• PRO

Александр

Менеджер з обслуговування фізичних осіб, 32 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з обслуговування фізичних осіб, Менеджер, адміністратор в сервісний центр, Менеджер проєктів, Технический специалист, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Приймальник, Офіс-менеджер
Вид зайнятості:
повна
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

АДМІНІСТРАТОР-ПРИЙМАЛЬНИК (ІНЖЕНЕР-ДІАГНОСТ) АСЦ

з 11.2021 по 12.2023 (2 роки 1 місяць)
F1 CENTR, Киев (Услуги для населения и бизнеса)

Функціональні обов'язки:
- приймання та видача техніки у гарантійний та після гарантійний ремонт;
- первинний огляд техніки/прорахунок вартості ремонту + налаштування пристроїв;
- перевірка гарантійності зданої техніки;
- дотримання касової дисципліни;
- прийом техніки від кур'єрської служби Нова Пошта;
- оформлення замовлення (деталей для ремонту) через постачальників;
- перевірка - тестування пристроїв після ремонту;
- встановлення та налаштування програмного забезпечення;
- робота з коментарями – вирішення складних ситуацій;

ФАХІВЕЦЬ З РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ

з 03.2021 по 09.2021 (6 місяців)
ТОВ ДП СЕРВІС КОНСАЛТИНГ ЛІМІТЕД, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

- кураторська підтримка робочого персоналу за системою 24/7;
- прийом вхідних дзвінків клієнтів, робота із суперечками;
- підготовка звіту про виконану роботу протягом місяця з пропозиціями поліпшення якості послуг компанії.

МЕНЕДЖЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

з 10.2019 по 03.2020 (5 місяців)
MODE, Киев (Розничная торговля)

- письмова консультація клієнтів у месенджерах;
- приймання вхідних дзвінків, консультація клієнтів по телефону;
- збір та комплектація товару згідно заявки на сайті;
- оформлення транспортної накладної;
- ведення звітності що до продажу та відправлень за день;

Менеджер з продажу, закордонне працевлаштування

з 10.2014 по 12.2016 (2 роки 2 місяці)
WORK SERVICE UKRAINE, Киев (Туризм)

- письмова консультація клієнтів у месенджерах;
- комунікація з партнерами відповідно до вакансій;
- участь у нарадах та координація;
- формування пакета документів для клієнтів;
- виконання регламенту відділу продажів;
- складання звіту продажів за тиждень/місяць;

Освіта

НУБиП

ХТИ, Киев
Вища, з 2012 по 2017 (5 років 3 місяці)

Знання і навички

  • Стрессоустойчивость
  • Активные продажи
  • Обучаемость
  • Работа с возражениями
  • Коммуникабельность

Додаткова інформація

Професійні навички:
- впевнений користувач ПК;
- вміння виконувати поставлені завдання, швидко орієнтуватися у складних ситуаціях;
- володіння мовами: російська та українська мови вільно.
- займаюсь модульними ремонтами та програмним налаштування ноутбуків.
- монтування відео-контенту.
Вмію логічно й аналітично мислити, виявляти несправності, здатний до навчання. Сумлінно ставлюсь до самоперевірки, вимогливий до себе та особистої ефективності.
Завжди підтримую дружню атмосферу в колективі, адже це позитивно впливає на ефективність роботи усіх співробітників компанії.
Самостійно лагоджу базові несправності комп’ютера, встановлюю програмне забезпечення, замінюю комплектуючих.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: