• PRO

Наталя

Діловод, 25 000 грн

Розглядає посади:
Діловод, Секретар керівника, інспектор відділу кадрів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
45 років
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор відділу кадрів

з 10.2018 по нині (6 років 10 місяців)
Готельно-ресторанний комплекс, Запоріжжя (Готельно-ресторанний бізнес)

- накази внутрішні
- ведення реєстру договорів, наказів, листів.
- накази кадрові – прийом, звільнення, переведення, відпустки
- лікарняні (протоколи, накази, робота в кабінеті ПФУ)
- санітарні книжки працівників – договори з мед. закладом, ведення та контроль за своєчасним проходженням обстеження та допуском до роботи
- особові картки працівників
- трудові книжки (паперові та електронні)
- ведення табелів (денні, вечірні, нічні – підсумований облік)
- складання на облік графіків роботи, відпусток - річних, по місяцю (1С:7, 1С:8, Excel).
- робота з сайтами по пошуку кандидатів по посаду (Work.ua, Rabota.ua), відбір та проведення співбесід з кандидатами на посади.
- вхідна та вихідна документація
-телефонні переговори
- ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція.
- особисті доручення.
- договори, складання комерційних пропозицій.
- НАССР. ( накази, журнали, картки та ін.)

Керівник підприємства

з 01.2012 по нині (13 років 7 місяців)
ОСМД, Запоріжжя (Послуги для населення та бізнесу)

Управление ЖСК/ОСМД, делопроизводство, охрана труда, пожарная безопасность, сотрудничество с КП города, ПБД.

Секретар-референт, Інспектор з кадрів, офис-менеджер

з 11.2006 по 01.2008 (1 рік 2 місяці)
ООО ЗФ ТД "Вакула", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція, замовлення квитків та бронювання готелів, забезпечення комфортності роботи керівника.
Офіс-менеджер: договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки, контроль за дебіторською заборгованістю.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого дня.

Секретар-референт, офис-менеджер, Інспектор з кадрів

з 09.2006 по 02.2008 (1 рік 5 місяців)
ПП "Притока", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Секретар-референт, помічник керівника: накази, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція. Забезпечення комфортності роботи керівника, особисті доручення.
Офіс-менеджер: договори, складання комерційних пропозицій, кошторисів, замовлення будівельних матеріалів, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого часу, вести. Здача звітності.

Бухгалтер, секретар, інспектор з відділу кадрів.

з 04.2000 по 08.2005 (5 років 4 місяці)
ПО "Модрина", Запоріжжя (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Секретарь-референт: приказы, распоряжения, входящая и исходящая документация, деловая переписка, телефонные переговоры, приём посетителей, входящая и исходящая корреспонденция.
Офис-менеджер, Бухгалтер:первичная бухгалтерия (счета, накладные, налоговые накладные, з/плата, начисление и выдача, платёжные поручения, договора, составление прайс-листа, закупка канцтоваров для офиса, учёт и передвижение товаров («лес», лаки, краски, гвозди, инструмент и т.д.) со складов и по предприятию, заказ зап. частей, инструментов.
Инспектор отдела кадров: приём и увольнение работников, приказы по отделу кадров, ведение и оформление трудовых книжек, ведение журнала трудовых книжек, поиск и подбор персонала, знание КЗоТа Украины. Табель учёта рабочего времени.

Освіта

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків); Спеціальність 073 "Менеджмент", Запорожье
Вища, з 2017 по 2018 (1 рік)

Запорожский Коммерческий Техникум

Товаровед коммерсант, Запорожье
Середня спеціальна, з 1997 по 1999 (1 рік 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій

2017-2018 рр.

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • Email
  • Работа с оргтехникой
  • Работа с принтером
  • Користувач 1С
  • MS Office
  • Ведення кадрового обліку
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • Комунікабельність
  • Висока працездатність

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
на посаду інспектор з відділу кадрів, діловод, секретар-референт

Григор’єва Наталя Олександрівна
17.02.1980 р.н.
м. Запоріжжя, Космос
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»), @-mail.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Сімейне положення: не заміжня, син 2002 р.н.
Досвід роботи:
З жовтня 2018 р. - по теперішній час ТОВ "Таврійська інвестиційна група", готельно-ресторанний комплекс:
З жовтня 2018 р. - діловод.
З серпня 2019 р. – інспектор відділу кадрів.
З серпня 2023 р. –суміщення інспектор з відділу кадрів та діловод.

В обов’яки входить: (ведення документації по ФОПам та ТОВ)
- накази внутрішні
- ведення реєстру договорів, наказів, листів.
- накази кадрові – прийом, звільнення, переведення, відпустки
- лікарняні (протоколи, накази, робота в кабінеті ПФУ)
- санітарні книжки працівників – договори з мед. закладом, ведення та контроль за своєчасним проходженням обстеження та допуском до роботи
- особові картки працівників
- трудові книжки (паперові та електронні)
- ведення табелів (денні, вечірні, нічні – підсумований облік)
- складання на облік графіків роботи, відпусток - річних, по місяцю (1С:7, 1С:8, Excel).
- робота з сайтами по пошуку кандидатів по посаду (Work.ua, Rabota.ua), відбір та проведення співбесід з кандидатами на посади.
- вхідна та вихідна документація
-телефонні переговори
- ділове листування, вхідна та вихідна кореспонденція.
- особисті доручення.
- договори, складання комерційних пропозицій.
-НАССР. ( накази, журнали, картки та ін.).

З 2012 р. – голова ЖСК з реорганізацією в 2016 р. в ОСББ – по теперішній час.
(діловодство по ЖБК/ОСББ, кадрове діловодство, оформлення документів для роботи та ліцензування обладнання, внутрішні договори, ведення персональної бази даних, охорона праці, пожежна безпека, співпраця з КП міста, співробітництво з ЕТЦ)

2008 р. - 2010 р. ПП «Притока» (будівництво)
Секретар-референт, помічник керівника: накази, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція. Забезпечення комфортності роботи керівника, особисті доручення.
Офіс-менеджер: договори, складання комерційних пропозицій, кошторисів, замовлення будівельних матеріалів, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого часу, вести. Здача звітності.
2006 р. – 2008 р. ТОВ "ЗФ Торговий дім "Вакула" (прод. харчування, опт, роздріб)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція, замовлення квитків та бронювання готелів, забезпечення комфортності роботи керівника.
Офіс-менеджер: договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, контроль роботи та ремонт офісної оргтехніки, контроль за дебіторською заборгованістю.
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України. Табель обліку робочого дня.
2006 р. Концерн "Моноліт" (транспортне підприємство)
Касир (банк-клієнт, внутрішні пересування по підприємству коштів).

2000 р. - 2005 р. СТ "Модрина" (дерево- цех)
Секретар-референт: накази, розпорядження, вхідна та вихідна документація, ділове листування, телефонні переговори, прийом відвідувачів, вхідна та вихідна кореспонденція.
Офіс-менеджер, Бухгалтер: первинна бухгалтерія (рахунки, накладні, податкові накладні, з/плата, нарахування та видача, платіжні доручення, договори, складання прайс-листа, закупівля канцтоварів для офісу, облік та пересування товарів (кругляк, дошки, лаки, фарби, цвяхи, інструмент і т.д.).
Інспектор відділу кадрів: прийом та звільнення працівників, накази з відділу кадрів, ведення та оформлення трудових книжок, ведення журналу трудових книжок, пошук та підбір персоналу, знання КЗпП України.

Освіта: 1997- 1999 рр. Запорізький Комерційний Технікум - "Товарознавець комерсант".
1999-2000 рр. Курси Оператор ПК.
2008 р. Курси Користувач ПК.
2008 р. Курси - Секретар-референт, Діловодство.
2013р., 2017р., 2021р., Курси – з Охорони праці. Пожежної безпеки, Теплопункти та відповідальність.
2017 -2018 рр. - Запорізький інститут економіки та інформаційних технологій - Менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків);
За спеціальністю 073 «Менеджмент»
Впевнений користувач: Word, Excel, 1С:7, 1С:8, Эл. Пошта, Інтернет, офісна техніка., робота на платформах Птах, iFin, M.E.Doc.
Про себе: Бачу мету – не бачу перешкод.
Пунктуальна, виконавча, врівноважена, аналізую свої дії та плани, свою роботу, реалістка, весела, товариська, шкідливих звичок немає, у вільний час займаюся рукоділлям.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: