- PRO
Анастасія
Administrator (customer support)
- Розглядає посади:
- Administrator (customer support), Менеджер роботи з клієнтами
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Черкаси
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5633846/
Досвід роботи
Accounting administrator/ Personal assistant
з 01.2024 по 05.2025
(1 рік 4 місяці)
Karolik CPA Group INC, Дистанційно (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
I have experience providing administrative services in an accounting company, specifically in the field of taxation. I performed organizational and administrative tasks, including onboarding, collecting required information and documents, invoice creation, payment tracking, working with Excel spreadsheets, and creating and managing client accounts. I was responsible for client communication, document processing, preparing reports, as well as coordinating internal processes to ensure the company's effective operation. I have experience working with accounting software such as QuickBooks and Proconnect, supporting financial and legal processes, and ensuring compliance with deadlines and legal requirements.
Key Responsibilities:
*Answer customer calls and emails
*Process orders and handle registration inquiries
*Follow detailed SOPs for order processing
*Guided customers through completing required forms and handled fax submissions to the IRS to ensure timely processing
*Maintain high level of professionalism in all communications
*Handle invoice requests and payment follow-ups
*Document processes and maintain systems
*Manage task tracking systems, ensure deadlines are met, and act as follow-up liaison between customers and colleages.
*Continuously anticipate needs, identify gaps, and proactively propose solutions before problems arise.
*Planning and scheduling consultations with CEO
Used systems:
*Quickbooks for invoice generation and handling
*Proconnect - company tax software used to file federal and state tax
returns for
individuals and businesses
*Gmail for company communications
*DocuSign for document signing
*Excel to Purchase Order management
*Google meets,zoom for team meetings
*AdobeAcrobat
Logistics manager/Freight broker/Dispatcher
з 03.2022 по 12.2023
(1 рік 9 місяців)
PrestigeShipping, Secaucus,NJ 07094 (Транспорт, логістика)
Coordinate the logistics and delivery of customers' orders. Ensure customers receive
product ordered, on time and in good condition. Ensure customers are advised as soon
as possible of any enquiries regarding to sales order, delivery and complaint.
Key duties:
*receiving costumer inquiries/orders via email, phonе
*providing information about services of the company, giving quotes\prices
*have full A‑Z responsibility for customer orders from order entry to invoice, regarding all
order types, including coordinating order management and order fulfilment activities
*reviewing warehouse management system to ensure all loads are dispatched and that
detailed information on assigned loads is relayed and completely understood.
*assisting to customers and carriers
*scheduling live loads and delivery times as required to meet designated pick up and
delivery windows set by the customer.
*courteously answering customer support phones in a professional manner, ensuring all
calls are answered promptly, and within customer committed guidelines
*collaboration with colleagues
*working with google maps, google docs
*planning routes in the most appropriate way according to customers needs
* attention to details, effective problem solving, responsibility, self organisation
English Teacher
з 03.2021 по 03.2023
(2 роки)
Secondary School, Золотоноша (Освіта, наука)
Власник
з 03.2020 по 05.2021
(1 рік 2 місяці)
Baby Art, Золотоноша (Магазин дитячого одягу)
Репетитор англійської мови
з 09.2017 по 08.2018
(11 місяців)
Репетиторство, Золотоноша (Освіта, наука)
Навчання англійської мови з 1 по 9 клас
Заступник керiвника
з 12.2014 по 03.2018
(3 роки 3 місяці)
Магазин "Продукти", Золотоноша (Роздрібна торгівля)
Робота з клієнтами, ведення переговорів, планування асортименту товару, ведення первинної документації, органiзацiя роботи в колективi
Освіта
Університет ім.Богдана Хмельницького
Англійська мова та література, Черкаси
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)
Здобула ступінь спеціаліста за спеціальністю "Мова і література", вчитель англійської мови та літератури
Додаткова освіта та сертифікати
40 Hour Online Using Technology TESOL, Global Language Training
April-May 2021
Знання і навички
- Комунікабельність
- Організованість
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Російська — просунутий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Вік 32 роки. Сімейний стан одружена. Впевнений користувач ПК, Word, Powerpoint. Хобі: живопис, вишивання, волейбол
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Івано-Франківськ
Вища освіта · Неповна зайнятість
- Accounting administrator/ Personal assistant, CPA Karolik Group INC/ Chicago,IL, 2 роки 7 місяців
- Вчитель англійської мови, Черкаська ЗОШ №1, 2 роки 8 місяців
Дистанційно
- Dispatcher, ATL Logistics, 4 місяці
- Logistics manager/Freight broker, Prestige Shipping, 1 рік 6 місяців
Схожі кандидати
-
Адміністратор
Дистанційно -
Адміністратор
Київ, Кременчук, Дистанційно -
Менеджер з підтримки клієнтів
25000 грн, Дніпро, Дистанційно -
Administrator
Одеса, Дистанційно -
Адміністратор
50000 грн, Київ, Дистанційно -
Керівник середньої ланки, помічник керівника, адміністратор
30000 грн, Інші країни, Київ, Дистанційно