• PRO

Олена

Менеджер з закупівель

Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Голова Первинної профспілкової організації Укрнафтогазпрофспілки у ТОВ «Нафтогаз Тепло»

з 05.2020 по 05.2023 (3 роки)
Первинна профспілкова організація Укрнафтогазпрофспілки у ТОВ «Нафтогаз Тепло», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

•Організація діяльності Профспілки на виконання завдань Статуту, рішень З’їзду, Центральної ради та Президії;
•Представництво, захист прав та інтересів членів Профспілки у відносинах з роботодавцем;
•Ведення колективних переговорів, укладання галузевих угод, колективних договорів, внесення пропозицій до генеральної та регіональних угод від імені працівників в порядку, встановленому законодавством, та здійснення контролю за їх виконанням;
•Планування, формування фінансового плану організації, розподіл грошових коштів необхідними для здійснення статутної діяльності в межах асигнувань, передбачених бюджетом;
•Проведення маркетингових досліджень ринкових цін з метою здійснення закупівель товарів, робіт та послуг з подальшим укладенням договорів про співпрацю.

Економіст з ціноутворення

з 01.2020 по 01.2025 (5 років)
ТОВ "Нафтогаз тепло", Київ (Енергетика)

•Розробка внутрішніх документів щодо взаємодії підрозділів Товариства з метою збору вихідних даних для своєчасного складання поточних, квартальних і річних звітів господарської діяльності;
•Аналіз, обробка та дотримання єдиних вимог при формуванні тарифів (різниці в тарифах) на ліцензовані види діяльності Товариства, надання пропозиції щодо їх коригування або перегляду;
•Збір та консолідація розрахунків фактичної собівартості всіх видів діяльності Товариства для аналіз показників роботи Товариства з урахуванням вимог чинного законодавства;
•Взаємодія з внутрішніми підрозділами та збір інформації та формування щомісячної, щоквартальної та щорічної звітності для зовнішніх користувачів згідно з установленими законодавством формами;
•Участь у формуванні поточного та стратегічного фінансового плану Товариства;
•Участь в розробці методики розподілу витрат та доходів, формування фактичної собівартості та інших документів;
•Опрацювання звернень органів місцевого самоврядування, які стосуються діяльності відділу;
•Виконання обов’язків керівника відділу у разі його відсутності.


В.о. начальника відділу адміністративно-документального забезпечення ТОВ «Нафтогаз Тепло»
з 03.2020 по 05.2020
• Підготовка проектів, реєстрація та зберігання наказів і розпоряджень з основної діяльності Товариства;
• Забезпечення приймання, реєстрації, обліку документів, їх зберігання та доведення до виконавців або відправлення адресатам. Перевірка дотримання вимог правильності оформлення вхідних та вихідних документів Товариства;
• Здійснення контролю за своєчасним виконанням працівниками структурних підрозділів Товариства термінів виконання документів, узагальнення та аналіз даних про хід та результати цієї роботи;
• Розроблення номенклатури справ структурних підрозділів Товариства та складання зведеної номенклатури справ Товариства;
• Ведення табелю обліку використання робочого часу працівниками Відділу;
• Підготовка пакету документів супровід процедури закупівлі ТМЦ (адміністративно-господарської діяльності), транспортних засобів, паливно-мастильних матеріалів, послуг страхування та технічного обслуговування транспортних засобів та інших послуг, укладання, підписання та виконання договорів закупівлі для апарату Товариства.

Фізична особа підприємець

з 06.2015 по 04.2019 (3 роки 10 місяців)
ФОП Правило О.С./ФОП Правило С.Г., Київ (Роздрібна торгівля)

• Реєстрація ФОП, відкриття банківського рахунку, підготовка, подача пакету документів та отримання необхідних дозволів для реалізації продукції;
• Пошук виробничих та торгових приміщень, підбір штатного персоналу, пошук постачальників закордонної продукції, заключення договорів про співпрацю;
• Повний контроль фінансово-господарської діяльності та проведення контрольно-ревізійнихперевірок;
• Звітування до Центральних органів виконавчої влади.

Менеджер проєктів (з питань регіонального розвитку) ООО «Е-КОМ» (тм ЕХІТЕ)

з 06.2012 по 04.2014 (1 рік 10 місяців)
ООО «Е-КОМ» (тм ЕХІТЕ), Київ (IT)

• Продаж, впровадження та супровід ІТ – проєктів (електронного документообігу) в регіональних роздрібних торгівельних мережах (проведення аналізу ринку контрагентів з метою подальшого укладанням договорів про співпрацю, проведення перемовин/презентацій з керівництвом вищої ланки, формування кошторису, планування прибутку, управління ризиками, контроль підписання документів, контроль дебіторської заборгованості;
• Оновлення стратегії та комунікації продажів з відділом продажу (управління продажами, розробка пропозицій цінової політики, проведення аналізу роботи конкурентів регіонального ринку);
• Повна співпраця з представниками інших відділів щодо своєчасного технічного впровадження, технічного корегування проектів під запити контрагента та повний супровід щодо комунікації.

Освіта

2004-2011- Київський национальний університет технологій та дизайну (КНУТД)

«Економіка підприємства» - спеціаліст., Київ
Вища, з 2004 по 2011 (7 років)

Додаткова освіта та сертифікати

«Фахівець з публічних закупівель» KSE-Kyiv School of Economics

2023

«Закупівельний менеджмент» KSE - Kyiv School of Economics

2024

Тренинг «Холодні продажі», тренер Тетяна Бархатова; Тренинг «Активні продажі», тренер Євген Пастерніков

2015

Business Education Solutions «Управлінський облік. ІFA Diploma in Management Accounting»

2024

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: