• PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/625434/

Менеджер з продажу, закупівель

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, закупівель, Заступник керуючого магазином, Продавець-консультант, Спеціаліст з інвентаризації
Вид зайнятості:
повна
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник підрозділу

з 07.2004 по нині (21 рік 1 місяць)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт

Розробка та впровадження стратегічних і тактичних заходів для збільшення обсягів продажів, розширення клієнтської бази та підвищення впізнаваності торговельної марки на регіональному ринку, з фокусом на баланс між прибутком компанії та вигодою клієнтів.

Повне адміністративне та операційне управління діяльністю філії, включно з плануванням, контролем виконання бізнес-показників, координацією роботи підрозділу та прийняттям автономних рішень для оптимізації процесів.

Організація ефективної роботи команди: управління персоналом, постановка чітких завдань, мотивація та контроль досягнення результатів у конкурентному середовищі.

Забезпечення високих стандартів якості продажів і обслуговування клієнтів, робота з VIP-сегментом, контроль виконання умов укладених договорів, активний моніторинг виконання планів продажів.

Успішна підготовка тендерної документації та участь у державних закупівлях через систему Prozorro, з позитивним досвідом перемог і укладення вигідних контрактів.

Ведення переговорів, розробка і укладення договорів постачання, сервісного обслуговування та інших видів угод, спрямованих на зміцнення партнерських відносин та розширення бізнесу.

Організація та супровід процесів бухгалтерського обліку у філії, взаємодія з фінансовими і ревізійними службами, забезпечення прозорості та відповідності звітності.

Проведення регулярного моніторингу ринку та аналіз конкурентного середовища з метою формування рекомендацій щодо оптимізації діяльності і цінової політики.

Забезпечення логістичної безперервності: контроль своєчасного постачання, управління товарними залишками, проведення інвентаризацій, збереження матеріально-технічних цінностей.

Робота з дебіторською заборгованістю: аналіз ризиків, розробка заходів мінімізації, взаємодія з «проблемними» клієнтами, включно з досудовим врегулюванням.

Впровадження ефективних рішень у закупівлях та ціновій політиці, активний моніторинг ринку для забезпечення конкурентних переваг і оптимального співвідношення ціни і якості.

Освіта

Державна академія статистики, обліку та аудита Держкомстата, Рівненский філіал.

Бухгалтерський облік та аудит, Рівне
Незакінчена вища, з 2002 по 2002 (менш ніж 1 рік)

курс підвищення кваліфікації

Рівненський державний технікум економіки та підприємництва

Товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами, м. Рівне
Незакінчена вища, з 1988 по 1990 (1 рік 9 місяців)

Державна академія статистики, обліку та аудита Держкомстата, Рівненський філіал. Спеціальність- бухгалтерський облік (2002).

Додаткова освіта та сертифікати

DataBase Fundamentals, Softserve Academy

2023, 2 місяці

DATA ANALYTICS WITH POWER BI FUNDAMENTALS, Softserve Academy

2025, 1 місяць

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Здатність до навчання
  • Комунікабельність
  • Адаптивність
  • Ведення документації
  • 1:С
  • MS Power BI

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Яку роботу я шукаю? -
Основні обов’язки:

Активний пошук і залучення нових клієнтів у В2В та В2С сегментах.

Розвиток і розширення асортименту товарів, включаючи впровадження нових груп продукції.

Аналіз ринку і конкурентів для вибору оптимальних постачальників і цінових стратегій.

Управління командою продажів, підтримка здорової робочої атмосфери і мотивації колег.

Ведення переговорів на високому рівні та стратегічне планування розвитку напрямку.

Контроль виконання планів продажів і звітність перед керівництвом.

Ідеальні умови:

Чітко прописана, прозора система оплати з базовою ставкою і бонусами за результат.

Підтримка керівництва у впровадженні нових ідей і ініціатив.

Стабільність постачання товарів і ресурсів для забезпечення безперервної роботи.

Повага до професійного досвіду і підтримка розвитку.

Команда, орієнтована на співпрацю і взаємодопомогу, а не на саботаж.

Мої сильні сторони:

35 років досвіду в продажах В2В і В2С, управлінні регіональним підрозділом.

Навички стратегічного планування, активного залучення клієнтів і розвитку нових товарних груп.

Вміння працювати з різними сегментами клієнтів, проводити аналіз ринку та впроваджувати ефективні продажі.

Комунікабельність, лідерські якості, стресостійкість і націленість на результат.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: