Резюме від 30 серпня 2021 PRO

Ірина

HR-директор, заступник директора, пом. керівника державного апарату

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу діловодства та організаційно-кадрової роботи, управління проектами з міжнародними організаціями та фондами

з 08.2017 по нині (6 років 9 місяців)
Дніпровська міська рада, Дніпро (енергоефективність)

Займалася обробкою та заповнюванням грантових заявок різних інвестиційних фондів (Фінсько-український трастовий фонд НЕФКО; Міжнародна фінансова корпорація (IFC), Фонд енергоефективності; Посольство Японії в Україні «Кусаноне» ,Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ)), співпраця з громадськістю (ЖБК, ОСББ), ДТЕК .Організація, проведення зустрічей та переговорів круглих столів з представниками влади та міжнародних фондів для впровадження енергоефективних заходів у житловому та комунальному секторі.
Організовувала підбір персоналу, своєчасне оформлення та приймання (конкурс), переведення і звільнення працівників згідно с трудовим законодавством та ведення діловодства у департаменті.
Проведення семінарів, вебінарів з навчання працівників, розробка та проведення корпоративних тренінгів, програми СДО.
Здійснювала керівництво діяльності відділу, вела особові справи та трудові книжки посадових осіб місцевого самоврядування (доскональне знання КЗ.оТ), здійснювала контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами у департаменті, забезпечувала організацію діловодства у Департаменті згідно з Інструкцію діловодства у виконавчих органах міської ради і діючих стандартів та правил. Управляла процесом підбору персоналу. Напрацювала істотний досвід у всіх аспектах циклу підбору та керування персоналом, від пошуку претендента до керування наявними ресурсами (формування БД, проведення конкурсу, атестації, оцінка персоналу, розробка колективного договору та нормативно-правових документів). Вивчала ринок праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами. Організовувала роботу з проведення досліджень, прогнозування та визначення потреби в кадрах на підставі стратегії та планів діяльності відділів департаменту.
Розробляла та реалізовувала комплекс програм щодо роботи з персоналом із питань найму, звільнення, переводу, залучення та закріплення працівників з урахуванням перспектив їх професійного розвитку. Розробляла внутрішні нормативні документи про систему винагород і компенсацій для працівників та впроваджувала заходи, спрямовані на розвиток корпоративної культури. Приймала участь у перевірках та підготовці кадрової документації для передачи ліквідатору, переведення працівників до інших підрозділів виконавчих органів влади.

Начальник відділу кадрів

з 01.2014 по 01.2017 (3 роки)
Державний заклад «Спеціалізована багатопрофільна лікарня №1 МОЗ України»(1300 працівників), Дніпро (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Очолювала роботу із забезпечення підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей та кваліфікації згідно з рівнем та профілем отриманої ними підготовки та ділових якостей,
-керувала розробленням перспективних і річних планів комплектування підприємства персоналом з урахуванням перспектив його розвитку,
-Вирішувала питання найму ,звільнення, переведення працівників, контролювала їх розстановку і правильність використання у підрозділах підприємства
-Організовувала своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників згідно с трудовим законодавством
-Здійснювала методичне керівництво роботою інспекторів з кадрів відділу.

Завідувач сектором кадрової та юридичної служби

з 10.2010 по 09.2013 (2 роки 11 місяців)
Обласна державна адміністрація, Дніпро (виконавчий орган влади)

керувала діяльністю сектора та забезпечувала виконання покладених на управління завдань щодо реалізації правової та кадрової політики в діяльності підвідомчих підприємств , дотримувалась вимог законодавства ,здійснювала методичне керівництво за правовою та кадровою роботою управління, надавала допомогу структурним підрозділам, займалась введенням довідково-інформаційної роботи з питань законодавства , здійснювала контроль за роботою юридичних та кадрових служб підпорядкованих підприємств , готувала проекти письмових відповідей на звернення громадян,центральних органів влади стосовно сфери діяльності сектора та управління. Проводила інформаційну роботу по боротьбі та протидії корупції в управлінні.

Освіта

Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту ім. ак. Лазаряна( ДНУЗТ)

Організація будівництва доріг та експлуатація колії,«Облік та аудит», Дніпро
Вища, з 2002 по 2009 (7 років 1 місяць)

Додаткова освіта та сертифікати

Аmerican English Center

з 2019 року по сьогодні

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Сімейний стан – не одружена, дітей не має , рівень володіння програмами ПК, знання програми 1С, комунікабельна, тактовна, відповідальна, маю досвід роботи в команді. Володію вільно українською та англійською (розмовний)
З 2013 по 2018 року помічник депутата Дніпровської міської ради VI cкликання.
Вмію організовувати роботу, ефективно планувати час та розставляти завдання за пріорітетністю. Чітко виконую доручення, комунікабельна з токсичними людьми - вмію працювати у команді, відповідальна. Завжди працюю над сомоосвітою - навчаюсь на курсах англійської мови та відвідую курси та тренінги з саморозвитку особистості.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: