• PRO

Євген Ветеран

Керуючий мережею закладів харчування, 50 000 грн

Розглядає посади:
Керуючий мережею закладів харчування, Директор, Регіональний директор, Територіальний менеджер, Директор з продажу, Керівник мережі магазинів, Керівник (споживче кредитування), Начальник продовольчої та речової служби, Керівник з розвитку, Начальник комплексу харчування
Вид зайнятості:
повна
Вік:
55 років
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Військовослужбовець

з 04.2022 по 05.2025 (3 роки 1 місяць)
військова частина, Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Директор

з 08.2013 по нині (12 років)
Український центр експертної оцінки майна, Запоріжжя (Нерухомість)

«Український центр експертної оцінки майна» - група компаній, основною сферою діяльності яких є незалежна оцінка всіх видів майна і майнових прав. Основна компанія в групі - ТОВ "Український центр експертної оцінки майна", що надає повний спектр послуг з експертної оцінки у містах Запоріжжя, Львів, Одеса.
Ми надаємо послуги з експертної оцінки всіх типів майна, земельних ділянок, офісних, торгових і складських приміщень, квартир, індивідуальних житлових будинків, гаражів, виробничих комплексів і т.п.
Створення компанії з "нуля". Створив і організував роботу компанії, що спеціалізується на оцінці нерухомості та оцінці земельних ділянок Організував навчання нових співробітників і залучення в штат досвідчених фахівців ринку нерухомості. Створив умови для професійного росту співробітників компанії. Особиста участь і контроль складання звітів експертної оцінки з різних напрямків. Організація контролю виконавської дисципліни, управління діяльністю компанії, контроль термінів і фінансових показників. Формування та забезпечення уніфікованих вимог створення, порядку реєстрації, обліку, проходження та виконання документів. Оперативне реагування на кризові та нестандартні ситуації. Розвиток відносин з партнерами.

Директор філії

з 01.2013 по 07.2013 (6 місяців)
Финансова компанія, Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Створення філії з "нуля"
Відкриття відділень по місту
аналіз клієнтської бази та показників роздрібних продажів;
підтримка і розвиток показників продажів, збереження і розвиток кредитного портфеля;
при взаємодії планування діяльності роздрібної мережі;
підготовка та проектування інструментів для якісного обслуговування і розвитку продуктів і клієнтської бази;
аудит маркетингу в продажах; розвиток та створення нового методичного забезпечення діяльності роздрібної мережі (правила, інструкції, стандарти, положення і т.д.);
доробка та впровадження організаційних, управлінських і звітних документів - елементів бізнес-процесингу, менеджменту продажів;
розробка алгоритмів, що регламентують бізнес-процеси продажів.
Підбір та навчання персоналу.
За період роботи відкрито 9 відділень.

Директор філії

з 10.2010 по 01.2013 (2 роки 3 місяці)
ТОВ "Надія", Запоріжжя (Юриспруденція)

Відкриття філії з "нуля". Підбір персоналу та навчання. Вихід на ринок регіону та утримання лідируючих позицій. Відкриття відділень по області. Залучення нових клієнтів.
Представлення інтересів Компанії в місцевих органах влади, податкових органах, судах та інших державних органах. Здійснення моніторингу змін законодавства в регіоні присутності, які безпосередньо стосуються діяльності Компанії
Робота з аналітичними звітами з виконання бізнес-плану Філії, аналіз динаміки продажів
Забезпечення виконання плану по прибутку.
Виконання планових показників
Бюджетування і фінансовий контроль
Розробка рекламної політики

Директор Бизнес Центру

з 04.2009 по 01.2010 (9 місяців)
ТОВ "Ріел істейт", Запоріжжя (Нерухомість)

Оперативне і стратегічне управління компанією;
управління фінансово-економічною діяльністю підприємства, бізнес планування.
Розробка оптимальних схем комерційної діяльності компанії;
контроль бізнес-процесів;
ведення переговорів з ключовими клієнтами;
контроль підбору персоналу, розробка та реалізація мотиваційної політики;
звітність засновникам про результати діяльності підприємства;
аналіз ринку і моніторинг конкурентів.
Комерційна діяльність та управління підприємством.
Маркетингові дослідження
У підпорядкуванні 25 співробітників.

Директор філії

з 08.2007 по 08.2008 (1 рік)
Фінансова компанія "БТА - Експрес", Запоріжжя (Фінанси, банки, страхування)

Відкриття філії з нуля.
Відкриття точок продажів з нуля,
побудова мережі пунктів видачі споживчих кредитів для фізичних осіб в регіоні.
Загальне керівництво діяльністю Філії.
Підготовка проектів договорів оренди, проведення тендерів
Продаж на ринку: фінансових, кредитних продуктів компанії
Планування та реалізація заходів щодо діяльності Філії
Організація відкриттів нових підрозділів Філії.
Здійснення контролю над рівнем дефолтних і розробка програм по підтримці його в рамках встановлених значень. Здійснення контролю над організацією роботи з простроченою заборгованістю
Створення високоефективної системи верифікації потенційних клієнтів
Рішення конфліктних ситуацій
Контроль над процесом управління ризиками в поточній діяльності Філії
Забезпечення правильного та чіткого виконання всіма співробітниками Філії своїх обов'язків, покладених на них трудовими договорами і посадовими інструкціями
Представлення інтересів Компанії в місцевих органах влади, податкових органах, судах та інших державних органах. Здійснення моніторингу змін законодавства в регіоні присутності, які безпосередньо стосуються діяльності Компанії
Контроль над відповідністю дій співробітників Філії вимогам законодавства, нормативним актам і вказівкам ДФП та інших наглядових і контрольних органів
Забезпечення якісного комплектування штату відповідно до діючих норм завантаження
Участь в підборі керівників відділів і ключових фахівців регіонального Філії
Прийняття рішення про преміювання / депреміювання, мотивації персоналу працівників Філії
Організація, підтримка та розвиток бази торгових організацій-партнерів. Проведення переговорів з потенційними партнерами
Підготовка пропозицій з проведення спільних акцій
Розробка, впровадження, якісна віддача бізнес-плану
Робота з аналітичними звітами з виконання бізнес-плану Філії, аналіз динаміки продажів кредитних продуктів Компанії
Забезпечення виконання плану по прибутку.
В підпорядкуванні (Служба безпеки, Відділ розвитку мережі, Бухгалтерія, Відділ розвитку та навчання персоналу, кредитні експерти) Всього 70 співробітників.
Досягнення та результати:
За час роботи вдалость в максимально короткі терміни розвинути високорентабельну інфраструктуру, створити з філії лідера продажів всієї мережі фінансової компанії. Вибудувана бездоганна вертикаль системи роботи, створений і вихований високопрофесійний згуртований, дружний колектив.

Директор філії

з 09.2003 по 04.2007 (3 роки 7 місяців)
ПВТФ "ЮСІ", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розвиток системи оптової та роздрібної торгівлі
складання стратегічних і поточних планів продажів і маркетингової активності
забезпечення зростання продажів для досягнення лідируючого положення на ринку
аналіз фінансової діяльності філії для досягнення запланованого рівня прибутковості
складання бюджету за типами діяльності, спрямованої на просування товарів на ринку
аналіз діяльності конкурентів, ін.
Підбір і навчання персоналу, управління командою (30 осіб)
сновні обов'язки:
Формування планів продажів на філію
Контроль за виконанням планових показників
Контроль дебіторської заборгованості
Робота з персоналом
Формування команди.
Організація навчання нових співробітників
Організація і забезпечення взаємодії між підрозділами
мотивація
Логістика
Забезпечення філії товаром, формування оптимального товарного залишку
Контроль термінів придатності отриманої продукції.
Контроль роботи складу
адміністративна
Координація роботи з підрозділами
Аналіз документів менеджерів
Затвердження звітів по паливу
Відповідальність за охорону праці, пожежну безпеку.
Організація роботи бухгалтерії
Робота з первинними документами
Контроль своєчасної звірки з центральним офісом
Робота з державними та контролюючими органами
Отримання дозвільної документації на роботу філії
Підписання договорів, актів, протоколів

Керівник відділу маркетинга

з 06.1999 по 01.2001 (1 рік 7 місяців)
ТВП "АЙС", Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Загальне керівництво напрямком маркетингу компанії.
Аналіз динаміки розвитку товарного портфеля компанії.
Розробка та узгодження маркетингових і фінансових цілей компанії.
Формування та затвердження короткостроковій і довгостроковій стратегії компанії.
Затвердження маркетингової стратегії по торговим маркам.
Погодження та затвердження маркетингового плану.
Довгострокове і середньострокове планування, прогнозування, бюджетування по торговим маркам;
Контроль виконання бюджетних показників відділу.
Затвердження постачальників товарів і послуг, узгодження договірних відносин.
Погодження та затвердження етапів розробки нових продуктів.
Погодження та затвердження маркетингових заходів по ТМ напрямки на місяць.
Ціноутворення.
Загальне керівництво відділом маркетингу (команда 10 співробітників).

Керівник служби збуту, керівник відділу маркетингу

з 06.1997 по 07.1999 (2 роки 1 місяць)
ВАТ «ТАКО» (FMCG), Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Управління департаментом продажу
керівництво і розвиток відділу (алкоголь, бакалія, кондитерські вироби, м'ясо-молочна група, риба, побутова хімія)
рганізація, управління, контроль і планування роботи відділу продажів
розробка стратегії розвитку продажу, управління продажами і заходи щодо підвищення ефективності продажу
формування цінової політики і її контроль, аналіз продажів
розробка заходів і робота по збільшенню прибутковості
збір і аналіз ринкової інформації
досвід управління людьми, організація їх роботи і формування відділу
досвід в проведенні і організації акцій
складання та забезпечення заходів щодо виконання плану продажів.
управління адміністративно-господарською діяльністю відділу, фінансова дисципліна
знання логістики, первинної бухгалтерії (програма 1С), документообігу, процесів адміністрування
навички ведення переговорів різного рівня, укладення договорів на довгострокову співпрацю і розробка комерційних пропозицій
контроль дотримання договірних умов і взаєморозрахунків з клієнтами
складання бюджету за видатковими статтями, контроль використання грошових коштів
контроль результатів роботи співробітників відділу і організація звітності.
підготовка та участь у виставках.
Затвердження маркетингової стратегії по торговим маркам.
Погодження та затвердження маркетингового плану.
У підпорядкуванні 35 працівників.
Навчання, підбір та атестація персоналу.

Завідувач виробництвом їдальні, кухар

з 11.1992 по 06.1995 (2 роки 7 місяців)
Укрграфіт, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Складання заявок на необхідні продовольчі товари, напівфабрикати та сировину, забезпеччення їх своєчасне одержання із складів, контроль їх асортимент, кількість та якість, терміни надходження та реалізації. На основі вивчення попиту споживачів забезпечував різноманітність асортименту страв та кулінарних виробів. Здійснює постійний контроль за додержанням технології приготування страв, нормами використання сировини та напівфабрикатів. Забезпечував вхідний, оперативний та вихідний контроль якості продукції. Організував облік, складання і своєчасне надання звітності виробничої діяльності.
Знання технологій приготування страв.
Навички управління персоналом (,мотивація, навчання, контроль).
Знання санітарних норм та правил (HACCP).
Навички роботи з комп'ютером (Word, Excel, 1C, тощо).

Освіта

Національний технічний університет

Фінанси, Запоріжжя
Вища, з 2001 по 2002 (10 місяців)

Диплом з відзнакою

Торговельно- економічний університет

Товарознавство, Львів
Вища, з 1995 по 2000 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ПрАТ "ВНЗ" Київський міжгалузевий інститут підвищення кваліфікації"

Свідотцтво про підвищеня кваліфікації керівників фінансових компаній, які надають фінансові послуги з надання коштів у позику,

«Стратегічний менеджмент та делегування повноважень» авторський тренінг Л. Богуш (Інформенеджер). Тренінг для дистриб'юторів

2004

Модуль 1. "НАТХНЕННЯ. ОСНОВНІ ІНСТРУМЕНТИ КОУЧИНГУ." Міжнародний Еріксонівський Університет

2011, 4 дня

Модуль 2. "ВПРОВАДЖЕННЯ. ТВОРЧІСТЬ ПРИ ПОШУКУ РІШЕНЬ." Міжнародний Еріксонівський Університет

2011 г.

Модуль 3 "ПРИВЕРЖЕННОСТЬ. КОУЧИНГ ГЛУБИННЫХ ЦЕННОСТЕЙ. "Міжнародний Еріксонівський Університет

2011 г.

Впевненість у продажах. Планування продажів, Акцент Профі

2012

1.1 Оцінка нерухомих речей (нерухомого майна, нерухомості у т. ч. земельних ділянок та майнових прав на них

2015

«Експертна грошова оцінка земельних ділянок»

2017

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS Outlook
  • Windows
  • 1С:Предприятие
  • Менеджмент: планування, організація, контроль, постановка цілей

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: