Людмила

Менеджер з персоналу, 20 000 грн

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
50 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 11.2022 по нині (2 роки 9 місяців)
ТОВ ЕКО-СНЕК, Вінниця (Харчова промисловість)

Ведення обліку особового складу підприємства;
прийом, переведення та звільнення працівників;
формування та ведення особових справ працівників;
заповнення, ведення обліку та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
надання щорічних відпусток та ведення обліку надання їх працівникам,
контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства та додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
прийом, ведення, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу та підготовка їх до лічильної обробки;
організія роботи із забезпечення персоналом підприємства з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
забезпечення роботи з укомплектування підприємства працівниками потрібних професій та спеціальностей з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника.
Контроль за додержанням трудового законодавства у роботі з персоналом;
забезпечення виконання вимог процедур інтегрованої системи управління якості та харчової безпеки в межах виконуваних обов’язків.

Додаткова інформація

Резюме
Галінська Людмила Валеріївна
Освіта:
Вища, у 2004 році закінчила Національний університет внутрішніх справ та отримала диплом з відзнакою. Спеціальність: правознавство. Кваліфікація: юрист.
Досвід роботи:
1996 - 2006 р.р. Вінницька міська станція швидкої медичної допомоги (у штаті 600 працівників)
1996 р. – прийнята на посаду секретаря-друкарки;
1997 р. – переведена на посаду інспектора відділу кадрів – тривалий час виконувала обов’язки начальника відділу кадрів.
Обов’язки:
прийняття та звільнення працівників;
ведення особистих карток;
надання відпусток (основних та додаткових);
розробка та складання посадових інструкцій та посадових обов'язків;
робота з документами;
складання звітів;
робота з військкоматами (міським та районними):
облік військовозобов'язаних;
бронювання військовозобов'язаних;
постановка та зняття з обліку військовозобов'язаних;
2006-2007 р.р.: ПІТ «Юридична фірма Лекс-В»
Посада: фахівець у галузі права
Обов’язки:
складання і юридична експертиза договорів та інших правових документів;
представлення інтересів у судах різних інстанцій;
ведення претензійно-позовної роботи;
договірна робота (складання, аналіз і контроль за додержанням умов договорів і їх виконанням);
представництво в судах загальної юрисдикції.
2007-2010 роки - відпустка по догляду за дитинною до 3-х років.
2010-2018 роки Вінницький обласний спеціалізований будинок дитини з ураженням ЦНС та порушенням психіки
Посада: юрисконсульт
Обов’язки:
ведення особових справ дітей, вихованців будинку дитини;
проведення процедури усиновлення, а також влаштування дітей до інших форм сімейного виховання;
позбавлення батьківських прав батьків відносно вихованців закладу;
співпраця зі службами у справах дітей, центром соціальних служб, прокуратурою і т.і.;
розробка функціональних обов’язків та посадових інструкцій для працівників закладу;
адаптація нормативно-правових актів до специфіки закладу;
постійно виконувала обов’язки кадровика на час відсутності основного працівника, приймала активну участь у роботі відділу кадрів та надавала консультації щодо трудового законодавства.
2019 рік по червень 2021 року ТОВ "Промисловий клінінг "Еталон Сервіс»
Посада: Менеджер з персоналу
Обов’язки:
ведення особових справ працівників;
прийом та звільнення працівників;
надання відпусток;
облік листів непрацездатності;
ведення табелю відпрацювання робочого часу;
пошук нових працівників;
призначення та проведення співбесід;
розробка та складання посадових інструкцій та посадових обов'язків;
робота з документами;
складання звітів;
ведення кадрового обліку в 1С;
співпраця з Центром зайнятості і т.і.

2022 р. по нині
ТОВ ЕКО-СНЕК, Вінниця (Харчова промисловість)
Ведення обліку особового складу підприємства;
прийом, переведення та звільнення працівників;
формування та ведення особових справ працівників;
заповнення, та зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства та додержанням працівниками Правил внутрішнього трудового розпорядку;
прийом, аналіз і контроль табелів обліку робочого часу і підготовка їх до лічильної обробки;
забезпечення виконання вимог процедур інтегрованої системи управління якості та харчової безпеки в межах виконуваних обов’язків;
забезпечення роботи з укомплектування підприємства працівниками потрібних професій та спеціальностей;
підготовка та публікація оголошень про прийом на роботу, призначення та проведення співбесід з кандидатами, адаптація нових працівників
Додаткові відомості:
ПК – впевнений користувач
Вільно володію українською та російською мовами, англійська – зі словником
Дата народження: 6 червня 1975 р.
Місце проживання: м. Вінниця
тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Особисті якості:
Характер спокійний, врівноважений, але вмію відстоювати свої погляди, доброзичлива, комунікабельна, відповідальна, вмію аналізувати та логічно мислити, люблю та вмію швидко навчатись.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: