• PRO

Лілія

Керівник відділу, фінансист, головний бухгалтер, аудитор, економіст

Розглядає посади:
Керівник відділу, фінансист, головний бухгалтер, аудитор, економіст, Заступник керівника відділу, головного бухгалтера, Бухгалтер, Спеціаліст державної служби (місцевого самоврядування), Спеціаліст з розвитку
Вид зайнятості:
повна
Вік:
40 років
Місто проживання:
Недригайлів
Готовий працювати:
Івано-Франківськ, Київ, Львів, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Заступник начальника відділу

з 09.2023 по нині (1 рік 11 місяців)
Відділ фінансів, економічного та агропромислового розвитку Роменської районної державної адміністрації Сумської області, Ромни (Державні організації)

1. Розроблення прогнозів економічного і соціального розвитку району на середньостроковий період відповідно до наказів Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства.
2. Здійснення аналізу стану, тенденції економічного і соціального розвитку, секторів та галузей економіки району та визначенні його пріоритетів.
3. Забезпечення контроль за виконанням показників програм економічного і соціального розвитку району на середньостроковий період.
4. Аналіз стану та приймання участь в розробленні пропозицій щодо розвитку споживчого ринку, ринку побутових послуг і створення їх інфраструктури, поліпшення організації та якості обслуговування населення підприємствами торгівлі, громадського харчування та побуту) у межах компетенції. Координація роботу з питань захисту прав споживачів.
5. Координація формування переліку об’єктів капітального будівництва, капітального ремонту та реконструкції, що потребують залучення коштів з бюджетів усіх рівнів. Координація за підготовкою та наданням пакетів документів громадами району по об’єктах, що фінансуються за рахунок коштів ДФРР, з подальшим моніторингом стану фінансування та виконання робіт.
6. Координація розроблення Стратегії розвитку громад.
7. Ділове листування з установами, органіязаціями та підприємствами.
8. Співпраця з територіальними громадами та іншими юридичними особами.
9.Аналіз та координація отримання грантів та міжнародної допомоги.
10.Участь у нарадах, підготовка доповідей, що стосуються відділу.
11. Написання протоколів, статей, ведення офіційної інтернет сторінки організації.
12.Аналітичний аналіз розвитку громад, підприємств різних форм власності та ФОП.
13.Надання роз'яснень підпорядкованим структурним відділам, громадам та суб'єктам господарювання різних форм власності в межах своїх компетенцій.
14. Керівництво відділом.

Начальник відділу - головний бухгалтер

з 02.2021 по 06.2023 (2 роки 4 місяці)
Недригайлівська селищна рада Сумської області (Недригайлівська ОТГ), Недригайлов (Державні організації)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— робота в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк», "Е-дата", "Мережа", ПРОЗОРО, "Е-Казна", "Е-звітність", Логіка, СДО, 1С-Облік бюджет;
— формування платіжних доручень і вимог;
— підготовка та підписання договорів;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (5 чол.).

Начальник відділу-головний бухгалтер

з 01.2017 по 02.2021 (4 роки 1 місяць)
Недригайлівська районна державна адміністрація Сумської області, Недригайлів (Державні організації)

Ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— робота в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк», "Е-дата", "Мережа", ПРОЗОРО, "Е-Казна", "Е-звітність";
— формування платіжних доручень і вимог;
— підготовка та підписання договорів;
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (5 чол.).

Начальник відділу-головний бухгалтер

з 08.2015 по 01.2017 (1 рік 5 місяців)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Заступник начальника відділу фінансово-господарського забезпечення

з 08.2013 по 08.2015 (2 роки)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку

з 05.2012 по 07.2013 (1 рік 2 місяці)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Спеціаліст І категорії з обслуговування інвалідів

з 04.2009 по 05.2012 (3 роки 1 місяць)
Управління праці та соціального захисту Недригайлівської районної державної адміністрації, Недригайлов (Державні організації)

Фахівець сектору залучення клієнтів

з 10.2008 по 11.2008 (1 місяць)
АТ "Банк Форвард", Недригайлів (Фінанси, банки, страхування)

Оформлення кредитних договорів.

Освіта

Національна академія державного управління при Президентові України "Харківський регіональний інститут державного управління

Магістр, Факультет Права та євроінтеграції, спеціальність"Публічне управління та адміністрування"., Харьков
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки)

Міжрегіональна академія управління персоналом

Спеціаліст, Фінанси, фінансовий менеджмент, Харьков
Вища, з 2008 по 2010 (1 рік 5 місяців)

Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Спеціаліст, Електрофікація сільського господарства, інженер-енергетик, Харьков
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка

Бакалавр, Електрофікація сільського господарства, інженер-електрик, Харьков
Вища, з 2002 по 2006 (3 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Недригайлівський Міжшкільний навчально-виробничий комбінат, за професійною освітою "Секретар-друкарка"

2002, 2 роки

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади, тема "Реалізація соціальної політики"

2009, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади,тема "Держ.гарантії у соціальній сфері"

2013, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади,тема "Запобігання та протидія корупції"

2014, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, тема "Бухоблік у соціальній сфері"

2015, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівн. органів держ.влади,тема"Фінансове забезпечення органів влади"

2017, 3 дні

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади,тема"Державні закупівлі"

2019, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ.влади,тема"Фінансове забезпеч. органів влади"

2019, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, тема "Публічні закупівлі"

2020, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів держ. влади,тема"Бюджетування для розвитку громад"

2019, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади,тема"Електронна система закупівель"

2018, 1 день

Сумський центр перепідгот. та підвищення кваліфікації працівн. органів держ.влади,тема"Внутрішній контроль розпорядників коштів"

2018, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівн. органів держ. влади,тема"Фінансове забезпечення органів влади"

2018, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, за програм"Кращий держслужбрвець"

2017, 2 дні

Управління міністерства соціальної політики України, курс для головних бухгалтерів

2015, 5 днів

Міністерсво цифрової трансформації України,володіння цифровою грамотністю

2020, 1 день

Міністерсво цифрової трансформації України,цифрова грамотність для державних службовців

2020, 1 день

Сумський центр перепідготовки та підвищ. кваліфікації праців, за програм"Внутрішній контролю розпорядників бюдж.коштів"

2020, 2 дні

Міністерсво цифрової трансформації України,цифрова грамотність для громадян

2023, 1 день
Сертифікат

Національне агентство України з питань державної служби

2023, 1 день
Сертифікат

«Підготовка до іспиту на визначення рівня володіння державною мовою для виконання службових обов’язків»

2024, 3 дні

«Лідерство в економічному розвитку»

2024, 1 день

Міністерства цифрової трансформації України, Дія Освіта

2024, 2 дні

Сертифікат Міністерства цифрової трансформації України, Дія Освіта

2024, 1 день

Сертифікат НАДС, Вища школа публічного управління

2024, 1 день

"OSINT - розвідка з відкритих джерел та інформаційна безпека". Проєкт Victory Drones

2025, 1 день
Сертифікат

"Як провести скорочення сисельності та штату". Цифрове видавництво "Експертус".

2025, 1 день

"Проміжна фінансова звітність за І квартал". Цифрове видавництво "Експертус".

2025, 1 день

Знання і навички

  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Уміння аналізувати
  • MS Excel
  • Користувач 1С
  • M.E.Doc
  • 1С:Підприємство
  • Управлінські навички
  • Планування бюджету
  • Клієнт-Банк
  • 1С:Бухгалтерія
  • Неконфліктність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Маю декілька сертифікатів по психології.
Маю навики з формування, складання та опрацювання договорів, наказів, довідок, запитів, підготування та складання аналітичної та бухгалтерсько- фінансової інформації. Маю досвід з написання бюджетних програм.
Маю досвід управління відділом, досвід по проходженню перевірок. Маю досвід ліквідації та реорганізація районної адміністрації (Ліквідаційний баланс, повідомлення і закриття рахунків та договорів з кредиторами та дебіторами, списання та передача майна, підготовка та здача відповідних документів до архіву, проходження перевірок в зв'язку із ліквідацією установи (району). Досвід публічний виступів, участь у нарадах, сесіях, колегіях.
Маю досвід ведення бухгалтерського обліку ФОП на загальній системі оподаткування.
Маю досвід роботи з ТОВ (первинна документація із занесенням до програми типу 1С)
Маю сертифікат вільного володіння укранською мовою першого ступеню.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: