Svitlana

Керівник, помічник керівника, операційний менеджер

Розглядає посади: Керівник, помічник керівника, операційний менеджер, Продавець, онлайн-консультант, клієнт-менеджер, Мерчандайзер, супервайзер, торговий агент, Помічник керівника, керівник відділу управління людськими ресурсами (HR), Торговий представник, Фахівець з обслуговування клієнтів, Заступник керуючого магазином, Адміністратор, Менеджер з контенту, продажу (склад), Оператор 1C
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 39 років
Місто проживання: Дніпро
Готовий працювати: Дніпро, Київ, Одеса, Полтава, Самар
Розглядає посади:
Керівник, помічник керівника, операційний менеджер, Продавець, онлайн-консультант, клієнт-менеджер, Мерчандайзер, супервайзер, торговий агент, Помічник керівника, керівник відділу управління людськими ресурсами (HR), Торговий представник, Фахівець з обслуговування клієнтів, Заступник керуючого магазином, Адміністратор, Менеджер з контенту, продажу (склад), Оператор 1C
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дніпро, Київ, Одеса, Полтава, Самар

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Освіта

ДУЕП, Альфреда Нобеля

07, 08, Дніпро
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)

Маркетинг
Менеджмент
Економіка підприємства
Захист приватної власності
Захист інтелектуальної власності
Захист інтересів підприємств
Банківське право

Додаткова освіта та сертифікати

Мерчандайзинг

2020
Сертифікат

Основні прийоми маркетингу

2013
Сертифікат

Активні продажі: види, способи.

2020 Bauer, Laba

Договірна робота. Захист.

2014
Сертифікат

Базові процеси та прийоми управління

2014

Знання і навички

  • Тренінговий метод викладання
  • Розробка тренінгів з безпеки праці
  • Самостійність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Робота із запереченнями
  • Лідерство

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Словацька — початковий
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Українською мовою володію. Користуюсь у відповідності до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»
Перша освіта: ДУЕП
https://old.duan.edu.ua/university-ukr/kafedry.html

Досвід в Україні:

Торгівельне представництво:

Soft skills:

В2С
https://www.foxtrot.com.ua/

роздрібна мережа:
прийом, розміщення товару на складі,
передпродажна підготовка,
консультування покупців щодо переваг товарів тз.


E-commerce
https://agrosfera.ua/ua
обробка інтернет-замовлень,
розширення клієнтської бази,
допомога покупцям у виборі товару,
підготовка видаткових документів, та вантажних документів,
аналіз конкурентних переваг,
звіт CRM,
участь у семінарах та виставках агрономів.

https://www.kirachernaya.com
e-commerce
B2C

Прийом замовлень, контроль доставки

B2С, В2В
https://ticoprofessional.com.ua/

презентація та консультація майстрів щодо доглядових засобів, фарб та складників тз, допомога у виборі інструментів,
розширення клієнтської бази,
участь у семінарах та навчаннях технологів-колористів,
аналіз конкурентних переваг.

МЕРЧАНДАЙЗИНГ

https://epicentrk.ua/

контроль строків придатності,
розміщення згідно планограм,
оформлення актів повернення, обміну,
участь у інвентаризації,
робота в залі, консультування покупців,
вирішення конфліктів,
користувач програм СО


СКЛАДСЬКА РОБОТА
https://www.wls-group.eu/en/
https://www.cevalogistics.com/
https://www.stellantis-slovakia.sk/

прийом товару;
збір замовлень;
упаковка замовлень;
перевірка на брак, відповідність маркування;
розміщення на складі;
участь у інвентаризації.


https://g.co/kgs/iPHTRMK

інвентаризація залишків;
повернення.

Hard skills:

Аналітична робота:


-систематизація даних з відкритих джерел інформації з метою, надання висновків за запитом та рекомендацій щодо надання переваг;
-структурування інформації у легкодоступну форму;

+ договірна робота з постачальниками, контроль реєстрацій, сертифікатів, патентів;

+ контроль виконання зобов'язань;

+ захист інтересів підприємства з питань інтелектуальної власності; економічної безпеки;

+ підготовка ставних документів, реєстрація учасників господарських відносин;

+ аналіз ризиків, правова експертиза договору, висновки щодо безпечності умов, дійсності пунктів договору, та можливих наслідків;

+ розробка типових договорів за напрямком діяльності з урахуванням ризиків та інструкцій, з урахуванням особливостей роботи;

+ юридична експертиза договорів щодо фінансових ризиків;

+ виконання, внесення змін до договорів, претензійна робота та забезпечення виконання договірних зобов'язань;

Супровід перевірок та надання відповідей на запити контролюючих органів;

Реєстрація, зміни до уставних документів.

Консалтинг щодо особистих та робочих питань працівників.

Розробка посадових інструкцій, тестування.

https://www.slavutich-azov.org

Менеджер

Контроль процесів команди сезонної ТТ (бар):
ідея,
формування меню,
планування закупівлі,
облік, інкасація, СО, товарні звіти, інвентаризація, касова дисципліна.

Авто у власності відсутнє.
Лізинг+

Не турбувати за конкурсом, недобросовісних рекрутеров та шахраїв
роботодавців, та з оплатою праці, що не відповідає рівню споживання особи, середнього доходу.
(контракт/постійна робота)


Витрати мінімальні:

транспортні
оренда, комунальні послуги
800 грн/день в Україні, добові
доступи до інформації
медичне страхування
харчування
відпустка
Для розрахунку мінімальної заробітної плати

Дякую за рекомендацію.
Робота закордоном не цікавить

Питання приватного змісту залишайте на email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Поліція 102
Швидка 103

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: