- PRO
Наталя
Діловод, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Діловод, Секретар керівника, інспектор відділу кадрів
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Запоріжжя
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/566504/?puid=549089
Досвід роботи
Інспектор відділу кадрів
з 10.2018 по нині
(6 років 10 місяців)
Готельно-ресторанний комплекс, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)
- накази внутрішні
- ведення реєстру договорів, наказів, листів.
- накази кадрові – прийом, звільнення, переведення, відпустки
- лікарняні (протоколи, накази, робота в кабінеті ПФУ)
- санітарні книжки працівників – договори з мед. закладом, ведення та контроль за своєчасним проходженням обстеження та допуском до роботи
- особові картки працівників
- трудові книжки (паперові та електронні)
- ведення табелів (денні, вечірні, нічні – підсумований облік)
- складання на облік графіків роботи, відпусток - річних, по місяцю (1С:7, 1С:8, Excel).
- робота з сайтами по пошуку кандидатів по посаду (Work.ua, Rabota.ua), відбір та проведення співбесід з кандидатами на посади.
- вхідна та вихідна документація
-телефонні переговори
- ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція.
- особисті доручення.
- договори, складання комерційних пропозицій.
- НАССР. ( накази, журнали, картки та ін.)
Керівник підприємства
з 01.2012 по нині
(13 років 7 місяців)
ОСМД, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)
Управление ЖСК/ОСМД, делопроизводство, охрана труда, пожарная безопасность, сотрудничество с КП города, ПБД.
Секретар-референт, Інспектор з кадрів, офис-менеджер
з 11.2006 по 01.2008
(1 рік 2 місяці)
ООО ЗФ ТД "Вакула", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція, замовлення квитків та бронювання готелів, забезпечення комфортності роботи керівника.
Офіс-менеджер: договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки, контроль за дебіторською заборгованістю.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого дня.
Секретар-референт, офис-менеджер, Інспектор з кадрів
з 09.2006 по 02.2008
(1 рік 5 місяців)
ПП "Притока", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Секретар-референт, помічник керівника: накази, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція. Забезпечення комфортності роботи керівника, особисті доручення.
Офіс-менеджер: договори, складання комерційних пропозицій, кошторисів, замовлення будівельних матеріалів, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого часу, вести. Здача звітності.
Бухгалтер, секретар, інспектор з відділу кадрів.
з 04.2000 по 08.2005
(5 років 4 місяці)
ПО "Модрина", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Секретарь-референт: приказы, распоряжения, входящая и исходящая документация, деловая переписка, телефонные переговоры, приём посетителей, входящая и исходящая корреспонденция.
Офис-менеджер, Бухгалтер:первичная бухгалтерия (счета, накладные, налоговые накладные, з/плата, начисление и выдача, платёжные поручения, договора, составление прайс-листа, закупка канцтоваров для офиса, учёт и передвижение товаров («лес», лаки, краски, гвозди, инструмент и т.д.) со складов и по предприятию, заказ зап. частей, инструментов.
Инспектор отдела кадров: приём и увольнение работников, приказы по отделу кадров, ведение и оформление трудовых книжек, ведение журнала трудовых книжек, поиск и подбор персонала, знание КЗоТа Украины. Табель учёта рабочего времени.
Освіта
Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій
Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків); Спеціальність 073 "Менеджмент", Запорожье
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік)
Запорожский Коммерческий Техникум
Товаровед коммерсант, Запорожье
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (1 рік 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій
2017-2018 рр.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- 1С
- Работа с оргтехникой
- Работа с принтером
- Користувач 1С
- MS Office
- Ведення кадрового обліку
- Здатність до навчання
- Відповідальність
- Комунікабельність
- Висока працездатність
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Р Е З Ю М Е
на посаду інспектор з відділу кадрів, діловод, секретар-референт
Григор’єва Наталя Олександрівна
17.02.1980 р.н.
м. Запоріжжя, Космос
тел. [
Сімейне положення: не заміжня, син 2002 р.н.
Досвід роботи:
З жовтня 2018 р. - по теперішній час ТОВ "Таврійська інвестиційна група", готельно-ресторанний комплекс:
З жовтня 2018 р. - діловод.
З серпня 2019 р. – інспектор відділу кадрів.
З серпня 2023 р. –суміщення інспектор з відділу кадрів та діловод.
В обов’яки входить: (ведення документації по ФОПам та ТОВ)
- накази внутрішні
- ведення реєстру договорів, наказів, листів.
- накази кадрові – прийом, звільнення, переведення, відпустки
- лікарняні (протоколи, накази, робота в кабінеті ПФУ)
- санітарні книжки працівників – договори з мед. закладом, ведення та контроль за своєчасним проходженням обстеження та допуском до роботи
- особові картки працівників
- трудові книжки (паперові та електронні)
- ведення табелів (денні, вечірні, нічні – підсумований облік)
- складання на облік графіків роботи, відпусток - річних, по місяцю (1С:7, 1С:8, Excel).
- робота з сайтами по пошуку кандидатів по посаду (Work.ua, Rabota.ua), відбір та проведення співбесід з кандидатами на посади.
- вхідна та вихідна документація
-телефонні переговори
- ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція.
- особисті доручення.
- договори, складання комерційних пропозицій.
-НАССР. ( накази, журнали, картки та ін.).
З 2012 р. – голова ЖСК з реорганізацією в 2016 р. в ОСББ – по теперішній час.
(діловодство по ЖБК/ОСББ, кадрове діловодство, оформлення документів для роботи та ліцензування обладнання, внутрішні договори, ведення персональної бази даних, охорона праці, пожежна безпека, співпраця з КП міста, співробітництво з ЕТЦ)
2008 р. - 2010 р. ПП «Притока» (будівництво)
Секретар-референт, помічник керівника: накази, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція. Забезпечення комфортності роботи керівника, особисті доручення.
Офіс-менеджер: договори, складання комерційних пропозицій, кошторисів, замовлення будівельних матеріалів, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого часу, вести. Здача звітності.
2006 р. – 2008 р. ТОВ "ЗФ Торговий дім "Вакула" (прод. харчування, опт, роздріб)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція, замовлення квитків та бронювання готелів, забезпечення комфортності роботи керівника.
Офіс-менеджер: договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки, контроль за дебіторською заборгованістю.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого дня.
2006 р. Концерн "Моноліт" (транспортне підприємство)
Касир (банк-клієнт, внутрішні пересування по підприємству коштів).
2000 р. - 2005 р. СТ "Модрина" (дерево- цех)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція.
Офіс-менеджер, Бухгалтер: первинна бухгалтерія (рахунки, накладні, податкові накладні, з/плата, нарахування та видача, платіжні доручення, договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, облік та пересування товарів (кругляк, дошки, лаки, фарби, цвяхи, інструмент і т.д.).
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України.
Освіта: 1997- 1999 рр. Запорізький Комерційний Технікум - "Товарознавець комерсант".
1999-2000 рр. Курси Оператор ПК.
2008 р. Курси Користувач ПК.
2008 р. Курси - Секретар-референт, Діловодство.
2013р., 2017р., 2021р., Курси – з Охорони праці. Пожежної безпеки, Теплопункти та відповідальність.
2017 -2018 рр. - Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій - Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків);
За спеціальністю 073 «Менеджмент»
Впевнений користувач: Word, Excel, 1С:7, 1С:8, Эл. Пошта, Інтернет, офісна техніка., робота на платформах Птах, iFin, M.E.Doc.
Про себе: Бачу мету – не бачу перешкод.
Пунктуальна, виконавча, врівноважена, аналізую свої дії та плани, свою роботу, реалістка, весела, товариська, шкідливих звичок немає, у вільний час займаюся рукоділлям.
Схожі кандидати
-
Медична сестра, адміністратор
Запоріжжя -
Діловод
Запоріжжя -
Технолог машинобудування
12000 грн, Запоріжжя -
Діловод
Запоріжжя -
Администратор офиса, архивариус, деловод, инженер по учёту готовой продукции и полуфабрикатов
15000 грн, Запоріжжя -
Діловод
30000 грн, Запоріжжя, Дистанційно