Ирина
Головний бухгалтер, кадровик
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5666118
Досвід роботи
Головний бухгалтер
з 08.2023 по нині
(10 місяців)
ТОВ "БОСЕКО УКРАЇНИ ", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Прийом та обробка первинних документів за розрахунками з постачальниками та підрядниками, контроль правильності наданої первинної документації ТОВ на загальних підставах із ПДВ, ФОП (Акти, накладні, банківські виписки);
• Оприбуткування та списання товару, контроль наявності товару на залишках.
• Ведення баз даних співробітників у 1С та Деловод.
• Досвід роботи з ЗЕД (операціями імпорт)
• Ведення та здача бухгалтерської та податкової звітності.
• Формування та ведення облікової і податкової політики.
• Облік та заповнення заправного листа.
• Облік ПММ.
• Реєстрація податкових накладних та розрахунки коригувань до податкових накладних за групою компаній.
• Складання податкової, статистичної та финансової звітності (ПДВ декларації, декларації з прибутку и тд.);
• Нарахування заробітної плати, лікарняних листів, відпускних та інших виплат працівникам, розрахунок податків, премія, відрядна робота.
• Здача звітів із заробітної плати (ЕСВ, 1ДФ, 3 борг, звіт про заборгованість за оплату праці, повідомлення про прийом працівника на роботу, 4-мтп, звіт про використання та запаси палива, 1- пв звіт з праці тощо, та інші звіти ).
• Заповнення дорожніх листів по переміщенням вантажного транспорту
• Робота з первинною бухгалтерською документацією.
• Вести документацію та контролювати документообіг;
• Контролювати наявність первинних документів: видаткових, прибуткових накладних;
• Кадрова робота (пошук, накази (прийом, звільнення, відпустка), табелювання, заповнення трудових книг, формування картки співробітника, резерв відпусток).
• Підготовка наказів щодо підприємства.
• Контроль рахунків 201, 203, 361, 631, 661, 651, 6411, 642, 91, 92, 23, 93, 311, 301, 3771, 6851, 6412, та 6442, 6441.)
• Введення каси підприємства (прихід, витрата, авансовий звіт, видача зарплати за відомостями)
• Введення ФОП 3 групи без ПДВ та з ПДВ.
• Введення ФОП 2 групи.
• Введення ФОП 1 групи.
• Відкриття та закриття ФОП через Дію.
• Подання звіту через електронний кабінет платника.
Бухгалтер
з 02.2023 по 07.2023
(5 місяців)
ТОВ "КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФІН ДІРЕКТ", Одеса (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Прийом та обробка первинних документів за розрахунками з постачальниками та підрядниками, контроль правильності наданої первинної документації ТОВ на загальних підставах із ПДВ, ФОП (Акти, накладні, банківські виписки);
• Оприбуткування та списання товару, контроль наявності товару на залишках.
• Ведення баз даних співробітників у 1С.
• Ведення та здача бухгалтерської та податкової звітності.
• Формування та ведення облікової і податкової політики.
• Облік та заповнення заправного листа.
• Облік ПММ.
• Реєстрація податкових накладних та розрахунки коригувань до податкових накладних за групою компаній.
• Складання податкової, статистичної та финансової звітності (ПДВ декларації, декларації з прибутку и тд.);
• Нарахування заробітної плати, лікарняних листів, відпускних та інших виплат працівникам, розрахунок податків, премія, відрядна робота.
• Здача звітів із заробітної плати (ЕСВ, 1ДФ, 3 борг, звіт про заборгованість за оплату праці, повідомлення про прийом працівника на роботу, 4-мтп, звіт про використання та запаси палива, 1- пв звіт з праці тощо, та інші звіти ).
• Заповнення дорожніх листів по переміщенням вантажного транспорту
• Робота з первинною бухгалтерською документацією.
• Вести документацію та контролювати документообіг;
• Контролювати наявність первинних документів: видаткових, прибуткових накладних;
• Кадрова робота (пошук, накази (прийом, звільнення, відпустка), табелювання, заповнення трудових книг, формування картки співробітника, резерв відпусток).
• Підготовка наказів щодо підприємства.
• Контроль рахунків 201, 203, 361, 631, 661, 651, 6411, 642, 91, 92, 23, 93, 311, 301, 3771, 6851, 6412, та 6442, 6441.)
• Введення каси підприємства (прихід, витрата, авансовий звіт, видача зарплати за відомостями)
• Введення ФОП 3 групи без ПДВ та з ПДВ.
• Введення ФОП 2 групи.
• Введення ФОП 1 групи.
• Відкриття та закриття ФОП через Дію.
• Подання звіту через електронний кабінет платника.
Бухгалтер- Начальник отдела кадров
з 01.2021 по 01.2023
(2 роки)
ТОВ "АПИКС", Одесса (Сільське господарство, агробізнес)
•Оприходование и списание товара, контроль наличия товара на остатках.
•Ведение баз данных сотрудников в 1С.
•Учет остаток топлива и заполнение заправочного листа.
•Учет ГСМ;
•Начисление всех видов заработной платы, больничных листов, отпускных и прочих выплат сотрудникам, расчет налогов, премия, сдельная работа.
•Сдача отчетов по заработной плате (ЕСВ, 1ДФ, 3 долг, отчет о задолженности за оплату труда, сообщение о приеме работника на работу, 4-мтп, отчет об использовании и запасы топлива,
1- пв отчет по труду и т.д.).
•Заполнение путевых листов по перемещениям грузового транспорта.
•Работа с первичной бухгалтерской документацией.
•Вести документацию и контролировать документооборот;
•Контролировать наличие первичных документов: расходных, приходных накладных;
•Кадровая работа (поиск, приказы (прием, увольнение, отпуск), табелирование, заполнение трудовых книг, формирование карты сотрудника, резерв отпусков).
•Подготовка приказов по предприятия.
•Проведение сверок с поставщиками и оформление актов
•Контроль счетов 201, 203, 631, 661, 651, 6411, 642, 6854, 91, 92, 23, 236.
•Введение кассы предприятия (приход, расход, авансовый отчет, выдача зарплаты по ведомости)
•Введение ФОП 3 группы без НДС.
•Введение ФОП 1 группы.
•Введение ФОП 2 группы.
•Сдача отчета через электронный кабинет плательщика.
Бухгалтер
з 07.2020 по 12.2020
(5 місяців)
ТОВ "АПИКС", Одесса (Сельхозпредприятия)
•Оприходование и списание товара, контроль наличия товара на остатках.
•Учет и заполнение заправочного листа.
•Учет ГСМ;
•Начисление заработной платы, больничных листов, отпускных и прочих выплат сотрудникам, расчет налогов, премия, сдельная работа.
•Сдача отчетов по заработной плате (ЕСВ, 1ДФ).
•Заполнение путевых листов по перемещениям грузового транспорта.
•Работа с первичной бухгалтерской документацией.
•Вести документацию и контролировать документооборот;
•Контролировать наличие первичных документов: расходных, приходных накладных;
•Кадровая работа (поиск/приказы/табелирование).
Бухгалтер
з 11.2019 по 07.2020
(8 місяців)
ТОВ "Призма Б", Одесса (Оказание услуг по ведению бухгалтерского и налогового учёта другим юридическим лицам и частным предпринимателям)
•Приема, перевода, увольнения сотрудников.
•Формирование и ведение личных дел работников, внесение изменений, связанных с трудовой деятельностью.
•Формирования и проверки табелей учета рабочего времени сотрудников.
•Ведение баз данных сотрудников в 1С.
•Ведения и хранения кадровой документации.
•Начисление заработной платы, больничных листов, отпускных и прочих выплат сотрудникам, расчет налогов.
•Сдача отчетов по заработной плате (ЕСВ, 1ДФ).
•Регистрация НН/РК.
•Сдача отчета в налоговую о принятие сотрудника на работу.
•Анализ и контроль оплат текущих платежей в национальной и иностранной валюте через Клиент-банк.
•Умение работа с первичными документами: приходные/расходные накладные.
•Работа с контрагентами- Поставщиками/Покупателями.
•Оформление, прием и выдача, а также контроль за движением первичной бухгалтерской документации (счета, акты, доверенность, накладные и т.п.);
•Сдача отчета через электронный кабинет плательщика.
•Контроль документооборота с контрагентами.
•Ведение бухгалтерского и налогового учета ФОП.
Экономист
з 08.2010 по 09.2019
(9 років 1 місяць)
АБ " Пивденный", Одесса (Финансы, банки, страхование)
Функциональные обязанности навыки работы:
•Составление отчётности по проведённым операциям;
•Ведение и контроль клиентской базы;
•Анализ и мониторинг клиентской базы;
•Работа с электронной почтой, проверка и обработка данных;
•Предоставление консультаций по банковским продуктам;
•Помощь в подготовке документов и заполнении заявлений;
•Анализ и контроль платежей клиентов;
•Мониторинг и анализ платежей банка в Украине;
•Осуществление мероприятий по компьютеризации экономической работы совместно с управлением информационных технологий;
•Соблюдение законности и режима секретности работы управления;
•Соблюдение правил техники безопасности, внутреннего распорядка банка.
•Осуществляет накопление данных экономических показателей из учетных систем и отчётов, полученных от подразделений банка, отчетов Департамента. Поддерживает данные в актуальном состоянии.
•Cоставлении отчетности по соблюдению внутренних лимитов банка, риск-аппетитов риска ликвидности, кредитного риска совместно с Управлением кредитных рисков.
•Cоставлении отчетности о мониторинге ключевых показателей, предусмотренных в планах финансирования в кризисных ситуациях
Освіта
Одесского Национального Политехнического Университета
По специальности экономическая кибернетика, Одесса
Вища, з 2009 по 2011 (1 рік 4 місяці)
•01.09.2003-01.07.2006г. - выпускница Херсонского Политехнического Колледжа Одесского Национального Политехнического Университета, красный диплом, по специальности экономика предприятия.
•01.09.2009-21.01.2011г. – магнистор Кафедры Информационные системы в менеджменте, Одесского Национального Политехнического Университета, по специальности экономическая кибернетика.
•12.09.2011-25.06.2013г- специалист Кафедры, Одесского Национального Экономического Университета, по специальности банковское дело.
•Cертификат «Функции и формул MS Excel» в 2018г.
•Cертификат фотокурсы «Начальный» в апреле 2019г. в фотошколе
«PhotoTraveller».
Додаткова інформація
Додаткові знання та навички:
- Користувач1С: Підприємство ("BAS Управління торгівлею", "BAS Бухгалерія", "BAS АГРО", УТП, ЗУП, 8,3, 1С:Підприємство 7 сельгос. версія), M.E.Doc та Атр-звіт, Вчасно.
- Користувач Деловод.
-Володіння нормативною та методологічною базою у сфері ризик-менеджменту (внутрішні нормативні документи, нормативні акти НБУ тощо).
- Знання основ бухгалтерського обліку. Навички роботи з великими масивами даних.
- Знання основ бухгалтерського обліку.
- Навички роботи з великими масивами даних.
-Навички складання аналітичних таблиць.
- Розуміння принципів роботи комп'ютерних програм,
- Досвідчений користувач ПК;
- Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, PowerPoint);
-Навички роботи з Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera);
- Робота в E-mail (Outlook);
- Аналіз економічних показників;
- Знання техніки безпеки та основних інструкцій з охорони праці;
- Навчаюся працювати в гугл таблицях.
- Готова до навчання та швидко навчається.
Схожі кандидати
Главный бухгалтер, заместитель главного бухгалтера
35000 грн, Одеса
Главный бухгалтер, заместитель главного бухгалтера
40000 грн, Одеса
Главный бухгалтер, заместитель главного бухгалтера
Одеса, Київ
Бухгалтер, помічник головного бухгалтера, головний
Одеса, Дистанційно
Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер
Одеса, Дистанційно
Головний бухгалтер, заступник головного бухгалтера
Одеса, Дистанційно