• PRO

Олена

Бухгалтер ФОП

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер ФОП (Accountant PE)

з 07.2020 по 03.2023 (2 роки 8 місяців)
ТОВ "Стар", Київ (IT)

- Ведення ФОП 3 група (135 ФОП , гривня);

- Перевірка документів ФОП (всі основні документи , актуальність КВЕД, система оподаткування і наступне взяття на єдиний податок, якщо ФОП на загальній системі оподаткування, перевірка ведення книги обліку доходів, наявність декларацій в ДПІ, відповідність сплати податків за банківськими квитанціями / клієнт банкінг);

- Підготовка і подача річних звітів з ЄСВ , квартальних декларацій та 1 ДФ у ДПІ, у тому числі в електронному вигляді;

- Сплата всіх податків і зборів ,розрахунків з постачальниками через клієнт-банк , касу банку ;

- Ведення книги обліку доходів фізичних осіб-підприємців;

- Формування платіжної відомості (розрахунок звільнених співробітників , реєстри на оплату ЄСВ , єдиного податку ;

- Щомісячне формування актів виконаних робіт та специфікацій ;

- Перевірка актуальності банківських реквізитів по сплаті ЄСВ та ЄП;

- Видача всіх документів ФОП при звільненні та проведення консультації по веденню;

- Первинна реєстрації ФОП (отримання виписки з єдиного державного реєстру в адміністрації, в ДПІ, постанова на єдиний податок, консультація та допомога при оформленні електронного цифрового підпису);

- Внесення змін ФОП (заміна КВЕД, зміни в свідоцтві платника єдиного податку, зміна місця проживання, ПІБ);

- Комунікація з держорганами (ДФС, ПФ, РДА);

- Перевірка сплати платежів по страхуванню , податкам , послуг паркування;

- Заключення договорів з новими ФОП , редагування договорів при загальних змінах в умовах співпраці , формування додаткових угод про припинення;

- Внесення даних ФОП у гугл таблиці та Navision ,експортування та імпортування даних у Navision ;

- Написання макрос для автоматичного формування 400 додаткових угод , масове перетворення в PDF для завантаження в систему електронного документообігу;

- Завантаження документів та робота в системі електронного документообігу "Вчасно" ;

- Опрацювання в Jira квитків на відшкодування коштів.

Бухгалтер ФОП (Accountant PE), бухгалтер - фінансист

з 06.2018 по 07.2020 (2 роки 1 місяць)
NX, Київ (IT)

- Ведення ФОП 3 група (до 100 , валюта), єдиний бухгалтер ФОП ;

- Перевірка документів ФОП (всі основні документи , актуальність КВЕД, система оподаткування і наступне взяття на єдиний податок, якщо ФОП на загальній системі оподаткування, перевірка ведення книги обліку доходів, наявність декларацій в ДПІ, відповідність сплати податків за банківськими квитанціями / клієнт банкінг);

- Підготовка і подача річних звітів з ЄСВ , квартальних декларацій та 1 ДФ у ДПІ, у тому числі в еллектронному вигляді;

- Сплата всіх податків і зборів ,розрахунків з постачальниками через клієнт-банк , касу банку ;

- Ведення книги обліку доходів фізичних осіб-підприємців;

- Формування платіжної відомості (розрахунок прийнятих та звільнених співробітників, відпусток ,компенсацію відряджень );
- Щомісячне формування і видача на підпис інвойсів та актів виконаних робіт ;

- Перевірка актуальності банківських реквізитів по сплаті ЄСВ та ЄП;

- Консультації для ФОП, які прийняли рішення вести себе самостійно;

- Видача всіх документів ФОП при звільненні та проведення консультації по веденню;

- Первинна реєстрації ФОП (отримання виписки з єдиного державного реєстру в адміністрації, в ДПІ, постанова на єдиний податок, відкриття банківського рахунку, електронного цифрового підпису);

- Внесення змін ФОП (заміна КВЕД, зміни в свідоцтві платника єдиного податку, зміна місця проживання, ПІБ);

- Комунікація з держорганами (ДФС, ПФ);

- Консультації по питанням роботи з клієнт - банком;

- Ведення адміністративного обліку та звітності (Exel);

- Формування реєстрів інвойсів ,квитанцій та кредитнотів , перевірка взаєморозрахунків з клієнтами та підготовка документів до аудиту кіпрської компанії;

- Співпраця з програмістом щодо допису 1С під потреби компанії для обліку ФОП та автоматизації закриття звітних періодів та розрахунку виплат ;

- Участь у побудові та налагодження процессів відділу супроводу ФОП з аккаунтами проектів та фінансовим відділом;

- Участь у створені платіжного календаря .

Бухгалтер ФОП

з 07.2017 по 07.2018 (1 рік)
ТОВ "ГлобалЛоджик Україна", Київ (IT)

- Ведення ФОП 3 група (до 180) :

- Перевірка документів ФОП (всі основні документи , актуальність КВЕД, система оподаткування і наступне взяття на єдиний податок, якщо ФОП на загальній системі оподаткування, перевірка ведення книги обліку доходів, наявність декларацій в ДПІ, відповідність сплати податків за банківськими квитанціями / клієнт банкінг);

- Підготовка і подача річних звітів в ПФ і квартальних декларацій в ДПІ, в тому числі в еллектронному вигляді;

- Сплата всіх податків і зборів через клієнт-банк;

- Ведення книги обліку доходів фізичних осіб-підприємців;

- Підготовка і видача актів виконаних робіт з технічного завдання;

- Відкриття / закриття банківських рахунків; - Перевірка актуальності банківських реквізитів по сплаті ЄСВ та ЄП;

- Консультації для ФОП, які прийняли рішення вести себе самостійно;

- Видача всіх документів ФОП при звільненні та проведення консультації по веденню;

- Первинна реєстрації ФОП (отримання виписки з єдиного державного реєстру в адміністрації, в ДПІ, постанова на єдиний податок, відкриття банківського рахунку, електронного цифрового підпису);

- Внесення змін ФОП (заміна КВЕД, зміни в свідоцтві платника єдиного податку, зміна місця проживання, ПІБ);

- Перереєстрація ФОП;

- Ліквідація ФОП (всі етапи);

-Комунікація з держорганами (ДФС, ПФ).

Бухгалтер ФОП , менеджер з закупівлі товару

з 09.2016 по 06.2017 (9 місяців)
Інтернет магазин (Інтернет), Київ (Інтернет магазин (Інтернет))

- Ведення ФОП 2 групи, єдиний бухгалтер :

- Первинна реєстрації ФОП (отримання виписки з єдиного державного реєстру);

- Відкриття банківського рахунку, електронного цифрового підпису);

- Внесення змін ФОП (заміна КВЕД, зміни в свідоцтві платника єдиного податку, зміна місця проживання, ПІБ);

- Реєстпація ФОП у податковій, з постановкою на спрощену систему оподаткування (єдиний податок);

- Оприбуткування та списання товару;

- Замовлення товару та контроль доставки товару;

- Облік розрахунків із замовниками, актів виконаних робіт, видаткових накладних, актів звірки взаєморозрахунків;

- Робота з банківськими виписками , системою «Клієнт-банк»;

- Виконання звіту доходів та затрат за класифікацією;

- Формування платіжного календаря;

- Участь у закритті місяця , розрахунок прибутку .

Фінансовий контролер

з 02.2011 по 09.2016 (5 років 7 місяців)
ТОВ "Автоцентр", Київ (Транспорт, логістика)

- Ведення управлінського обліку ( Програма 1:С8 Total перероблена під управлінський облік для автосервісу);

- Робота з системою „клієнт - банк"((Укрсоцбанк, Кредит Дніпро,Укрсиббанк,ОТП), платіжні доручення, банківська виписка 1С: 8.2 ,8.3 для управлінського обліку) ;

- Виписка податкових накладних згідно попередньої оплати;

- Оформлення банківських документів ( чекові книжки, регенерація ключів, заявки на готівку та її отримання, оформлення розрахункових рахунків тощо);

- Систематичний контроль дебіторської та кредиторської заборгованості,

- Проведення актів звірок;

- Контроль відстрочки платежу;

- Внесення співробітників в базу, як користувачів програми , визначення прав, обов'язків, повноважень відповідальності, надання прав доступу до роботи у програмі;

- Контроль всієї документації;

- Здійснення поточного контролю за витратами ;

- Координація документообігу;

- Зведення каси;

- Відповідальність за всі допоміжні підрозділи, такі як телефонний зв'язок, канцелярію, реєстрація документів вхідної, вихідної кореспонденції та їх відправлення за юридичними адресами;

- Ведення ФОП 3 та 2 групи;

- Подача звітності ;

- Робота в Медок;

- Співпраця з програмістом щодо допису 1С під потреби компанії та автоматизації закриття звітних періодів , розрахунку заробітної платні .

Бухгалтер

з 09.2010 по 02.2011 (5 місяців)
ТОВ "Високі Аграрні Технології ", Київ (АПК (Агропромисловий комплекс)

- Контроль договорів оренди автомобілів та видачі подорожніх листів;

- Оформлення відряджень, авансових звітів;

- Звірка з постачальниками;

- Ведення каси;

- Підготовка наказів;

- Виписка доручень;

- Оприбуткування та списання МШП;

- Допомога Головному бухгалтеру.

Бухгалтер

з 08.2006 по 07.2010 (3 роки 11 місяців)
Інститут агроекології УААН, Київ ((Державне підприємство). (АПК (Агропромисловий комплекс)))

- Оформлення первинної документації;

- Перевірка авансових звітів;

- Оформлення доручень;

- Участь в комісіях по списанню, інвентаризації та передачі матеріальних цінностей;

- Ведення договорів оренди, розрахунок даних до виставлення рахунків та актів виконаних робіт орендарям;

- Допомога Головному бухгалтеру.

Освіта

Київський Національний Економічний Університет ім. В. Гетьмана (КНЕУ)

Обліково - економічний, Київ
Незакінчена вища, з 2006 по 2011 (4 роки 10 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Інститут післядипломної освіти " УКРСТЕНО "

Свідоцтво № 7063 від 31.05.2006 року.

Тренінг по конфліктології

Правильне поставлення цілей та їх досянгнення. Продуктивне спілкування в колективі, досягнення цілей у плануванні

ГО "Дет.дом Інфо"

2017 та 2020 рік .Тренінг для волонтерів "Допомагай правильно"

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • Email
  • Бухгалтерський облік
  • Знання офісних програм

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Італійська — початковий
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Отримання посади бухгалтера, фінансового менеджера,контролера,помічника фінансового директора. Прагну офіційного працевлаштування у стабільній компанії з можливістю кар'єрного зросту та професійного розвитку, вдосконалення своїх знань та практичних навиків. Працювати в дружньому, порядному колетиві. Сприяти розвитку компанії. Бажана заробітна плата залежить від обсягу роботи, обговорюється при зустрічі.

Особисті якості: Чесна, працелюбна, доброзичлива, порядна, уважна, комунікабельна, відповідальна, цілеспрямована, швидко навчаюсь, маю організаторські здібності, добросовісна, пунктуальна.

Захоплення та інтереси:
У мене активний спосіб життя.Третій рік поспіль є куратором волонтерської групи ГО "Дет.дом iнфо", відвідуємо Васильківський інтернат. Викладала дітям фінансову грамотність. Люблю відкривати для себе щось нове. Зацікавлена бізнес- плануванням з нуля. Налаштована на розвиток підприємства в котрому буду працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: