• PRO

Світлана

Діловод, юрист

Розглядає посади:
Діловод, юрист, Адміністратор, Менеджер з тендерів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Юрист

з 02.2021 по нині (4 роки 6 місяців)
Макарівська селищна рада, Макарів (IT)

З січня 1999 року по серпень 2002 року працювала вчителем української мови та літератури, Ніжиловицької ЗОШ І-ІІІ ступенів відділу освіти Макарівської райдержадміністрації;
З березня 2003 року по березень 2004 року працювала заступником начальника відділу державної виконавчої служби Макарівського районного управління юстиції ;
З березня 2004 року по січень 2021 працювала головним спеціалістом відділу роботи зі зверненнями громадян, документообігу та контролю, правової та організаційної роботи апарату Макарівської районної державної адміністрації.
З лютого 2021 по даний час головний спеціаліст загального відділу апарату Макарівської селищної ради та її виконавчого комітету ( спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян запитів на публічну інформацію та документообігу).
•Навички активних продажів, ефективної комунікації та проведення презентацій .
•21.01.2022 рішенням Національної комісії зі стандартів державної мови отримала державний сертифікат про рівень вільного володіння державною мовою ( С1).
•Досвід ведення успішних переговорів на рівні власників бізнесу або відповідальних за прийняття рішень.
•Вміння планувати і оптимально організувати робочий процес.
•Високий рівень комунікабельності, вміння створювати з клієнтами довірчі та довгострокові відносини.
•Вміння аналізувати та систематизувати великий обсяг інформації, здатність приймати зважені та відповідальні точні рішення.
Економічна грамотність та комерційне мислення.
Додаткова інформація
•Знання програм: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), досвід роботи в програмі 1С
•Робота з електронними програми документообігу АСКОД та інші
•Знання мов: українська, англійська –Elementary.
•Наявність водійського посвідчення категорії В.
•Особисті якості: активна життєва позиція, аналітичний склад розуму, висока працездатність, дисциплінованість, високий рівень відповідальності, орієнтованість на результат, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Освіта

Університет державної фіскальної служби України (УДФСУ), за спеціальністю «правознавство» (юрист).

Правознавство, Ірпінь
Вища, з 1997 по 2004 (7 років)

Додаткова інформація

Пархомчук Світлана Олексіівна

Ціль: пошук та здобуття цікавої та перспективної роботи в стабільній організації, цікавить посада з можливістю навчання, професійного і кар'єрного росту.

Мета: заміщення вакантної посади : адміністратор, діловод, юрист, помічник юриста, помічник керівника.

Контактні дані:
Дата народження: 30 червня 1980 року;
Адреса: Київська обл., Макарівський р-н, смт.Макарів;
Телефон мобільний: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»);
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).

Освіта:
З 1997-2004 рр. навчалася в Академії державної податкової служби за спеціальністю «правознавство» (юрист);

Досвід роботи:
З січня 1999 року по серпень 2002 року працювала вчителем української мови та літератури, педагог організатор Ніжиловицької ЗОШ І-ІІІ ступенів відділу освіти Макарівської райдержадміністрації;
З березня 2003 року по березень 2004 року працювала заступником начальника відділу державної виконавчої служби Макарівського районного управління юстиції ;
З березня 2004 року по 2020 рік працювала головним спеціалістом відділу зі зверненнями громадян, документообігу та контролю, правової та організаційної роботи апарату Макарівської районної державної адміністрації. З лютого 2020 року працюю головним спеціалістом загального відділу апарату Макарівської селищної ради та її виконавчого комітету (спеціаліст по зверненню громадян та запитам на публічну інформацію). Досвід роботи на державній службі 19 років.

Додаткові відомості:
Користувач ПК (Word, Excel, PowerPoint), маю навички роботи з системами електронного документообігу АСКОД, Мегаполіс та інші системи електронного документообігу.

Особисті якості:
Вміння знаходити спільну мову і виходити з конфліктних ситуацій під час бесіди, націлюватися на результат початої справи, здатність швидко навчатися, самоаналіз, аналітичне мислення, вміння працювати з великими масивами інформації, комунікабельність, стресостійкість, креативність. Вільно володію українською мовою та маю відповідний сертифікат державного зразка.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: