• PRO

Светлана

Директор

Розглядає посади:
Директор, Операційний директор, Регіональний керівник, Менеджер з розвитку
Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Кривий Ріг
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керуючий мережею ресторанів

з 03.2024 по 01.2025 (10 місяців)
Ресторан "Campania", ресторан "Вино та плітки", Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Управління фінансами:
Складання та дотримання бюджетів, контроль за видатками. Аналіз ефективності роботи закладів. Контроль виручки, собівартістю страв та їх маржинальністю
2.Операційне управління:
Складання графіків, контроль щоденної роботи всіх відділів (кухні, бару, доставки, залу), контроль за касовою дисципліною
3.Маркетинг
Робота з блогерами та SMM спеціалістами, аналіз ринку та конкурентного середовища. Організація гастровечерь, співробітництво з партнерами, організація майстер-класів та різноманітних розважальних заходів.
4.Робота з персоналом:
Формування корпоративної культури та командного духу. Вирішення конфліктів у середині колективу.
5.Контроль якості та клієнтський сервіс:
Управління репутацією закладів (спілкування з ВІП гостями, відгуки, соцмережі)
6.Взаємодія з постачальниками та партнерами
Ведення переговорів з орендаторами та партнерами, контроль логістики та якості поставок, вибір та підписання договорів з постачальниками
7.Взаємодія з власниками та інвесторами
Фінансові звіти, виконання КРІ

Керівник з розвитку мережі

з 03.2023 по 02.2024 (11 місяців)
Моє Село, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

1. Пошук локацій для ведення роздрібної торгівлі
- підбір локацій згідно вимог компанії (квадратура, технічний стан)
- оптимальне сусідство (мережі партнери)
- можливість паркування (тощо)
- наявність зупинки та транспортної розвязки
2. Аналіз конкурентів та трафіку
- прорахунок пішохідного трафіку
- наявність конкурентів та потенційний середній чек
3. Підписання договорів оренди з максимально вигідними умовами
- канікули по платежам
- відсутність гарантійних платежів тощо
4. Повний супровід магазину до моменту відкриття торгової точки
Комплектація магазину всім необхідним (холодильне обладнання, усі необхідні комунікації, вивіски, рекламна продукція тощо) згідно стандартів компанії
5. Робота з підрядчиками: дизайнером, рекламниками, охороною, відеонаглядом, будівельниками, меблювання, замовлення обладнання та інше
6. Комунікація з власниками приміщень та орендодавцями
Комунікація з власниками стосовно технічних питань, що виникають на етапі введення в експлуатацію та після відкриття
7. Пошук та супровід суборендаторів, для оптимізації орендованних площ. Відслідковування своечасності сплати субаренди, та нарахування комунальних платежів
8. Вирішення поточних технічних питань

Директор розважального комплексу

з 07.2020 по 01.2023 (2 роки 6 місяців)
СРК "Fly Kids", Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

1.Керівництво операційною діяльністю:
Щоденний контроль за безпечністю парку розваг та атракціонів. Оптимізація робочих процесів. Забезпечення високої якості страв та сервісу. Контроль за виконанням нормативів НАССР
2.Фінансове керівництво:
Складання та контроль за бюджетом підприємства. Аналіз фінансових показників (собівартість, товарообіг, середній чек). Керування видатками (закупка, комунальні витрати, поточні видатки)
3.Керівництво персоналом:
Складання графіків, контроль за виконанням ФОТ. Мотивація, навчання персоналу, формування корпоративної культури
4.Контроль якості:
Контроль за виконання стандартів компанії, забезпечення відповідності стандартів якості страв, сервісу та чистоти. Вирішення скарг гостей та попередження конфліктних ситуацій.

Директор з розвитку

з 04.2019 по 03.2020 (11 місяців)
Комплекс Бізнес Клас, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Перевірка підприємства на рахунок недоліків в роботі, та виявлення порушень
2. Складання та впровадження плану для оптимізації роботи "харчової" частини комплексу
3. Запровадження програмного забезпечення
4. Створення бази данних з калькуляціями та технологічними картами
5. Разрабка меню
6. Підбір та навчання персоналу
7. Аналіз та оптимізація видаткової частини

Керівник мережі

з 07.2014 по 06.2017 (2 роки 11 місяців)
Розважальні комплекси Бегемот та Малина, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Стратегічне планування розвитку комплексів
2. Оптимізація видаткової частини
3. Планування та контроль за виконанням оптимального фонду оплати праці
4. Бюджетування
5. Контроль за фінансовою роботою комплексів
6. Контроль за цільовим використанням ресурсів
7. Введення єдиних постачальників мережі з максимально вигідними умвами співпраці
8. Робота з перевіряючими органами
9. Розробка маркетингових заходів
10. Аналіз еффективності арт заходів

Керівник розважального центру

з 05.2012 по 07.2014 (2 роки 2 місяці)
РК Бегемот, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Контроль за товаро-матеріальними цінностями, проведення інвентаризацій
2. Контроль за мінусовими залишками, аналіз позицій "+"
3. Стоп та старт аркуші, контроль за товарними залишками та виробництвом
4. Підбір та запровадження програмного забезпечення
5. Ціноутворення, контроль націнки, моніторинг цін конкурентів
6. Побудова меню, написання технологічник карт та калькуляцій
7. Бюджетування підприємства
8. Звітність власникам
9. Контроль за виконанням касової дисципліни
10. Участь у культурно-масових заходах міста
11. Підбір, навчання та адаптація персоналу
12. Створення системі мотивації та оцінки співробітників
13. Ведення особових справ
14. Табелювання та нарахування заробітної плати

Менеджер із закупівель

з 08.2011 по 01.2012 (5 місяців)
ТОВ Фокс Фуд (Супермаркет Парус) (Торгівля роздрібна / Retail), Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Асортимент магазину 12500 одиниць товару.
- Замовлення товару у категорії FOOD и NON FOOD та товарів для виробництва
- Аналіз та перміщення товарів на виробництво
- Підтримання діючого асортименту сгідно стандартів мережі
- Запровадження нових позицій
- Контроль викладки товару згідно планограми
- Контроль за сроками реализациії
- Своєчасне повернення товару
- Проведення акцій

Економіст технолог

з 04.2010 по 08.2011 (1 рік 4 місяці)
Піцца Челентано, Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

- Ведення первинної документації
- Нарахування заробітної плати
- Замовлення товару та аналіз закупівельних цін
- Контроль виходу, подачі та якості готової продукції
- Контроль за дотриманням стандартів мережі
- Пропрацювання нових позицій та запровадження на своєму підприємстві
- Контроль за єдиними цінами в мережі
- Звіти до центрального офісу

Керівник відділу

з 06.2009 по 04.2010 (10 місяців)
Лінкор, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Керівник відділу продажу

з 11.2006 по 03.2009 (2 роки 4 місяці)
Тріо Двері, Кривой Рог (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер по роботі з клієнтами

з 06.2006 по 10.2006 (4 місяці)
Метро, Кривой Рог (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Менеджер з продажу

з 06.2005 по 06.2006 (1 рік)
Софт Сервіс, Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)

Освіта

КНЕУ Криворіжський економічний інститут ім. В.Гетьмана

Менеджмент та економічна кібернетика, Кривий Ріг
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Магістратура з економічної кібернетики та викладач з економіки

Знання і навички

  • MS Office
  • КОМПАС
  • LIBRO
  • BFly
  • 1С:Підприємство
  • Мікроінвест

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Вітаю! Мене звати Світлана. Я маю великий досвід у сфері гостинності та багато років працювала у ресторанах та розважальних комплексах. На даний час я працюю у продуктовій мережі мінімаркетів на посаді «керівника мережі». Зараз я проживаю у м. Кривий Ріг та маю велике бажання та прагну змінити місто проживання.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати