- PRO
Александр
Менеджер з обслуговування фізичних осіб, 32 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер з обслуговування фізичних осіб, Менеджер, адміністратор в сервісний центр, Менеджер проєктів, Технический специалист, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Приймальник, Офіс-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 29 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6005417/?puid=412088
Досвід роботи
АДМІНІСТРАТОР-ПРИЙМАЛЬНИК (ІНЖЕНЕР-ДІАГНОСТ) АСЦ
з 11.2021 по 12.2023
(2 роки 1 місяць)
F1 CENTR, Киев (Услуги для населения и бизнеса)
Функціональні обов'язки:
- приймання та видача техніки у гарантійний та після гарантійний ремонт;
- первинний огляд техніки/прорахунок вартості ремонту + налаштування пристроїв;
- перевірка гарантійності зданої техніки;
- дотримання касової дисципліни;
- прийом техніки від кур'єрської служби Нова Пошта;
- оформлення замовлення (деталей для ремонту) через постачальників;
- перевірка - тестування пристроїв після ремонту;
- встановлення та налаштування програмного забезпечення;
- робота з коментарями – вирішення складних ситуацій;
ФАХІВЕЦЬ З РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ
з 03.2021 по 09.2021
(6 місяців)
ТОВ ДП СЕРВІС КОНСАЛТИНГ ЛІМІТЕД, Киев (Маркетинг, реклама, PR)
- кураторська підтримка робочого персоналу за системою 24/7;
- прийом вхідних дзвінків клієнтів, робота із суперечками;
- підготовка звіту про виконану роботу протягом місяця з пропозиціями поліпшення якості послуг компанії.
МЕНЕДЖЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ
з 10.2019 по 03.2020
(5 місяців)
MODE, Киев (Розничная торговля)
- письмова консультація клієнтів у месенджерах;
- приймання вхідних дзвінків, консультація клієнтів по телефону;
- збір та комплектація товару згідно заявки на сайті;
- оформлення транспортної накладної;
- ведення звітності що до продажу та відправлень за день;
Менеджер з продажу, закордонне працевлаштування
з 10.2014 по 12.2016
(2 роки 2 місяці)
WORK SERVICE UKRAINE, Киев (Туризм)
- письмова консультація клієнтів у месенджерах;
- комунікація з партнерами відповідно до вакансій;
- участь у нарадах та координація;
- формування пакета документів для клієнтів;
- виконання регламенту відділу продажів;
- складання звіту продажів за тиждень/місяць;
Освіта
НУБиП
ХТИ, Киев
Вища, з 2012 по 2017 (5 років 3 місяці)
Знання і навички
- Стрессоустойчивость
- Активные продажи
- Обучаемость
- Работа с возражениями
- Коммуникабельность
Додаткова інформація
Професійні навички:
- впевнений користувач ПК;
- вміння виконувати поставлені завдання, швидко орієнтуватися у складних ситуаціях;
- володіння мовами: російська та українська мови вільно.
- займаюсь модульними ремонтами та програмним налаштування ноутбуків.
- монтування відео-контенту.
Вмію логічно й аналітично мислити, виявляти несправності, здатний до навчання. Сумлінно ставлюсь до самоперевірки, вимогливий до себе та особистої ефективності.
Завжди підтримую дружню атмосферу в колективі, адже це позитивно впливає на ефективність роботи усіх співробітників компанії.
Самостійно лагоджу базові несправності комп’ютера, встановлюю програмне забезпечення, замінюю комплектуючих.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу, менеджер з продажу, Е-commerce manager
40000 грн, Київ -
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ -
Sales manager
Київ -
Регіональний менеджер, керівник відділу (В2В)
55000 грн, Київ -
Product Marketing Manager
Київ