• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5679548/

Начальник відділу кадрів, 25 000 грн

Розглядає посади:
Начальник відділу кадрів, Інспектор відділу кадрів
Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Чернівці
Готовий працювати:
Київ, Чернівці

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу кадрів

з 07.2016 по 12.2020 (4 роки 5 місяців)
ТОВ "УКРБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

ведення кадрового діловодства в повному обсязі (прийом, переведення, звільнення, лікарняні, відпустки, штатний розпис, посадові інструкції, складання графіків роботи та табелів робочого часу, ведення обліку підсумкового робочого часу, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про трудову діяльність працівників та ін);
- підбір персоналу, проведення первинних співбесід;
- контроль за заповненням вакантних посад;
- консультування підрозділів компанії з питань законодавства України по працю;
- ведення кадрового діловодства в електронній системі 1С 8 (ЗУП);

Штат компаній складає 375 осіб.

Головний спеціаліст Відділу по роботі з персоналом

з 08.2012 по 09.2014 (2 роки 1 місяць)
Державна інспекція України з контролю за цінами. (звільнилася за угодою сторін у зв`язку з ліквідацією підприємства)., Киев (реалізація державної політики з контролю за цінами)

формування необхідної документації при прийомі, переведенні, звільненні співробітників;
- облік наказів про прийом, переведення, звільнення співробітників, їх реєстрація та систематизація;
- формування та зберігання особистих справ співробітників (кількість 360 чоловік);
- облік, заповнення та зберігання трудових книжок;
- облік відпусток всіх видів, надання інформації по відпустках для співробітників
- облік декретних відпусток
- облік лікарняних листів
- облік роботи співробітників у вихідні дні
- складання табеля обліку робочого часу
- облік прийнятих / звільнених співробітників
- формування щомісячної кадрової звітності, в тому числі для керівника;
- ведення бази (картка державного службовця);
- формування кадрового резерву працівників;
- підготовка документації для проведення конкурсу на заміщення посад державних службовців;
- написання офіційних листів до міністерств;
- зведення звітності про виконану роботу.

Провідний спеціаліст відділу управління майном Департаменту фінансово-економічного аналізу та господарської діяльності. Звільнилася у зв`язку зі змінами в організації виробництва і праці(п.1 ст.40 КЗпП України)

з 09.2011 по 04.2012 (7 місяців)
Державна інспекція сільського господарства України, Киев (сільське господарсво)

підготовка та формування тендерної документації;
- проведення ревізії по відділах та інспекції в цілому;
- ведення внутрішньої документації.

Старший методист

з 09.2006 по 12.2010 (4 роки 3 місяці)
Будинок письменників України, Киев (культурно-освітня)

- участь у підготовці культурних заходів;
- організація зустрічей з письменниками;
- підтримка, в процесі роботи, зв’язку з творчими спілками та громадськими організаціями щодо залучення до проведення заходів професійних творчих працівників ;
- складання планів щодо проведення культурно-освітніх заходів;
- здійснення координаційної роботи із зацікавленими відомствами.

Освіта

Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича (стаціонар)

Історичний факультет, політолог, викладач суспільно-політичних дисциплін, Черновцы
Вища, з 2001 по 2006 (4 роки 9 місяців)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Знання КЗпП України, кадрового діловодства в повному об’ємі, основи обслуговування клієнтів різного рівня,.
Вміння вирішити конфліктну ситуацію, навчання та розвиток персоналу, планування і контроль (вміння встановлювати чіткі і досяжні цілі, переконувати, запевняти), планування своєї діяльності.

Досвід роботи з ПК ( Word, Excel, 1С 7 - 8, Internet, Outlook, Power Point) тощо.

Українська - володію вільно. Англійська -середній рівень

Категорія В

Особисті якості:
Цілеспрямованість, пунктуальність, ініціативність, комунікабельність, відповідальність, вміння працювати в колективі, відчуття гумору.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: