• PRO

Тетяна

Асистент, менеджер соціальних проєктів, 50 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
55 років
Місто проживання:
Лозова
Готовий працювати:
Дніпро, Лозова, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з управління проєктами

з 04.2023 по 10.2024 (1 рік 6 місяців)
Благодійна організація Б Ф "Прем'єр Уржанс Інтернасьоналє", Харків (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Підготовка та проведення міжсекторальних оцінок потреб, аналіз даних. Підготовка технічних завдань відповідно до стандартних операційних процедур. Виявлення вразливих категорій постраждалого населення. Співпраця з місцевими органами влади щодо організації та розподілу індивідуальних та інституційних непродовольчих товарів у колективних центрах для ВПО та сільській місцевості серед вразливих категорій населення відповідно до програми та вимог донорів. Підписання актів приймання-передачі гуманітарної допомоги з місцевими органами влади. Заповнення листів розподілу гуманітарної допомоги (списків отримувачів) з подальшим оцифруванням та архівацією. Звітність для донора BHA USAID, для координаційного центру, кластерна звітність (Activity info). Підготовка Меморандумів про взаєморозуміння, Договорів про надання гранту та інших документів. Архівування документів до SharePoint. Розуміння цілей гуманітарної місії, гуманітарних принципів, організаційних політик та їх впровадження. Навчання з надання першої медичної допомоги з отриманням сертифікату. Сертифікати "Вступ до міжнародного гуманітарного права", "Грошова та ваучерна допомога - основи", "PSEA", онлайн-курс "Мінна безпека" (6 академічних годин).
Організація та контроль виконання завдань проекту.
Забезпечення відповідності процесів вимогам і стандартам.
Взаємодія з учасниками проекту для вирішення завдань і питань.
Підготовка звітів та аналіз ефективності.
Моніторинг та аналіз ходу виконання проекту.

Завідуючий сектором роздрібного бізнесу

з 12.2019 по 01.2022 (2 роки 1 місяць)
АТ "Ощадбанк', Харьков (Фінанси, банки, страхування)

Контроль роботи сектора щодо якості обслуговування клієнтів, виконання планових показників, залучення нових клієнтів, активні продажі банківських продуктів та послуг, робота з портфелем клієнтів сегменту " affluent" (збільшення продуктового навантаження завдяки перехресним продажам), що сприяло результативності роботи відділення банку в цілому

Головний державний інспектор

з 05.2018 по 12.2019 (1 рік 7 місяців)
Костянтинівсько-Дружківське управління ГУ ДФС України, Костянтинівка (Донецька обл.) (Державні організації)

Податковий керуючий відділу погашення боргу фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб. Заходи щодо стягнення простроченої заборгованості. Контроль роботи сектора організаційного забезпечення, розподіл документообігу між підрозділами управління, підготовка та участь у проведенні семінарів

Заступник керуючого

з 09.2011 по 07.2015 (3 роки 10 місяців)
ПАТ АТ "ПриватБанк", Костянтинівка (Фінанси, банки, страхування)

Спеціаліст з обслуговування клієнтів, економіст, заступник керуючого відділенням банку (півтора року)
Активне просування продуктів роздрібного бізнесу, відкриття, обслуговування рахунків фізичних та юридичних осіб, проведення ідентифікаціі, обслуговування преміальних клієнтів, відкриття/закриття операційного дня каси, ведення нарад, контроль за якістю обслуговування клієнтів, проведення Дня Банку на підприємствах з метою залучення на обслуговування, виконнання планових показників відділення

Освіта

Краматорский экономико-гуманитарный институт

Економіка підприємства, Краматорськ
Вища, з 2009 по 2015 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Донецька торгівельно-промислова палата, бухгалтер

2002, 6 місяців

Знання і навички

  • MS Office
  • Користувач ПК
  • HTML
  • Документообіг
  • Ведення CRM
  • Організованість
  • Управлінські навички
  • MS Excel
  • Уміння аналізувати
  • Teams SharePoint Outlook

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Відмінні комунікативні навички та дипломатичність;
Здатність виконувати інструкції та бути членом команди;
Гнучкість;
Ретельна увага до деталей;
Хороші організаторські здібності;
Практична, динамічна і орієнтована на прийняття рішень;
Відкрита до культурних відмінностей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: