• Візитка

Сердюк

Керуючий будинком, господарством, справами, 60 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

  • Пунктуальність
  • MS Excel
  • Чесність
  • Користувач ПК
  • Неконфліктність
  • MS Office
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Користувач Internet
  • Наполегливість
  • Самомотивація
  • Самостійність
  • MS PowerPoint
  • Висока працездатність
  • Адаптивність
  • Продуктивність
  • Саморозвиток
  • Уміння слухати
  • Користувач ОС Windows
  • Дисциплінованість
  • Професіоналізм

Додаткова інформація

Р Е З Ю М Е
Сердюк Віталій Сергійович



Особиста інформація
📍 Місто: Київ
🎓 Освіта: Вища, спеціальність: Менеджер, управління бізнесом
📅 Дата народження: 30.05.1986 р. (38 років)
👨‍👩‍👧‍👦 Сімейний стан: одружений
✉️ Email: vе[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
📞 Контактний телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)




Мета:
Отримання посади керуючого будинком / керуючого справами / помічника керівника / технічного директора/

📅 Квітень 2023 - по сьогодні
БО «ФОНД ПРОФІЛАКТИКИ ХІМІЧНИХ ЗАЛЕЖНОСТЕЙ ТА СНІДУ»
Менеджер з адміністративних питань
Координація роботи консультантів. Ведення документообігу (накази, договори, звіти, акти тощо). Взаємодія з постачальниками, орендодавцями, державними органами. Контроль витрат на потреби організації. Бюджетування. Досвідчений користувач ПК: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), 1С, CRM-системи, електронний документообіг. Робота з онлайн-сервісами: Google Docs, Zoom, Trello

📅 Червень 2019 – Листопад 2022
ТОВ ВТФ «ЕКМІ»
Керуючий нерухомістю, помічник керівника, керуючий справами
Організація будівництва заміського містечка “ЗОЛОЧЕ ПРОВАНС”. Управління життєдіяльністю містечка. Організація постачання матеріалів та послуг для обслуговування будинків та містечка. Контроль за виконанням робіт (велика база постачальників та виконавців робіт). Адміністративне управління, керування проектами, управління персоналом (в підпорядкуванні 100 осіб), підбір та навчання персоналу.
Адміністративно-господарська діяльність. Розробка та впровадження ефективних організаційних процесів, що підвищили ефективність роботи.

📅 Червень 2017 – Травень 2019 р.
ТОВ «ОМНІКОР»
Особистий помічник, водій керівника та сім'ї
Категорії «А»,«В»,«С». Досвід керування VIP автомобілями. Відмінне знання Києва та України.

📅 Травень 2014 – Травень 2017
ТОВ "НАЛІСА ПЛЮС"
Керівник проекту, помічник керівника
Організація процесу будівництва автомобільних доріг (від проектування до здачі в експлуатацію). Контроль за дотриманням технологічних процесів (укладання асфальту, щебеневих основ, бетонних покриттів). Взаємодія з субпідрядниками, постачальниками та контролюючими органами. Контроль якості робіт та відповідності будівельним нормам. Оптимізація витрат та логістики.
Досвід проходження поліграфу, раз на квартал


Освіта:
🎓 Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)
📅 2003 – 2008 р.
Магістр, спеціальність «Управління бізнесом».

т. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: