• PRO

Анастасия

Адміністратор, 45 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
25 років
Місто проживання:
Біла Церква
Готовий працювати:
Біла Церква, Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Онлайн адміністратор/HRD

з 02.2023 по нині (2 роки 6 місяців)
So.Shell, London (Краса, фітнес, спорт)

- Кадрове адміністрування;
- Пошук та підбір персоналу;
- Формування організаційної структури компанії, штатного розкладу;
- Складання посадових інструкцій для всіх рівнів та категорій працівників;
- Складання графіків відпусток, графіків роботи;
- Спілкування з клієнтами в соціальних мережах компанії;
- Продаж послуг та акцій компанії;
- Робота з CRM системою та її адміністрування;
- Опрацюванння скарг клієнтів.
- Бізнес листування;
- Робота з VIP сегментом;

Адміністратор інтернет-магазину

з 05.2022 по 02.2023 (9 місяців)
Магніт, Біла Церква (Будівельна промисловість, деревообробка)

- Робота зі співробітниками (контент менеджери, дизайнери, програміст, СЕО спеціаліст, копірайтер, CMM) та іншими відділами компанії (Менеджери з продажу, відділ збуту, закупки тощо)
- Створення та наповнення контентом соціальних мереж (Facebook, Instagramm, LinkedIn)
- Відповіді на коментарі на сайті, YouTube каналі, соціальних мережах;
- Робота з сайтом: (унікальні описи + сео ключі, оригінальні фото, відео, інструкції, статті та перелінкування, супутні товари, акції та подарунки)
- Доопрацювання сайту з юзабіліті та дизайну.
- Робота з обліковим записом Google ADS (збір ключів)
- Написання статей

Адміністатор

з 03.2020 по 02.2021 (11 місяців)
RoboCode, Белая Церковь (Освіта, наука)

Адміністратор школи комп'ютерних курсів;
- Спілкування з клієнтами, робота з CRM системою;
- Консультування та продаж послуг компанії;
- Ведення документообігу (Звіти, заробітні плати, контракти, розклади занять, тощо)
- Робота з командою (постановка цілей та задач, їх контролювання, HR)
- Маркетингові обов'язки (ведення соціальних мереж компанії, створення та розробка акцій, робота з поліграфією, тощо)
- Інші обов'язки (створення заходів компаній: тімбілдінг, свята для клієнтів, тощо)

Оператор колл-центру

з 01.2017 по 05.2017 (4 місяці)
WinTrade, Біла Церква (Телекомунікації, зв'язок)

Робота в колл - центрі на гарячій лінії вхідних дзвінків.
- Консультація клієнтів стосовно технічного забезпечення їх техніки;
- Робота з CRM;

PR-менеджер

з 02.2015 по 05.2018 (3 роки 3 місяці)
Релиз-группа Паравозик, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- Просування та створення акцій для різноманітних товарів компанії;
- Підтримка в соціальних мережах
- Пошук шляхів розвитків
- Створення маркетингової стратегії та її реалізація

Освіта

Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти

Психологія, Біла Церква
Вища, з 2019 по 2021 (2 роки)

Вища школа економіки

Міжнародна транспортна логістика, Бидгощ
Вища, з 2017 по 2020 (3 роки 1 місяць)

Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж

Початкова освіта (інформатика), Біла Церква
Середня спеціальна, з 2015 по 2019 (3 роки 8 місяців)

Вчитель початкових класів (1-4) з профільним предметом інформатики

Додаткова освіта та сертифікати

Дистанційні курси АВА Юлії Ерц

6 місяців

Школа особистісного зросту

6 місяців

Школа соціальних акцій

2 дні

Знання і навички

  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS PowerPoint
  • Копірайтинг
  • Vegas
  • Tilda
  • Vegas Pro
  • Adobe
  • Пользователь ПК
  • Створення сайтів
  • Таргетинг
  • Переклад з англійської мови на російську\українську
  • Написання текстів для реклам\сценаріїв\виступів\тренінгів
  • Навички роботи з комп’ютером
  • HTML+CSS
  • Фото та відеомонтаж

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — вище середнього
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Викосокваліфікований робітник з розумінням та знанням основних ідей ведення бізнесу, його розвитку та росту.

Вмію побудувати та організувати роботу команди, яка буде не тільки націленою на результат, а й вмотивованою робити більше.

Багатозадачна, дисциплінована, стресостійка, націлена на високий результат та якісну роботу.

Маю багато допоміжних знань в різних галузях, таких як маркетинг, діловодство, PR, тощо

Високо розвинені Soft skills, та тверді Hard skills.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: