Фіналу Ліги чемпіонів 2018року, які перебували на Майдані, ЖД вокзал;
- розробка спільно з ІТ-відділом партійного обліку по руху товарів на програмному рівні і його успішний запуск;
- контроль виконання стандартів роботи з відгуками по мережі, аналіз відгуків, впровадження коригувальних дій;
- координація відділу логістики з операційним відділом для утримання собівартості;

Директор ресторану

з 12.2013 по 05.2016 (2 роки 5 місяців)
Сушия, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки да досягнення:

- виконання фінансових показників (Sales, TC, ATC) на рівні цільових ресторану з потоком ТС 7000 / місяць в період січень-травень 2016 року;
- виконання якісних показників на рівні цільових протягом року ресторану;
- розвиток складу менеджменту (4 кандидати на посаду директора, 2 су-шефи; 5 менеджерів);
- управління ресторанами з доставкою - ультрапродаж понад 9000 транзакцій в місяць

Освіта

Національний університет біоресурсів і природокористування України

Менеджер (управитель) із зовнішньоекономічної діяльності, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років 6 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Відвідування тренінгів в ТОВ "Сушія": «Фінанси для нефінансистів»; «Збори, що надихають»; «Еволюція і тренди сервісу в рес

травень 2016 - січень 2019

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Brio
  • Orderman
  • FastOperator

Додаткова інформація

Вміння та навички:
- досвід управління об'єктами (мінімум 7 локацій) мережі в обороті по 3000-10000 транзакцій/місяць;
- досвід планування бюджету продажів і витратної частини мережі/об'єктів, контроль їх доходів і витрат;
- досвід впровадження методу контролю якісних показників мережі, робота зі скаргами - досвід відкриття ресторанів на позиції операційного менеджера/директора мережі
- досвід управління 3-ма цілодобовими ресторанами одночасно на позиції операційного менеджера мережі в ТОВ "Сушия";
- досвід розробки партійного обліку по руху товарів на програмному рівні
для забезпечення оборотності складів і його успішний запуск в ТОВ "Сушия"
- досвід координації відділу логістики з операційним відділом, спільні запуски нового меню та утримання собівартості продукції до 30%;
- досвід управління ресторанами в інших містах з забеспеченням доставки
- комп'ютерні навички: MsWord, Excel, Power Point, робота з такими
програмами: 1С8.2.УТП, BRIO KDS, BRIO OTP (One touch pro), BRIO Shopping4, FASTOPERATOR, ORDERMAN, Палтус;
- досвід впровадження мережевого диска для впорядкованого зберігання всієї документації / положень / інструкцій з доступом для всіх співробітників об'єктів і офісу;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: