• PRO

Діана

Офіс-менеджер

Розглядає посади:
Офіс-менеджер, HR-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто проживання:
Ужгород
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Консультант з підбору персоналу

з 10.2021 по нині (3 роки 10 місяців)
Amikov job SK, s.r.o., Дистанційно (Пошук персоналу, HR)

Активний пошук відповідних кандидатів на відкриті вакансії в Словаччині та за кордоном; оформлення документів для поліції у справах іноземців, оформлення документів для бюро праці в Словаччині; підготовка трудових договорів; запис на прийом до міграційної поліції Словаччини; спілкування з кандидатами.
Спілкування з відділами персоналу заводів.

Логіст

з 02.2021 по 05.2023 (2 роки 3 місяці)
Happy Retail s.r.o., Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Обробка замовлення; облік отриманих і відправлених замовлень (перевірка їх правильності, створення, друк, створення замовлень); створення накладних і рахунків-фактур у програмі SuperFaktura для Словаччини та Чехії; оформлення супровідних документів на відвантаження - накладних, рахунків-фактур; підтвердження замовлень клієнтів; планування маршруту водіям.

Менеджер з надання інформації

з 05.2017 по 08.2019 (2 роки 3 місяці)
VF Consulting services (Візовий Сервіс Центр Консульського відділу Республіки Польщі, Чехії, Австрії, Хорватії, Литви в Україні), Ужгород (Надання комбінованих офісних адміністративних послуг)

Координація дій команди, розподіл завдань;
розподіл роботи;
облік робочого часу;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої команди ( щоденних та місячних);
спілкування з клієнтами, надання інформації стосовно подачі документів на різні візові категорії ( консультації з профільних питань);
приймання та перевірка документів;
обробка персональних даних, внесення інформації в систему посольст;
передача документів у Консульство;
вирішення конфліктних ситуацій; навчання нових працівників; робота в MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google chrome)
У випадку відсутності супервайзера виконувала її функції.

Менеджер з надання інформації

з 09.2015 по 05.2017 (1 рік 8 місяців)
ПП "Візовий сервіс центр", Ужгород (Надання комбінованих офісних адміністративних послуг)

Координація дій команди, розподіл завдань;
розподіл роботи;
облік робочого часу;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої команди ( щоденних та місячних);
спілкування з клієнтами, надання інформації стосовно подачі документів на різні візові категорії ( консультації з профільних питань);
приймання та перевірка документів;
обробка персональних даних, внесення інформації в систему посольст;
передача документів у Консульство;
вирішення конфліктних ситуацій; навчання нових працівників; робота в MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google chrome)
У випадку відсутності супервайзера виконувала її функції.

Експерт-оцінювач

з 10.2009 по 08.2015 (5 років 10 місяців)
Повне товариство "Міський ломбард", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Консультація клієнтів з питань кредитування;
оцінка заставного майна (золото, срібло, техніка); оформлення договору;
видача кредиту.
Здійснення операцій, пов'язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу ломбардного відділення Товариства, забезпечення їх зберігання та складання касової звітності.

Провідний економіст відділу розрахунково - позичкових операцій

з 02.2007 по 07.2009 (2 роки 5 місяців)
Філія " Закарпатське Центральне відділення Промінвестбанку", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

02.02.07 касир-контролер відділу вкладних, касових операцій та пластикових технологій.
27.03.07 переведена на посаду старшого касира-контролера цього ж відділу.
01.09.08 переведена на посаду провідного економіста відділу розрахунково-позичкових операцій.
Ведення безготівкового розрахунково-касового обслуговування рахунків клієнтів юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності;
перевірка правильності оформлення чеків , заяв на переказ готівки, платіжних доручень;
своєчасне нарахування та одержання коштів від клієнтів за надані банківські послуги відповідно до затверджених тарифів на розрахунково- касове обслуговування;
нарахування та списання відсотків за користування кредитом;
виконання заходів щодо арешту коштів на рахунку клієнта; проведення розрахунків за допомогою системи дистанційного обслуговування; здійснення бухгалтерських операцій по позабалансових рахунках.

Страховий агент

з 04.2006 по 10.2006 (6 місяців)
Приватний підприємець Халус М. М., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.

Страховий агент

з 07.2005 по 01.2006 (6 місяців)
Приватний підприємець Вівдич П. В., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.

Страховий агент

з 05.2005 по 06.2005 (1 місяць)
Приватний підприємець Білей М. М., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)

Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.

Освіта

УжНУ

Економічний факультет, спеціальність Економіка підприємства, Ужгород
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 8 місяців)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Словацька — середній

Додаткова інформація

- швидко навчаюсь;
- командний гравець;
- активно вивчаю словацьку мову;
- без шкідливих звичок;
- очікую хороші умови праці;

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: