• PRO

Марина

Менеджер ЗЕД

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер ЗЕД

з 10.2019 по 03.2025 (5 років 5 місяців)
Альянс Логістик, ТОВ, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Пошук нових постачальників та продуктів для імпорту, (кондитерська група, кава, напої, алкоголь, пиво, хімія,
промислова група). Експорт, повний супровід на випуск товару з країни.
Збір інформації щодо продукту. Попереднє формування повного ціноутворення для компанії щодо імпортних товарів. Узгодження, запуск та перерахунок ціноутворення для всіх каналів збуту. Опрацювання, розрахунок, узгодження та запуск акцій по всім каналам.
Укладання контрактів з нерезидентами, збір переліку необхідних документів для узгодження контракту з банком (пряма комунікація) та подальшої роботи на митниці. Повний супровід імпортних контрактів та комунікація з усіх питань: документи, замовлення, відвантаження, платежі, знижки, бонуси, кредит ноти, звітності, матриці, компенсації, рекламації тощо.
Формування замовлень, розміщення на виробництво та контроль відвантажень у виробника. Контроль та перевірка цін у документах згідно з чинним прайсом від виробника. Контроль та запуск платежів за імпортними умовами, згідно з умовами контракту та/або домовленостей з виробником. Підготовка та документальний супровід при здійсненні валютного платежу. Контроль розміщених замовлень на виробництві.
Контроль своєчасної доставки вантажу на склад, планування завантажень. Пошук, бронь та постановка авто/контейнера для завантаження. Укладання договорів із брокерами, перевізниками в т.ч. контроль взаєморозрахунків.
Документи/митне оформлення. Перевірка документів на місці завантаження, підготовка/доповнення документів для митного оформлення. Розрахунок митних платежів (опрацювання митних цін за
індикативом). Запуск платежів на митницю. Закриття пакета документів на оформлений вантаж (включно з витратами) для розрахунку фактичної собівартості по кожній окремій партії товару.
Сертифікація/специфікації/стікера. Підготовка документів та переліку товару для сертифікації всередині країни згідно з нормами законодавства. Попередня перевірка даних, узгодження, контроль платежів за послуги лабораторії. Збір інформації від виробника/постачальника щодо продукту (лог, фото, специфікації та інше). Вичитка, перевірка та підпис літографії від виробника (за основними контрактами). Підготовка, оформлення та переклад складів стікерів згідно з нормами законодавства.
Звітність. Формування щотижневої та щомісячної звітності для виробника. Опрацювання основного
асортименту для роботи компанії: визначення товарів на виведення, запуск акцій для товарів з високим товарним залишком або слабо-обертаємий, неліквідний і/або пошкоджений. Контроль виконання планів від виробника з опрацюванням та запуском заходів для виконання. Планування платежів по відділу (валюта, гривня - митниця та супутні), попередній на місяць, уточнений на тиждень.
Державні контролюючі супутні органи у сфері якості, ЗЕД, митниця аудит (пост аудит) митниця/податкова збір документів/супровід, Ліцензування (Мінприроди, Держлслужба), ТПП, ДЗІ, ЦСМ, лабораторні випробування різних рівнів.

Менеджер з закупівель

з 01.2015 по 05.2019 (4 роки 4 місяці)
Еланз, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Щоденне формування замовлень молочної продукції, аналіз планування продажів по 5 заводам виробникам.
Керування асортиментом та ціноутворенням. Контроль складських запасів. АВС аналіз, показники ефективності продажів, проведення заходів щодо зниження товарних залишків. Організація, підготовка та участь у виставках. Створення, оформлення та оновлення каталогу продукції.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 12.2008 по 01.2015 (6 років 1 місяць)
Елан, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Активний пошук та залучення нових клієнтів. Ведення перемовин, супровід та консультування по продукції.
Укладання договорів, підготовка документів для логістики. Аналіз діючої клієнтської бази, цінової політики, товарної матриці.
Обробка, редагування та формування замовлень клієнтів, контроль доставки. Підготовка комерційних пропозицій. Контроль дебіторської заборгованості та коректності документообігу. Облік повернень та вирішення спірних питань.

Менеджер автопроката

з 12.2005 по 11.2008 (2 роки 11 місяців)
Атлантида Лайн, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Укладання договорів аренди/викупу. Перемовини з клієнтами, бронювання авто, підготовка, сдача та прийом авто.

Освіта

Інститут управління природними ресурсами

Менеджмент ЗЕД, Коломия
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Організованість
  • Експортні операції
  • Імпортні операції
  • Ведення документації
  • Ведення переговорів
  • Керування ланцюгом постачання

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Рекомендації

Гребенюк Вікторія Юрьевна

Гребенюк Вікторія Юрьевна

Комерційний директор, Альянс Логістик, ТОВ

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Особисті якості: відповідальність, організованість та системність при виконанні службових зобовʼязань. Вміння працювати з великими обʼємами інформації. Стресостійкість в наявності, але випробувати глибину більше не маю наміру). Швидко та уважно навчаюся, не боюся вала роботи (за достойну оплату зʼявляється натхнення).
В процесі навчання: англ мова до вільного володіння та курси водіїв категорії В.
Цікавить віддалена робота

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: