- PRO
Олександр
Керівник відділу оренди, продажу, спеціаліст у сфері розвитку мережі
- Розглядає посади:
- Керівник відділу оренди, продажу, спеціаліст у сфері розвитку мережі, Регіональний менеджер, Тім лід, Інженер систем безпеки, Менеджер з продажу, Менеджер проєктів, Адміністратор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 40 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/6177885/
Досвід роботи
Менеджер з пошуку та відкриття приміщень (розвиток роздрібної мережі)
з 12.2023 по 04.2025
(1 рік 4 місяці)
Книгарня Є, ТОВ, Київ (Освіта, наука)
1. Розробка та затвердження стандартів приміщень для кожного кластера в розрізі встановлених показників (площа, параметри, трафік, обіг, сума фінансових вкладень на етапі до підготовки до відкриття, сума орендної плати);
2. Розробка та затвердження стандарту формату презентації та розрахунків оперативних показників приміщень для розгляду керівництва;
3. Розробка плану пошуку приміщень з пріоритетами відповідно до визначених стандартів з урахуванням місць, що визначені, як цільові для проактивного пошуку поза існуючих пропозицій на ринку;
- Загалом, за період своєї роботи було відкрито 31 магазини, загальним метражем - 3954 м2. А саме:
Львів (2 маг), Івано-Франківськ, Тернопіль, Коломия, Хуст, Стрий, Вінниця, Кам'янець-Подільський, Умань, Олександрія, Полтава (2 маг), Кременчук (2 маг), Вишгород, Буча, Київ (2 маг), Одеса (3 маг), Дніпро (3 маг), Запоріжжя, Миколаїв, Кривий Ріг.
Провідний фахівець відділу оренди
з 02.2022 по 06.2023
(1 рік 4 місяці)
ПрАТ Київстар, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
здійснення укладення з контрагентом договорів на розміщення обладнання ПрАТ «Київстар»;
підготовка листіа, звернення, відповіді до контрагентів щодо договірних питань по об'єктах та листи щодо постачання електроенергії;
контролює своєчасне отримання відповіді та проводить відповідні перемовини;
здійснення укладення угод по постачанню електроенергії об'єктів мережі;
виконання супровід договорів по електроенергії та договорів на відшкодування комунальних послуг, їх коригування/пролонгацію/переукладення в разі потреби і при модернізації обладнання мережі компанії;
отримання від контрагенту рахункіа по відшкодуванню електроенергії, актів виконаних робіт, перевірка рахунків та актів, отримані від контрагенту з урахуванням показників споживання лічильників Компанії ,
ведення баз даних по відшкодуванню електроенергії контрагентам, оформлення звітності та інше.
Спеціаліст департаменту управління комерційною нерухомістю
з 03.2021 по 02.2022
(11 місяців)
Інергал-буд, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1.Облік та супровід діючих договорів оренди (продовження, збільшення орендних ставок, розірвання).
2. Повний аналіз діючих ставок, внесення пропозицій щодо їх збільшення.
3. Ведення переговорів щодо перепланувань, реконструкцій, дод. будівництва орендованих приміщень
3. Прогнозування, аналіз, виставлення рахунків, робота з дебіторською заборгованістю. Активний пошук нових клієнтів.
4. Продаж житлового та комерційного фонду.
Регіональний менеджер департаменту управління нерухомістю
з 03.2018 по 02.2021
(2 роки 11 місяців)
ПАТ «Промінвест банк», Киев (Фінанси, банки, страхування)
1. Управління діючими об'єктами комерційної нерухомості (Дніпропетровська, Миколаївська, Херсонська, Одеська області, м. Київ), а також підготовка та подання всіх необхідних документів до НАЦ БАНКу для отримання дозволу на реалізацію даних об'єктів. (350 000,00 м2):
2. Наповнення та контроль діючих об'єктів комерційної нерухомості (близько 350 000,00 м2):
3. Реалізація планів оренди площ на 100%. Зменшення кількості вільних площ із 65% до 30%. Проведення переговорів з діючими орендарями щодо збільшення орендної плати, продовження договорів оренди, збільшення або зменшення площі, що орендується.
4. Збільшення дохідної частини по об'єктах на 50-100%;
5. Успішна комунікація з більш ніж 520 орендарями (представники великих виробників, дилерів, малих та середніх підприємців).
6. Проведення аукціонів з продажу об'єктів нерухомості.
- Підготовка повного пакету документів для подання до НАЦ БАНКу, для можливості отримання дозволу на реалізацію об'єктів.
Керівник відділу оренди
з 03.2015 по 05.2017
(2 роки 2 місяці)
ПАО «ПОЛЮС», Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
1. Операційне управління діючим ТД "ПОЛЮС" (вул. Маяковського, 26, вул. Сабурова, 13, вул. Бальзака, 62), ТРЦ "РАЙДУЖНИЙ" (пр-т Генерала Ватутіна 11а), а також БЦ (вул. Червоноткацька, 40, ), ринок "ФЕРМЕР" (вул. Електротехнічна, 18), ринок "ПОЛЮС" (вул. Маяковського, 17, Маяковського, 26.), ряд МАФів та приміщень у Деснянському р-ні. Загальний об'єм – 35 400 м2.
2. Проведення комплексного аналізу орендних ставок та матеріального стану всіх об'єктів в управління компанії. Аналіз об'єктів конкурентів подібного класу – ринки, ТЦ та БЦ "-С", "С", "В", "В+".;
3. Розробка загальної концепції нового ТЦ «Райдужний (2600 м2), реконструйованого ринку «ПОЛЮС» (3500 м2), ТД «Полюс» (3250) м2, з подальшим укладанням довгострокових договорів оренди;
4. Проведення модернізації та реконструкції низки об'єктів (торгових та складських). Зміна цільового призначення низки приміщень на об'єктах підвищення (створення) попиту потенційних орендарів (з ресторанного на торговий, з складського у виробничий) – загальний обсяг – 1200 м2. Збільшення доходної частини за цими приміщеннями на 120%-200%, підписання довгострокових договорів оренди;
5. Аналіз чинних договорів оренди. Розробка 3-х проектів договору згідно з цільовим призначенням (ринки та торгові приміщення, виробничі та складські, офісні приміщення);
6. Комплексний аналіз наданих експлуатаційних (сервісних) послуг на об'єктах. Поліпшення у наданні даних послуг; збільшення орендних ставок за рахунок якісного сервісного обслуговування;
7. Розробка та впровадження ефективних маркетингових інструментів щодо рекламування даних об'єктів. Просування та покращення іміджу компанії на ринку комерційної нерухомості;
8. Управлінське бюджетування, розробка орендних планів;
9. Впровадження ряду інструментів контролю своєчасних оплат згідно з договором оренди;
10. Допомога орендарям у створенні та підтримці відповідного візуального подання товару, а також усіх торгових операцій;
11. Підготовка інвест-пропозицій щодо нових об'єктів для затвердження власником;
12. За період роботи загальне збільшення орендних ставок на 60% - 150%. Збільшення прибутку підприємства на 35% із реальною можливістю подальшого зростання
Провідний спеціаліст з управління об'єктами нерухомості
з 05.2014 по 03.2015
(10 місяців)
ПАТ Дельта Банк, Киев (Фінанси, банки, страхування)
Робота із заставним нерухомим майном (10 500,00 м2);
1. Управління діючими об'єктами комерційної нерухомості (13 840,00 м2):
- ТРЦ «Сіріус» (м. Київ, вул. Драйзера, 21);
- БЦ (м. Київ, вул. Генерала Клименко, 23).
2. Комплексний аналіз причин низької заповнюваності об'єктів (ТЦ «Сіріус» - 49%, БЦ – 31%), реалізація проектів з модернізації та реконструкції об'єктів, розробка проектів договорів оренди для кожного об'єкта, зміна системи надання сервісних послуг, організація співробітництва з контролюючими органами, розробка та запровадження ефективної рекламної кампанії із заповнюваності об'єктів, запровадження ефективних методів контролю своєчасних оплат згідно з договорами оренди.
3. Наповнення ТЦ "Сіріус" до 63%, БЦ - до 91%. Переукладання довгострокових договорів з якірними орендарями, збільшення орендних ставок на 15-50%.
Провідний спеціаліст відділу оренди
з 02.2014 по 10.2014
(8 місяців)
Укрзолото, Киев (Роздрібна торгівля)
1.Наповнення та контроль діючих об'єктів комерційної нерухомості (близько 5 000,00 м2):
2. Пошук площ для відкриття нових магазинів.
3. 9 магазинів у Донецькій, Житомирській, Чернівецькій та Хмельницькій областях (3 500,00 м2);
4. Відкриття найбільшого в Україні гіпермаркету золота загальною площею 1 200,00 м2 з наповнюваністю більш ніж 150 орендарями у м. Донецьк;
5. Розробка рекламних акцій та кампаній щодо збільшення відвідуваності магазинів «УКРЗОЛОТО»;
6. Успішна комунікація з більш ніж 250 орендарями (представники великих виробників, дилерів, малих та середніх підприємців).
7. Виконання планів заповнення торгових місць у магазинах на 100% (порівняно з 69% наповнюваності на момент отримання об'єктів у роботу). Наповнення гіпермаркету золота "з нуля" на 73%.
Менеджер відділу оренди
з 02.2011 по 12.2013
(2 роки 10 місяців)
ТОВ «ФОРУМ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУПП», Киев (Нерухомість)
1.Наповнення та контроль діючих об'єктів комерційної нерухомості:
БЦ «Форум Парк Плаза» (24 000,00 м2), БЦ «Кінетик» (4 600,00 м2), БЦ «Ділове Містечко» (30 000,00 м2), БЦ «Вікторія Парк» (11 000,00 м2) ), БЦ "Б7" (2 400,00 м2), БЦ "Видубичі" (3 400,00 м2), офісно-торгівельний комплекс "Сателіт" (12 000,00 м2), офісно-складський комплекс "Лагерхаус" (3 500,00 м2);
2.Реалізація планів оренди площ на 100%. Зменшення кількості вільних площ із 17% до 5%. Проведення переговорів з діючими орендарями щодо збільшення орендної плати, продовження договорів оренди, збільшення або зменшення площі, що орендується.
• Розробка та впровадження напряму «Активний пошук»;
Тимчасове поєднання посади провідного спеціаліста оренди з посадою директора департаменту продажів мережі фітнес-клубів «Sport&Spa», що знаходиться у власності ТОВ «ФОРУМ МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП»:
- Збільшення доходної частини на 100% за 3,5 місяці;
- управління відділом продажів (24 особи), навчання персоналу основним технікам продажів, тестування персоналу;
- Розробка внутрішньої «книги продажів»;
- розробка акційних пропозицій для збільшення продажів абонементів та додаткових послуг (індивідуальних занять).
Менеджер з розвитку мережі (тер. менеджер)
з 05.2008 по 01.2011
(2 роки 8 місяців)
ТОВ Спожив Сервіс ТМ Центр Кредит, Київ (Фінанси, банки, страхування)
1. Пошук та відкриття пунктів кредитування (м. Київ та обл.)
2. Операційне управління та контроль діючими об'єктами кредитування.
3. Виконання плану на 110%
Освіта
КНУТД
ТОСУ, інженер електо-побутової техніки, Киев
Вища, з 2002 по 2009 (7 років)
Знання і навички
- Инженерное проектирование, дизайн
Знання мов
- Німецька — середній
- Англійська — середній
- Польська — середній
Додаткова інформація
ПРОФЕСІЙНІ НАВИКИ І ЗНАННЯ (КОМПЕТЕНЦІЯ):
Активні продажі (супровід купівлі-продажу, оренди, суборенди) об'єктів комерційної нерухомості, управління та розпорядження об'єктами комерційної нерухомості, а також банківськими активами (об'єктами заставного нерухомого майна):
• Керівництво девелоперськими проектами, у тому числі розробка концепцій розвитку та подальшого просування нових об'єктів, організація пошуку інвестиційно-привабливих об'єктів та супровід купівлі-продажу, оренди та суборенди комерційної нерухомості;
Ведення переговорів із проектантами та підрядниками, координація та управління роботою відповідальних осіб за реалізацію концепцій розвитку та подальшого просування нових об'єктів, організація експлуатації та управління об'єктами нерухомості, контроль відповідальних осіб за управління, адміністрування та експлуатацію об'єктів комерційної нерухомості;
• Пошук потенційних покупців, продавців, орендарів та суборендарів, проведення з ними переговорів, укладання попередніх та основних комерційних договорів;
Проведення досліджень інветиційно привабливих об'єктів, розробка та побудова фінансових моделей щодо реалізації проектів у галузі нерухомості, розрахунок показників їх економічної ефективності;
• Проведення загальних досліджень витратної частини з експлуатації об'єктів, розробка переліку сервісних (додаткових послуг) для максимально ефективної експлуатації об'єктів;
• Знання методології маркетингових досліджень та ринку комерційної нерухомості;
Організація та проведення рекламних кампаній із залучення та утримання орендарів, організація ведення документообігу департаменту продажів, розробка ключових вимог до умов договорів оренди;
• Реалізація проектів з модернізації та реконструкції виробничих, офісних та торгових об'єктів нерухомості;
Наявність бази клієнтів та особистих контактів з менеджментом найбільших національних операторів комерційної нерухомості (мережі продуктових супермаркетів, побутової хімії, побутової техніки, одягу, взуття, ювелірних виробів, дитячих товарів, спортивних товарів, ресторанного бізнесу, логістичних компаній), а також наявність особистих контактів з більш ніж 1500 представниками дрібного та середнього бізнесу;
• Застосування міжнародних методів управління продажами;
Побудова роботи відділів продажів, практика проведення тренінгів на теми активних продажів, основні етапи продажу, основних помилок у продажах, продажів методом «холодних дзвінків»;
Схожі кандидати
-
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор з продажу
70000 грн, Київ -
Керівник відділу
Київ -
Комерційний директор
Київ -
Директор з розвитку
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста -
Керівник відділу продажу
60000 грн, Київ