Резюме від 26 жовтня 2023 PRO

Максим

3D-Modeller, Artist, 100 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
22 роки
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Freelance 3D Artist

з 05.2022 по 07.2022 (2 місяці)
Walla Walla Studio, Удаленно (Дизайн)

Делал риги и создавал пропсы для синематиков

3D Artist

з 06.2021 по 05.2022 (11 місяців)
DreamInk Studio, Одесса (Outsource)

3D моделинг/ретопология, создание UV разверстки, текстуринг, рендеринг.

3D Artist - удаленно

з 06.2020 по 08.2020 (2 місяці)
Jagermeister, Одесса (Создание брендированного 3D контента)

3D Artist

з 01.2018 по 07.2021 (3 роки 6 місяців)
Freelance, Одесса (Создание различных 3D моделей, текстуринг, рендеринг.)

Освіта

ОТУ "ШАГ"

"Графика и дизайн", Одесса
Вища, з 2019 по 2023 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Курс “Autodesk 3Ds Max”

2017, 3 месяца

Курс "Супер Maya"

2019, 3 месяца

Знання і навички

3D моделирование в Maya Текстуринг в Substance Painter Владение Photoshop/Illustrator 3D Скульптинг в Zbrush Рендеринг в Marmoset Toolbag

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Предпочитаю работу в сфере GameDev

Основной 3D пакет: Maya
Запекание текстур: Marmoset Toolbag
Текстурирование: Substance Painter + Photoshop.
Графический редактор: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator
Рендеринг: Marmoset Toolbag

Могу:
•Создать или заретопить high / middle / low poly 3D модель,
справильным шейдингом и UV-разверсткой в Maya

•Добавить различную детализацию на high poly в Zbrush
(царапины, фаски или сколы и т.п.)

•Забейкать текстурные карты в Marmoset Toolbag (Normal
map, AO, ID и другие)

•Придумать / взять с концепта 2D элемент (лого, эмблему,
паттерн) сделать его в illustrator`е и добавить на 3D модель

•Затекстурировать модель в различных стилях в Substance
Painter + Photoshop

•Сделать анимированный или статичный рендер в Marmoset
Toolbag

•Подготовить модель для экспорта ваш проект на Unreal
Engine 4

Linkedin: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Портфолио:
1) Artstation: https://www.artstation.com/maximboiev
2) Instagram: @maximus.3d

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: