• PRO

Ольга

Адміністратор

Розглядає посади:
Адміністратор, Адміністратор стоматології, Завідувач магазину
Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 11.2017 по 04.2020 (2 роки 5 місяців)
Пекарня 1, Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

Збільшення кількості клієнтів,збільшення асортименту в меню ,введення англомовного меню, створення дизайнерських фото локацій.

Освіта

РДГУ

Філологія та психологія, Рівне
Незакінчена вища, з 2000 по 2003 (3 роки)

Знання і навички

  • Неконфліктність
  • Комунікабельність
  • Активний продаж
  • Прямий продаж
  • Управління командою
  • Лідерство
  • Користувач 1С
  • Управління магазином
  • Здатність до навчання
  • Уважність
  • Управління рестораном

Додаткова інформація

Ольга Василівна Остапович (16.09.1978)

Мета: отримання роботи адміністратора, керівника торгового відділу, керівника відділу управління персоналом.
Досвід
2017 – 2020 р. р.
Адміністратор Пекарня #1
2015 - 2017 р. р.
Адміністратор кафе – бар «Глобус»
2011 - 2013 р. р.
Адміністратор Медичний центр «Аніко»
2008 -2010 р. р.
Адміністратор Ресторан «Гламур»
2006 – 2008 р. р.
Офіціант ТзОВ «Лагуна-Ра»
2002 – 2006 р. р.
Адміністратор мережа ресторанів «MAKRO» (Portugal)
2000 – 2002 р. р.
Бармен – офіціант Клуб – казино «Сова»
Особисті досягнення
Збільшення кількості клієнтів
Збільшення асортименту в меню закладу
Введення англомовного меню
Створення дизайнерських фото локацій
Дизайнерське оформлення літнього майданчика

Професійні та інші навики
- Забезпечення ефективної роботи і культурного обслуговування відвідувачів закладу, створення комфортних умов
-Консультування відвідувачів з питань надання послуг закладу, ознайомлення з меню
-Контроль та оформлення залу, створення рекламних буклетів
-Закупівля товару, введення товару в програму забезпечення реалізації продуктів
-Контроль за чистотою залу, роботою офіціантів, контроль кухні та продовольчих приміщень
-Розрахунок клієнтів, контроль рахунків
-Закриття та відкриття зміни
-Аналіз затрат та прибутку в кінці дня, тижня
-Створення з поваром меню та калькуляційних карт
-Прийняття замовлень на банкети та вечірки, розрахунок цін
-Створення сезонних пропозицій для заохочення нових клієнтів
- Інвентаризація ;
- Касова дисципліна;
- Середній рівень знання англійської мови, розмовний рівень португальської мови;
- Володіння ПК
- Водіння автомобіля (стаж 15 років за кермом) та наявність власного авто
Освіта
Рівненський державний гуманітарний університет
м. Рівне
Факультет психології
Спеціальність: психолог
(незакінчена вища)

Особисті якості: комунікабельність, пунктуальність, креативність, працьовитість, відповідальність, уважність, ініціативність, здатність швидко навчатися та вирішувати конфліктні ситуації, стресостійкість.
Шкідливих звичок не маю.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: