Резюме від 10 грудня 2019

Анастасія

Бухгалтер, администратор 1С, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
33 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер кафе

з 12.2014 по нині (9 років 5 місяців)
ТОВ "Епицентр К", Киев (Готельно-ресторанний бізнес)

Освіта

Київський Національний Торговельно-Економічний Університет

Обліково-Фінансовий Факультет за спеціальністю Облік і Аудит в підприємництві - Магістр, Киев
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Учбовий центр "Успіх" курси Програміст в 1С:Підприємстві 8.3 (програмування та адміністрування в 1с)

3 міс

Додаткова інформація

Досвід та вміння
Робота з персоналом підприємства (створення графіків робочого часу персоналу , нарахування заробітної плати згідно штатного розкладу)
Організація заходів (в тому числі проведення кейтренгу)
Введення для підприємства SMM та створення позитивного іміджу компанії
Робота з первинними документами
Проведення інвентаризацій ТМЦ
Облік матеріалів підприємства
Проведення взаєморозрахунку с контрагентами
Проведення Актів звірок з контрагентами
Ведення обліку товарно- матеріальних цінностей підприємства (оприбуткування,списання, переміщення та ін)
Створення та проведення повного документообороту по виробництву
Ведення бухгалтерського та управлінського обліку виробничого підприємства
Приймала участь в організації роботи операційної діяльності підприємства та обліку з
«нуля» (вибір направлення розвитку та розробка концепції; організація технологічних процесів; підбір персоналу; вибір програмного забезпечення; ведення до 1с контрагентів, номенклатури, калькуляційних карт та іншої необхідної інформації; створення фінансового планування для підприємства та ін)
Навички роботи з створенням технологічних карт та розрахунок собівартості
Формування та розрахунок сировини для виробництва необхідного для діяльності підприємства
Контроль якості сировини при надходженні на виробництво
Контроль за ціноутворенням, собівартістю та націнкою, контроль за вхідними цінами
Складання внутрішніх звітів для керівництва (аналіз продажів в розрізі номенклатурних груп,аналіз асортиментного переліку, ABC аналіз, прорахунок виробітки по процесах та інші за вимогою)
Аналіз ринку, трендів та тепденцій в громадському харчуванні
Навчання нових користувачів в роботі в програмі 1с8.3


Відповідальність, стресостійкість, робота з великими обсягами, робота на досягнення результату, чесність, порядність, бажання розвиватися далі, комунікабельність, вміння працювати в колективі.
Все на світі не знаю та не вмію, але готова навчатися отримувати нові знання та новий досвід.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: