- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/625434/
Менеджер з продажу, закупівель
- Розглядає посади:
- Менеджер з продажу, закупівель, Заступник керуючого магазином, Продавець-консультант, Спеціаліст з інвентаризації
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто:
- Рівне
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Керівник підрозділу
з 07.2004 по нині
(21 рік 1 місяць)
Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт
Розробка та впровадження стратегічних і тактичних заходів для збільшення обсягів продажів, розширення клієнтської бази та підвищення впізнаваності торговельної марки на регіональному ринку, з фокусом на баланс між прибутком компанії та вигодою клієнтів.
Повне адміністративне та операційне управління діяльністю філії, включно з плануванням, контролем виконання бізнес-показників, координацією роботи підрозділу та прийняттям автономних рішень для оптимізації процесів.
Організація ефективної роботи команди: управління персоналом, постановка чітких завдань, мотивація та контроль досягнення результатів у конкурентному середовищі.
Забезпечення високих стандартів якості продажів і обслуговування клієнтів, робота з VIP-сегментом, контроль виконання умов укладених договорів, активний моніторинг виконання планів продажів.
Успішна підготовка тендерної документації та участь у державних закупівлях через систему Prozorro, з позитивним досвідом перемог і укладення вигідних контрактів.
Ведення переговорів, розробка і укладення договорів постачання, сервісного обслуговування та інших видів угод, спрямованих на зміцнення партнерських відносин та розширення бізнесу.
Організація та супровід процесів бухгалтерського обліку у філії, взаємодія з фінансовими і ревізійними службами, забезпечення прозорості та відповідності звітності.
Проведення регулярного моніторингу ринку та аналіз конкурентного середовища з метою формування рекомендацій щодо оптимізації діяльності і цінової політики.
Забезпечення логістичної безперервності: контроль своєчасного постачання, управління товарними залишками, проведення інвентаризацій, збереження матеріально-технічних цінностей.
Робота з дебіторською заборгованістю: аналіз ризиків, розробка заходів мінімізації, взаємодія з «проблемними» клієнтами, включно з досудовим врегулюванням.
Впровадження ефективних рішень у закупівлях та ціновій політиці, активний моніторинг ринку для забезпечення конкурентних переваг і оптимального співвідношення ціни і якості.
Освіта
Державна академія статистики, обліку та аудита Держкомстата, Рівненский філіал.
Бухгалтерський облік та аудит, Рівне
Незакінчена вища, з 2002 по 2002 (менш ніж 1 рік)
курс підвищення кваліфікації
Рівненський державний технікум економіки та підприємництва
Товарознавство та організація торгівлі непродовольчими товарами, м. Рівне
Незакінчена вища, з 1988 по 1990 (1 рік 9 місяців)
Державна академія статистики, обліку та аудита Держкомстата, Рівненський філіал. Спеціальність- бухгалтерський облік (2002).
Додаткова освіта та сертифікати
DataBase Fundamentals, Softserve Academy
2023, 2 місяці
DATA ANALYTICS WITH POWER BI FUNDAMENTALS, Softserve Academy
2025, 1 місяць
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Адаптивність
- Ведення документації
- 1:С
- MS Power BI
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
Яку роботу я шукаю? -
Основні обов’язки:
Активний пошук і залучення нових клієнтів у В2В та В2С сегментах.
Розвиток і розширення асортименту товарів, включаючи впровадження нових груп продукції.
Аналіз ринку і конкурентів для вибору оптимальних постачальників і цінових стратегій.
Управління командою продажів, підтримка здорової робочої атмосфери і мотивації колег.
Ведення переговорів на високому рівні та стратегічне планування розвитку напрямку.
Контроль виконання планів продажів і звітність перед керівництвом.
Ідеальні умови:
Чітко прописана, прозора система оплати з базовою ставкою і бонусами за результат.
Підтримка керівництва у впровадженні нових ідей і ініціатив.
Стабільність постачання товарів і ресурсів для забезпечення безперервної роботи.
Повага до професійного досвіду і підтримка розвитку.
Команда, орієнтована на співпрацю і взаємодопомогу, а не на саботаж.
Мої сильні сторони:
35 років досвіду в продажах В2В і В2С, управлінні регіональним підрозділом.
Навички стратегічного планування, активного залучення клієнтів і розвитку нових товарних груп.
Вміння працювати з різними сегментами клієнтів, проводити аналіз ринку та впроваджувати ефективні продажі.
Комунікабельність, лідерські якості, стресостійкість і націленість на результат.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Розглядає посади: Оператор 1С, Аналітик продаж, Оператор комп'ютерного набору, ще 5 посад
Рівне
Незакінчена вища освіта · Повна зайнятість
- Керівник підрозділу, 21 рік 1 місяць
- Бухгалтер, товарознавець, касир, продавець, ТОВ фірма "Універсалторг"(до 24.10.1996 - спеціалізований магазин міського об'єднання "Промтовари"), 13 років 10 місяців
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу
10000 грн, Рівне, Київ, Кременчук -
Менеджер з продажу
Рівне, Дистанційно -
Менеджер з закупівель
60000 грн, Рівне, Вінниця, Київ -
Регіональний трейд-маркетинг менеджер
Рівне, Вінниця , ще 7 міст -
Менеджер з продажу
Рівне -
Менеджер з продажу
55000 грн, Рівне, Дистанційно