• PRO

Карина

Менеджер з продажу, 60 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
28 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Instagram та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Sales manager

з 07.2024 по нині (1 рік 1 місяць)
Hillel IT School, Київ (IT)

Продажі у сигменті B2B і B2C.

Консультація потенційних студентів щодо вибору IT-курсів відповідно до їхнього досвіду та цілей.

Ведення повного циклу продажу: від першого контакту до запису на курс.

Робота з CRM-системою для ведення клієнтської бази та контролю за воронкою продажів.

Виконання щомісячного плану з продажів (часто — з перевиконанням).

Побудова довірливих відносин з клієнтами, що сприяло високому рівню конверсії.

Тісна співпраця з маркетинг-відділом щодо якості лідів та аналітики ефективності кампаній.

Досягнення:

Досягала 120–150% виконання плану з продажів у найкращі місяці.

Регулярно отримувала позитивні відгуки від студентів за підтримку та залученість.

Sale-менеджер онлайн школи BUKI School

з 07.2021 по 02.2024 (2 роки 7 місяців)
BUKI, Київ (Освіта, наука)

- Телефонні продажі: Проведення телефонних дзвінків з метою продажу освітніх послуг, робота як з гарячою, так і з теплою базою клієнтів.
- Спілкування з клієнтами: Встановлення контакту з потенційними клієнтами, підтримка доброзичливих відносин та відповіді на їхні запитання.
- Обробка заявок: Оперативна обробка заявок клієнтів, надходження через різні канали зв'язку, включаючи телефон, електронну пошту та соціальні мережі.
- Надання консультативних послуг: Проведення консультацій для клієнтів щодо вибору курсів, програм навчання та інших освітніх послуг.
- Продаж освітніх послуг: Активний продаж курсів англійської мови, інформування клієнтів про акції та спеціальні пропозиції.
- Отримання оплат: Організація процесу оплати, допомога клієнтам з вибором зручного способу оплати, контроль надходження коштів.
- Ведення клієнтів: Супровід клієнтів на всіх етапах навчального процесу, від моменту першого контакту до завершення курсу.
- Сапорт клієнтів: Надання підтримки клієнтам під час навчання, допомога у вирішенні можливих проблем та відповіді на питання.
- Організація та контроль навчального процесу: Координація розкладу занять, контроль виконання навчальних планів та своєчасного надання навчальних матеріалів.
- Спілкування та підтримка викладачів: Співпраця з викладачами для забезпечення високої якості навчання, організація зустрічей та надання необхідної інформації.
- Робота в CRM-системі: Ведення обліку клієнтів та продажів у CRM-системі, оновлення інформації, аналіз даних та підготовка звітів.

Протягом всього часу роботи в даній компанії я являюсь топ-менеджер по рекордним оплатам та конверсії.

Також була ментором для нових менеджерів, які зараз успішно працюють в даній компанії.
Маю рекомендаційний лист.

Адміністратор

з 04.2019 по 12.2020 (1 рік 8 місяців)
Школа англійської мови, Київ (Освіта, наука)

Адмністратор школи англійської мови, зустріч учнів, запис на заняття, прийом оплати, розподіл дітей по групам, контроль забезпечення школи необхідними матеріалами.

Вихователь

з 08.2017 по 10.2019 (2 роки 2 місяці)
ПП ДНЗ «Маленька Європа», Київ (Освіта, наука)

Вихователь середньої групи, керівник гуртка фітнесу

Освіта

НПУ імені М.П.Драгоманова

Педагогіки та психології, Київ
Вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Вчитель початкових класів, вчитель англійської мови середньої школи, викладач методик початкового навчання

НПУ ім. М.П.Драгоманова

Педагогіки і психології, Київ
Вища, з 2017 по 2019 (2 роки)

Вчитель початкових класів, вчитель англійської мови в початкових класах

Комунальний вищий навчальний заклад Корсунь-Шевченківський педагогічний коледж імені Т.Г.Шевченка

Педагогіки, Корсунь-Шевченківський
Середня спеціальна, з 2014 по 2017 (3 роки)

Вчитель початкових класів та інформатики

Додаткова освіта та сертифікати

Наукова конференції «Сучасні технології навчання»

2021, 6 годин

Основи Web дизайну, Hillel

2024, 3 місяці
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • MS Publisher
  • Windows Movie Maker
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Ведення CRM
  • Здатність до навчання
  • Figma
  • Продаж B2C
  • Робота із запереченнями
  • Висока працездатність
  • Продаж B2B

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Зацікавлена працювати на посаді менеджера\адміністратора у дистанційному режимі. Всі необхідні можливості для роботи маю: ноутбук, підключення до мережі, окреме робоче місце. У роботі скурпульозна, надаю велике значення деталям, готова працювати на результат. Дякую!

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: