- PRO
Євгенія
Фінансист, 35 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6175533/
Досвід роботи
Провідний Спеціаліст дирекції управління активами
з 01.2022 по нині
(3 роки 7 місяців)
ПрАТ «СК «Уніка», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Заступник начальника відділу взаємовідносин з держаними підприємствами
з 08.2020 по 01.2022
(1 рік 5 місяців)
Державне агентство резерву України, Київ (Сфера державного матеріального резерву)
Фінансова звітність держаних підприємств, що входять до сфери управління агентства.
Начальник Відділу контролю за зберіганням матеріальних цінностей
з 01.2018 по 08.2020
(2 роки 7 місяців)
Державне агентство резерву України, Київ (Державні організації)
•Організація роботи Відділу
•Здійснення контролю щодо виконання підприємствами-відповідальними зберігачами встановлених чинним законодавством зобов’язань щодо зберігання матеріальних цінностей державного та мобілізаційного резервів, за дотриманням порядку їх відпуску, своєчасного повернення позичених матеріальних цінностей державного та мобілізаційного резервів.
•Організація проведення ревізій (перевірок) обліку руху, наявності матеріальних цінностей державного та мобілізаційного резервів, які зберігаються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Держрезерву, та у відповідальних зберігачів згідно укладеними договорами за дорученням керівництва Держрезерву.
•Забезпечення підготовки необхідних документів для здійснення позапланових ревізій (перевірок) підприємств, установ та організацій, які належать до сфери управління Держрезерву, та перевірок обліку руху, наявності матеріальних цінностей державного та мобілізаційного резервів, які зберігаються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Держрезерву, та у відповідальних зберігачів.
•Аналіз результатів ревізій (перевірок) підприємств, установ і організацій, які належать до сфери управління Держрезерву.
•У встановленому порядку погодження та підготовка для подання на затвердження Голові Держрезерву квартальні плани перевірок обліку руху, наявності матеріальних цінностей державного та мобілізаційного резервів, які зберігаються на підприємствах, в установах та організаціях, що належать до сфери управління Держрезерву, та у відповідальних зберігачів
•Після проведення ревізі (перевірок) та у разі виявлення порушень забезпечення передачі матеріалів для ведення претензійно-позовної роботи.
•Прийняння участі у складі робочої групи у розробці моделі формування та фінансування МЗНН (МІНІМАЛЬНИХ ЗАПАСІВ НАФТИ ТА НАФТОПРОДУКТІВ) під час процеса імплементації Директиви 2009/119/ЕС та поданні на затвердження Кабінетом Міністрів України, а також написанні Законопроекту «Про стратегічні запаси», внесення змін та доповнень до існуючої законодавчої бази за цим напрямом.
Заступник начальника Відділу забезпечення діяльності Агентства
з 09.2017 по 01.2018
(4 місяці)
Державне агентство резерву України, Київ (Державні організації)
•Організації роботи з документами, що містять службову інформацію з грифом „Для службового користування" та контроль за дотриманням вимог «Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736.
•Організації роботи із зверненнями громадян.
•Здійснення контролю за дотриманням термінів виконання актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів і доручень Голови Держрезерву.
•Підготовки інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань дотримання термінів виконання актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів і доручень Голови Держрезерву.
•Формування річних планів роботи Держрезерву та щоквартальних звітів про їх виконання.
Заступник начальника Відділу планування, документування, контролю та роботи з підвідомчими підприємствами з питань використання державного майна
з 07.2017 по 09.2017
(2 місяці)
Державне агентство резерву України, Київ (Державні організації)
•Організації роботи з документами, що містять службову інформацію з грифом „Для службового користування" та контроль за дотриманням вимог «Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію», затверджену постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736.
•Організації роботи із зверненнями громадян.
•Здійснення контролю за дотриманням термінів виконання актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів і доручень Голови Держрезерву.
•Підготовки інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань дотримання термінів виконання актів та доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, наказів і доручень Голови Держрезерву.
•Формування річних планів роботи Держрезерву та щоквартальних звітів про їх виконання.
•Здійснення заходів щодо передачі, списання та відчуження основних фондів підприємств і організацій, які належать до сфери управління Держрезерву.
•Опрацювання документів щодо надання в оренду майна підприємств, установи і організацій, які належать до сфери управління Держрезерву.
Керівник відділу бек-офісу
з 10.2013 по 07.2017
(3 роки 9 місяців)
ТОВ «КУА «ІЗІ Лайф», Київ (компанія управління активами)
•підготовка документів для реєстрації регламентів і проспектів ІСІ, кодифікація в НДУ, підготовка документів для реєстрації глобальних сертифікатів та відкриття рахунків у ВДЦП
•проведення переоцінки активів ПІФ, розрахунок ВЧА відповідно до вимог законодавства
•підготовка та подача звітності КУА і ІСІ до НКЦПФР, УАІБ
•робота із зберігачем і депозитарієм
•контроль за дотриманням ліцензійних вимог
•взаємодія з контрагентами і регулюючими органами
•підготовка, супровід та облік договорів купівлі-продажу ЦП
•облік активів фондів, контроль за відповідністю структури активів ІСІ вимогам законодавства
Керівник відділу обліку та звітності операційного департаменту
з 03.2012 по 10.2013
(1 рік 7 місяців)
ТОВ «КУА «Райффайзен Аваль», Київ (компанія управління активами)
•підготовка документів для реєстрації регламентів і проспектів ІСІ, кодифікація в НДУ, підготовка документів для реєстрації глобальних сертифікатів та відкриття рахунків у ВДЦП
• відкриття поточних, депозитних та рахунків у ЦП ПІФ
•проведення переоцінки активів ПІФ, розрахунок ВЧА відповідно до вимог законодавства
•підготовка та подача звітності КУА і ІСІ до НКЦПФР, УАІБ
•робота із зберігачем і депозитарієм
•контроль за дотриманням ліцензійних вимог
•взаємодія з контрагентами і регулюючими органами
•підготовка, супровід та облік договорів купівлі-продажу ЦП
•облік активів фондів, контроль за відповідністю структури активів ІСІ вимогам законодавства
Фахівець операційного департаменту
з 04.2010 по 02.2012
(1 рік 10 місяців)
ТОВ «КУА «Райффайзен Аваль», Київ (компанія управління активами)
•підготовка документів для реєстрації регламентів і проспектів ІСІ, кодифікація в НДУ, підготовка документів для реєстрації глобальних сертифікатів та відкриття рахунків у ВДЦП
• відкриття поточних, депозитних та рахунків у ЦП ПІФ
•проведення переоцінки активів ПІФ, розрахунок ВЧА відповідно до вимог законодавства;
•підготовка та подача звітності КУА і ІСІ до НКЦПФР, УАІБ
•робота із зберігачем і депозитарієм
•контроль за дотриманням ліцензійних вимог
•взаємодія з контрагентами і регулюючими органами,
•підготовка, супровід та облік договорів купівлі-продажу ЦП
•облік активів фондів, контроль за відповідністю структури активів ІСІ вимогам законодавства
Провідний фахівець відділу валютного контролю
з 12.2008 по 04.2010
(1 рік 4 місяці)
ВАТ «СЕБ банк», Київ (банківські та фінансові послуги)
•Здійснення операцій купівлі, продажу, конверсії іноземної валюти на міжбанківському валютному ринку;
•контроль експортно-імпортних операцій за зовнішньоекономічними контрактами, складання звітності, ведення журналів експортно-імпортних операцій,
•перевірка платіжних доручень клієнтів на відповідність оплачуваним зовнішньоекономічними контрактами та чинному законодавству;
•формування журналів реєстрації експортно-імпортних операцій.
Спеціаліст відділу обслуговування клієнтів.
з 07.2007 по 12.2008
(1 рік 5 місяців)
ВАТ «СЕБ банк», Запоріжжя (банківські та фінансові послуги)
•Обслуговування фізичних та юридичних осіб
•Здійснення попереднього контролю проведених розрахункових і касових операцій;
•Здійснення перерахування коштів з рахунків клієнтів, введення і виконання проводок з валютних операцій;
• Введення і виконання проводок по позабалансових рахунках; консультації та інформування клієнтів про послуги та продукти банку.
Спеціаліст відділу обслуговування клієнтів
з 01.2007 по 05.2007
(4 місяці)
ВАТ КБ Надра Банк, Запоріжжя (банківські та фінансові послуги)
•Обслуговування фізичних та юридичних осіб
•Здійснення попереднього контролю проведених розрахункових і касових операцій;
•Здійснення перерахування коштів з рахунків клієнтів, введення і виконання проводок з валютних операцій;
• Введення і виконання проводок по позабалансових рахунках; консультації та інформування клієнтів про послуги та продукти банку.
Освіта
Запорізький Інститут державного та муніципального управління
Фінанси, Запоріжжя
Вища, з 2006 по 2007 (9 місяців)
Запорізький Національний Технічний Університет
Комп’ютерні системи та мережі, Запоріжжя
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
НКЦПФР, сертифікат фахівця з питань управління активами
2010
YAPPI BUSINESS ENGLISH SCHOOL, курси англійського язика
2009-2011
Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України
2018
Інституті підвищення кваліфікації керівних кадрів Національної академії державного управління при Президентові України
2019
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- MS Access
- Internet Explorer
- Opera
- Outlook Express
- Express
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
- Словацька — середній
Додаткова інформація
Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, здатна сприймати і аналізувати великі обсяги інформації, також працювати в команді і швидко пристосовуватися до змін.
Схожі кандидати
-
Фінансовий аналітик
Київ -
Фінансист
Київ -
Finance manager
Київ, Дистанційно -
Financial controller
50000 грн, Київ -
Фінансовий аналітик
Київ -
Фінансовий контролер
Київ