- PRO
Діана
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, HR-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Ужгород
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5748898/
Досвід роботи
Консультант з підбору персоналу
з 10.2021 по нині
(3 роки 10 місяців)
Amikov job SK, s.r.o., Дистанційно (Пошук персоналу, HR)
Активний пошук відповідних кандидатів на відкриті вакансії в Словаччині та за кордоном; оформлення документів для поліції у справах іноземців, оформлення документів для бюро праці в Словаччині; підготовка трудових договорів; запис на прийом до міграційної поліції Словаччини; спілкування з кандидатами.
Спілкування з відділами персоналу заводів.
Логіст
з 02.2021 по 05.2023
(2 роки 3 місяці)
Happy Retail s.r.o., Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Обробка замовлення; облік отриманих і відправлених замовлень (перевірка їх правильності, створення, друк, створення замовлень); створення накладних і рахунків-фактур у програмі SuperFaktura для Словаччини та Чехії; оформлення супровідних документів на відвантаження - накладних, рахунків-фактур; підтвердження замовлень клієнтів; планування маршруту водіям.
Менеджер з надання інформації
з 05.2017 по 08.2019
(2 роки 3 місяці)
VF Consulting services (Візовий Сервіс Центр Консульського відділу Республіки Польщі, Чехії, Австрії, Хорватії, Литви в Україні), Ужгород (Надання комбінованих офісних адміністративних послуг)
Координація дій команди, розподіл завдань;
розподіл роботи;
облік робочого часу;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої команди ( щоденних та місячних);
спілкування з клієнтами, надання інформації стосовно подачі документів на різні візові категорії ( консультації з профільних питань);
приймання та перевірка документів;
обробка персональних даних, внесення інформації в систему посольст;
передача документів у Консульство;
вирішення конфліктних ситуацій; навчання нових працівників; робота в MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google chrome)
У випадку відсутності супервайзера виконувала її функції.
Менеджер з надання інформації
з 09.2015 по 05.2017
(1 рік 8 місяців)
ПП "Візовий сервіс центр", Ужгород (Надання комбінованих офісних адміністративних послуг)
Координація дій команди, розподіл завдань;
розподіл роботи;
облік робочого часу;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої команди ( щоденних та місячних);
спілкування з клієнтами, надання інформації стосовно подачі документів на різні візові категорії ( консультації з профільних питань);
приймання та перевірка документів;
обробка персональних даних, внесення інформації в систему посольст;
передача документів у Консульство;
вирішення конфліктних ситуацій; навчання нових працівників; робота в MS Office (Word, Excel, Power Point), Internet (MS Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google chrome)
У випадку відсутності супервайзера виконувала її функції.
Експерт-оцінювач
з 10.2009 по 08.2015
(5 років 10 місяців)
Повне товариство "Міський ломбард", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Консультація клієнтів з питань кредитування;
оцінка заставного майна (золото, срібло, техніка); оформлення договору;
видача кредиту.
Здійснення операцій, пов'язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів через касу ломбардного відділення Товариства, забезпечення їх зберігання та складання касової звітності.
Провідний економіст відділу розрахунково - позичкових операцій
з 02.2007 по 07.2009
(2 роки 5 місяців)
Філія " Закарпатське Центральне відділення Промінвестбанку", Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
02.02.07 касир-контролер відділу вкладних, касових операцій та пластикових технологій.
27.03.07 переведена на посаду старшого касира-контролера цього ж відділу.
01.09.08 переведена на посаду провідного економіста відділу розрахунково-позичкових операцій.
Ведення безготівкового розрахунково-касового обслуговування рахунків клієнтів юридичних та фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності;
перевірка правильності оформлення чеків , заяв на переказ готівки, платіжних доручень;
своєчасне нарахування та одержання коштів від клієнтів за надані банківські послуги відповідно до затверджених тарифів на розрахунково- касове обслуговування;
нарахування та списання відсотків за користування кредитом;
виконання заходів щодо арешту коштів на рахунку клієнта; проведення розрахунків за допомогою системи дистанційного обслуговування; здійснення бухгалтерських операцій по позабалансових рахунках.
Страховий агент
з 04.2006 по 10.2006
(6 місяців)
Приватний підприємець Халус М. М., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.
Страховий агент
з 07.2005 по 01.2006
(6 місяців)
Приватний підприємець Вівдич П. В., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.
Страховий агент
з 05.2005 по 06.2005
(1 місяць)
Приватний підприємець Білей М. М., Ужгород (Фінанси, банки, страхування)
Надання клієнту інформації про страхову компанію;
консультування в питаннях страхування, здійснюваного страховою компанією;
продаж страхових послуг - підписання договору страхування від імені страхової компанії.
Освіта
УжНУ
Економічний факультет, спеціальність Економіка підприємства, Ужгород
Вища, з 2004 по 2010 (5 років 8 місяців)
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Словацька — середній
Додаткова інформація
- швидко навчаюсь;
- командний гравець;
- активно вивчаю словацьку мову;
- без шкідливих звичок;
- очікую хороші умови праці;
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
30000 грн, Дистанційно -
Офіс-менеджер
20000 грн, Дистанційно, Київ, Суми -
Бізнес-асистент
Дистанційно -
Особистий помічник
Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно, Львів -
Офіс-менеджер
Дистанційно