• Візитка

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/5947974/

Бухгалтер, кадровик, 8 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Місто:
Чернігів

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

м. Чернігів, [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Волк Вікторія Валентинівна

Професійні навичкиВолодіння комп’ютером (Знання MS Office, Медок.);
- володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами;
- уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
- досвід формування платіжних доручень і вимог;
- досвід підготовки та підписання контрактів;
- знання податкового законодавства;
- уміння працювати в команді;
- навички управління персоналом;
- навички ведення податкової звітності;
- атестат професійного бухгалтера;
- грамотна письмова і усна мова;
- знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію.
Досвід роботиБухгалтер.
Начальник бюро кадрів.
серпень 2014 р. по серпень 2019р. ТОВ «Поліхім», м. Шостка.
Функціональні обов’язки:
- касові операції;
- бух облік матеріалів;
- виставлення рахунків клієнтам;
- складання бухгалтерської та податкової звітності;
- ведення кадрової документації;
- розрахунок заробітної плати;
- укладання договорів;
- контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
- ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
- прийом, контроль і обробка первинної документації;
- ведення документів по складу;
- формування документації по списанню товарів;
- участь в проведенні інвентаризації;
- здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
- підбір, прийом, звільнення, переведення працівників;
- вирішення адміністративних питань( збір коштів на дні народження, організація корпоративних свят та колективного дозвілля, психологічна підтримка під час адаптаційного періоду новоприйнятих працівників).
Освіта
2006-2011р.


Курси в 2011 р.Чернігівський державний інститут права, соціальних технологій та праці.
Спеціальність: «Соціальна робота» (спеціаліс).
Бухгалтер- оператор зі знанням 1С Бухгалтерії 7.7.
2015-2017 р.Чернігівський національний технологічний університет.
Спеціальність: «Облік і аудит» (спеціаліст).
Особиста інформаціяДата народження: 16.11.1988р. Заміжня. Готова до відряджень.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: