- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5818146/
Адміністратор стоматологічної клініки, медцентру, медичний реєстратор, менеджер, 16 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Місто:
- Одеса
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Менеджер, адміністратор, оператор ПК. Резюме. Одеса.
з 01.2008 по нині
(17 років 4 місяці)
Медицина, охорона здоров'я, аптеки
Клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та Пацієнтами.
Оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді у відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації.
Ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо.
Знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності.
Пошук та залучення нових Клієнтів, робота з існуючої Клієнтською базою.
Вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами Пацієнтів та третіх осіб, навички позитивної мотивації Пацієнтів та співробітників Клініки.
Оформлення документів на закупівлю/продаж товарів медичного призначення від договорів до товарно-транспортних накладних та ін.
Робота в програмах Denta Pro, Cliniccards, Dentist Plus, DentExpert, NetHunt CRM, USU Стоматологія, Зубна Фея та інших програмах обліку: внесення даних про Пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів.
Підготовка документів для лікарів на поточний день.
Проведення всіх розрахункових операцій із Пацієнтом, заповнення журналу руху коштів.
Контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки.
Закупівля витратних (стоматологічних) матеріалів для повноцінної роботи Клініки.
Організація та документальне оформлення поставок фармацевтичних товарів та товарів медичного призначення.
Розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів.
Ведення складського та управлінського обліку у програмах 1С, CRM тощо.
Відображення торгових операцій (прихід, витрата, повернення постачальнику, переміщення, списання, взаєморозрахунки з контрагентами тощо) у відповідній програмі на ПК.
Контроль складських залишків та складання звіту про необхідні запаси, резерви.
Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
Облік та контроль взаєморозрахунків з Покупцями та Постачальниками.
Замовлення канцелярії, госп. товарів, води в офіс, оплата рахунків зв'язку, комунальних послуг, оренди тощо.
Оформлення первинних документів на прихід чи відвантаження товарів, переміщення товарів.
Перевірка правильності заповнення та відповідності первинних документів законодавству та правилам, встановленим на Підприємстві.
Вивчення ринку пропозицій Постачальників товарів та потреб Покупців з метою оптимального вибору.
Навички ведення товарного, фінансового, управлінського документообігу.
Навички та знання закупівельних, складських та продажних процесів.
Підготовка та аналізування даних для прийняття управлінських рішень.
м.т. [
Освіта
Університет
Мт. 095 201 76 08 - менеджер, оператор ПК, документознавець, Одеса
Вища, з 1991 по 1997 (6 років)
Додаткова інформація
Підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.
Вміння організувати швидку взаємодію між відділами Фірми, робота на позитивний іміджевий та фінансовий результат у колективі професіоналів, вміння працювати з запереченнями Клієнтів та третіх осіб, документообіг, бази даних, прийом та формування замовлень, оформлення документів.
моб. тел. [
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Юрисконсульт, юрист, начальник юридического отдела, помощник директора, Оператор по бумажному и электронному документообороту
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 09.1991 - 07.1997: Менеджер, юрист, оператор ПК, мт. (Одесса) (Университет, Одесса). Умение организовать быстрое взаимодействие между отделами Фирмы, работа на положительный имиджевый и финансовый...
- PRO
Розглядає посади: Приймальник замовлень, оператор 1С, помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, Оператор ПК, ще 2 посади
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 01.1991 - 01.1997: електронний та паперовий документообіг, оптимізація господарської діяльності, робота з Клієнтами (Університет, Одеса). Менеджмент, документообіг. мт. , Одеса...
- PRO
Розглядає посади: Помощник заведующего аптекой, аптечным складом, куратор, контролёр, Помощник, ассистент уполномоченного лица аптеки, Помощник директора импортёра лекарственных средств
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Помощник заведующего аптекой, помощник бухгалтера. мт. +380952017608, 35 років 9 місяців
- PRO
Розглядає посади: Оператор ПК (1С), Помічник бухгалтера з первинної документації, Менеджер по роботі з клієнтами, ще 4 посади
16 000 грн
Одеса
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Оператор 1С, менеджер, диспетчер, учётчик, администратор, помощник логиста, 25 років 4 місяці
Схожі кандидати
-
Адміністратор медичної клініки
Одеса -
Администратор, менеджер по работе с документами, куратор в ОСМД
Одеса -
Викладач, діловод, секретар, паспортист, керівник, адміністратор, менеджер
17000 грн, Одеса, Дистанційно -
Администратор мед. клиники, лаборант-бактериолог, ассистент стоматолога
30000 грн, Одеса -
Медична сестра, косметик-масажист, медичний працівник, реєстратор, асистент стоматолога
Одеса