• PRO

Вероніка

Начальник відділу управління, 30 000 грн

Розглядає посади:
Начальник відділу управління, Медичний представник, Помічник керівника, Директор філії, Директор садочка, Менеджер з продажу, Логіст, Психолог, Менеджер проєктів, Інспектор прикордонної служби
Вид зайнятості:
повна
Вік:
31 рік
Місто:
Житомир

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Начальник відділу роздрібної торгівлі

з 01.2023 по 02.2024 (1 рік 1 місяць)
Житомирські ласощі, АТ, Житомир (Розничная торговля)

Функціональні обов'язки: забезпечувати дотримання обов’язкових з урахуванням спеціалізації діяльності магазинів вимог, встановлених державними стандартами, санітарними, протипожежними правилами, організовувати, планувати, та координувати діяльність персоналу об’єктів роздрібної торгівлі, забезпечувати своєчасність виконання підпорядкованими керівниками структурних підрозділів квартальних та річних планів, здійснювати контроль за раціональним використанням матеріальних, фінансових та людських ресурсів, вести переговори, що пов’язані з постачанням, замовленнями та реалізацією товарів в межах своєї компетенції, аналізувати результати продажу, розробляти та впроваджувати заходи спрямовані на досягнення поставлених планів продаж, подавати на розгляд директора підприємства пропозиції щодо призначення, переміщення та звільнення від займаних посад працівників (керівників) магазинів, розробляти та впроваджувати необхідні методи стимулювання та мотивації персоналу роздрібних магазинів, організовувати і контролювати роботу підзвітних структурних підрозділів, здійснювати контроль за виконанням плану реалізації продукції, здійснювати контроль за виконанням зобов’язань поставки продукції для роздрібних магазинів (номенклатурою, кількістю, асортиментом, якістю, термінами, та іншими умовами поставки), своєчасно подавати директору підприємства звіти відповідної форми про виконану роботу, видавати накази і розпорядження в межах своєї компетенції.

Регіональний менеджер

з 10.2020 по 02.2022 (1 рік 4 місяці)
ТОВ Санітас, Житомир (Химическая промышленность, фармацевтика)

Функціональні обов'язки: Організація, планування та координація роботи закріплених аптечних підрозділів,( 24 аптеки), контроль виконання плану продажів, забезпечення їх зростання економічних та фармацевтичних показників, збір інформації про регіональний ринок, аналіз інформації та розробка плану покращення роботи аптечних підрозділів регіону, навчання фармацевтів стандартам обслуговування клієнтів в мережі, перевірка та супроводження працівників щодо виконання правил обслуговування, перевірка впроваджень та змін в аптеці, знань працівників, підбиття підсумків проведеної роботи, відкриття нових аптек - підготовка аптеки до роботи, передача компетенції новим працівникам, навчання на робочому. Відкривала аптеку, та аптечний пункт в Конотопі (Сумська область), ініціювання ротації, переміщення та шляхів мотивації працівників, розробка графіку змін фармацевтів, ініціювання проведення акцій, соціальних проектів та програм в аптечних підрозділах на підставі проведеного аналізу, контроль їх виконання працівниками та аналіз їх ефективності, внесення пропозиції щодо покращення та підвищення ефективності роботи, контроль додержання фінансової та касової дисципліни в аптечних підрозділах регіону, контроль санітарно-гігієнічного режиму в аптечному підрозділі, відрядження по Україні.

Начальник торгового відділу

з 04.2020 по 08.2020 (4 місяці)
ТОВ « Київ Торг», Житомир (Розничная торговля)

Функціональні обов'язки: 9 магазинів роздрібної торгівлі :
підбір персоналу, навчання продавців, контроль за виконанням посадових обов’язків продавців, пошук об’єктів для розміщення тт, укладання договорів, контроль за чистотою та належним станом магазину і території, інвентаризація товарно матеріальних цінностей, прийом заявок від продавців, контроль вчасної поставки товару та необхідних матеріалів в тт, щоденний збір коштів( торгова виручка), ведення документації : щоденний звіт, реєстри касових документів, видаткові та прибуткові касові ордери, маршрутний та авансовий звіт, ведення кадрового діловодства: оформлення графіків робочого часу продавців, ведення табелю продавців, мотивація моральних та матеріальних стимулів продавця , для підвищення ефективності роботи, застосування матеріальної зацікавленості кожного продавця, контроль належного стану приміщень та інвентарю, вирішення всіх питань з орендодавцями та комунальними послугами, у разі виробничої необхідності виїзд у відрядження.

Освіта

ЖДТУ ім. Івана Франка

Соціально-психологічний, Житомир
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 10 місяців)

Спеціальність Практичний психолог
Ступінь Спеціаліст

Додаткова освіта та сертифікати

Курс по Голосу Аліни Бронішевськоі

2020 3 місяці

englishwithmrsann.com

2 mouths

Знання і навички

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Компетентність ( виконувати свою роботу на високому професійному рівні), висока відповідальність, особиста гідність, відчуття нового та вміння йти на розумний ризик, творчо розв'язувати проблеми, сміливість у прийнятті рішень, гнучкість, розуміння ситуації, гостре сприйняття нових потреб, відчуття часу, подій, висока працездатність, постійне прагнення бути кращим і робити все якнайдосконаліше, комунікабельність, здатність установлювати контакти.
Риси характеру: акуратність, точність, діловитість, скромність, простота, чуйність, твердість, рішучість.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: