• PRO

Юлія

Асистент керівника

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
32 роки
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Business assistant

з 01.2024 по 02.2025 (1 рік 1 місяць)
Archicam, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

• Адміністративна підтримка: Організація робочого графіка керівників, планування зустрічей, дзвінків та відряджень.
• Документообіг: Підготовка та обробка документів, ведення ділового листування з партнерами, ведення бухгалтерії ФОПів.
• Комунікація: Взаємодія з партнерами, клієнтами та підрозділами компанії, контроль за термінами та вчасною передачею інформації.
• Організація заходів: Підготовка та координація ділових та корпоративних зустрічей, переговорів, конференцій.
• Аналітична робота: Аналіз ринку конкурентів, підготовка звітів, презентацій та аналітичних матеріалів.
• Управління проєктами: Координація виконання завдань, контроль дедлайнів та підтримка реалізації поставлених задач.

Senior consultant Concierge Service

з 11.2020 по 10.2022 (1 рік 11 місяців)
Under NDA, Київ (IT)

- Робота в CRM системі (дзвінки, чати, пошта)
- Перша комунікація з преміальними клієнтами, розподіл навантаження у команді
- Вирішення поставлених завдань (від пошуку готелю до отримання візи в Канаду), навчання та підтримка нових членів команди.
- Контроль якості роботи членів команди.
- Підтримка незмінно високого рівня QA. 96<QA.

Асистент керівника

з 02.2020 по 10.2020 (8 місяців)
ФЛП Кругляковский В.В., Київ (Роздрібна торгівля)

планування робочого дня керівника; організація зустрічей із постачальниками; підготовка та організація ділових переговорів, нарад; ведення документообігу керівника, виконання службових доручень та інше

Старший економіст

з 09.2019 по 01.2020 (4 місяці)
АО АКБ "АРКАДА", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Продаж об'єктів первинної нерухомості, консультація клієнтів щодо продуктів діяльності банку; оформлення договорів інвестування, депозитів тощо; здійснення первинного фінансового моніторингу, вивчення ринку та інше.

Економіст відділу обслуговування клієнтів

з 11.2017 по 09.2019 (1 рік 10 місяців)
АО АКБ "АРКАДА", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Ведення єдиної бази клієнтів, оформлення договорів інвестування, консультація клієнтів про продукти діяльності банку та інше.

Адміністратор відділу обслуговування клієнтів

з 12.2016 по 11.2017 (11 місяців)
АО АКБ "АРКАДА", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Координація роботи відділення банку; формування статистичної звітності; консультація клієнтів щодо продуктів діяльності банку; консультації з багатоканального телефону; вирішення організаційних питань; підтримка життєдіяльності офісу; керування електронною чергою, інше.

Освіта

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Психологія, Київ
Вища, з 2022 по 2024 (2 роки)

Університет державної фіскальної служби України

Юриспруденція, Ірпінь
Вища, з 2012 по 2015 (3 роки)

Економіко-правовий технікум при МАУП

Юриспруденція, Київ
Незакінчена вища, з 2008 по 2012 (4 роки)

Знання і навички

  • MS Office

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Уважність до деталей, комунікабельність, клієнтоорієнтованість, уміння працювати в команді та автономно;
Вміння ефективно працювати у режимі стислих термінів, націленість на результат;
Можливість працювати у режимі багатозадачності;
Бажання розвиватися, освоювати нову інформацію та постійно вдосконалюватися.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: