• PRO

Оксана

Менеджер роботи з клієнтами, 35 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер роботи з клієнтами, Керівник, територіальний менеджер, Директор філії, Рекрутер, Адміністратор офісу, Менеджер з розвитку
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
48 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з розвитку роздрібної мережі

з 06.2016 по 10.2020 (4 роки 4 місяці)
ДП Ті Джей Рітейл, Київ (Роздрібна торгівля)

Відкриття торгових майданчиків з«0».
Взаємодія з арендодавцями, контролюючими органами
Оперативне управління салонами, организація їх роботи, контроль.
Самостійний підбір персоналу. Навчання, адаптація, підвищення
кваліфікації співробітників.
Проведення тренінгів.
Разробка особистих планів з продажу, навчання співробітників.
Проведення атестаций персоналу.
Планування,та аналіз виконання бюджетів магазинами .
Контроль виконання й аналіз показників( KPI ) Київских підрозділів.
Контроль виконання й аналіз показників( KPI ) кожного співробітника.
Виконання плановых показників всіма підрозділами регіона.
Впровадження та контроль поточних проектів компанії.
Управлінська звітність (включно презентації на звітних семінарах).
Складання табелю робочого часу.
Взаємодія з керівниками відділів в рамках загальних задач.
Разробки з покращення умов праці, мотивації співробітників, ефективных методів навчання.
Работа з ремонтом продукції, браком та інше..
Мерчендайзінг (навчання персоналу, безпосередня работа в салонах).
Організація акцій в салонах.
Моніторинг ринку, та конкурентів

Досягнення
Збільшення середньоденної виручки (по відношенню з попереднім роком)на 51%.
Збільшення обсягу продаж основного товару на 29%.
Збільшення конверсії на 3.5%.
Збільшення L - чека на 2,8%.
Стійке виконання планів по мережі ( сіть щомісячно виконую план продажів не менш ніж на 90%).

Директор

з 09.2015 по 04.2016 (7 місяців)
Vitto Rossi, Киев (Роздрібна торгівля)

Забезпечення функціонування безупинної роботи магазина .
Підбір персоналу , навчання , розвиток.
Контроль за дотриманням стандартів обслуговування.
Складання графиків роботы персоналу, облік робочого часу.
Звітність.
Робота с товаром відвантаження, прийом, ремонт).
Взаєсодія з постачальниками (замовлення продукції/оплата і.т.і)
Мерчендайзінг.
Проведення інвентаризацій
Ведення всвєї документації для функціонування торговоі точки.
Підготування та проведення промо-акцій.

Старший адміністратор

з 08.2003 по 12.2014 (11 років 4 місяці)
ДП "Ти Джей Ритейл", Киев (Роздрібна торгівля)

управління персоналом, аттестації, росподіл і контроль обов'язків співробітників, складання графиіків робочого часу.
Аналіз показників салону. Організація роботы по збільшенню. продажів.
Складання індивідуальних планів для персоналу.
Ведення нормативної документациії.
Взаємодія з державними контролюючими органами.
Робота з первинною бухгалтерією(в т.ч. налоговіе накладні).
Робота на касовому апараті. Ведення та контроль всієї касової документації, в т.ч. работа по розрахунковим квитанціям.
Ведення та облік товарообігу, внвентаризації, прийом товару, переоцінка товару (ведення
та складання всіх накладних).
Складання товарних заітів, актів з передачі матеріальних цінностей.
Контроль наявності товара в магазині, його стану, якості, відповідності маркування і цінників.
Знання і робота з законодавчою базою (Правила торгівлі, Закон про захист прав споживачів, КЗоТ, ГОСты і т. ін.).
Самостійні решення питань з «проблемн ми покупцями».
Розгляд скарг, та рішення питань стосовно бракованного товару.

Освіта

Киевский Национальний Університет Культури та Мистецтва

Культурологія. Викладач теорії та історії культури., Київ
Вища, з 1995 по 2001 (6 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Знання всіх бізнес процесів .
  • Успішний досвід управління персоналом
  • В іння аналітично мислити ( звітність
  • Здатність самостійно приймати рішення і нести за них відповідаль
  • Вмію навчати та проводити тренінги і семінари
  • Відмінне знання законодавчої бази

Знання мов

Польська — середній

Рекомендації

Калухова Карина Валерьевна

Калухова Карина Валерьевна

Территориальный менеджер, ДП "Ти Джей Ритейл"

Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Тренінги
« Планування рабочого часу»
« Тренінг для тренера»
« Робота з запереченнями"
« Робота с Чек-листом, СЛОНом»
« Презентація товару»
« Структура проведення співбесід»

Проявляю розумну ступінь завзятості та гнучкості в рішенні поставлених задач.
Йду на компроміс в тактичних питаннях, з метою реалізації кінцевих цілей компанії.
Справедлива, вимоглива, володію відмінною інтуїцією.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: