• PRO

Олена

Помічник бухгалтера, 11 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Кам'янка
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 12.2017 по 10.2018 (10 місяців)
ТОВ "Молоко від Фермера", Київ (Роздрібна торгівля)

Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, акти виконаних робіт, внесення нового контрпгента/договору).
⦁Складання наказів.
⦁Збір документів, що надаються на підпис керівнику.
⦁Формування щомісячної звітності.
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Контроль отримання рахунків.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Супровід маркетингових активностей щодо просування бренду компанії:
⦁Контроль проведення контрагентом рекламої компанії.
⦁Формування правильного сприйняття бренду клієнтами (впровадження корпоративної форми).
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.

Помічник директора, офіс-менеджер

з 06.2015 по 10.2017 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "Ем Енд Кей Фінансовий Сервіс", Київ (Консультування з питань комерційної діяльності та управління. Юридичні і бухгалтерські послуги.)

Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Робота з програмою Бітрікс.
⦁Робота в програмі 1С (відкриття рахунків, робота з актами виконаних робіт).
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
⦁Архівування документів, листів.
⦁Контроль отримання рахунків.
⦁Складання наказів.
Виконання обов’язків напрямку HR:
⦁Пошук і підбір персоналу.
⦁Моніторинг змін та актуалізація організаційної структури компанії.
⦁Розподіл поточних завдань співробітникам, згідно вказівок керівництва, та контроль їхнього виконання.
⦁Комунікація зі співробітниками щодо змін та нововведень в компанії.
⦁Актуалізація бази даних співробітників компанії.
⦁Організація корпоративів.
Адміністрування корпоративних відряджень:
⦁Замовлення квитків.
⦁Бронювання готелів.
⦁Реєстрація документів.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів
⦁Забезпечення співробітників компанії пропускними документами.

Офіс-менеджер

з 10.2013 по 05.2015 (1 рік 7 місяців)
АН "Dives", Київ (Нерухомість)

Супровід внутрішнього документообігу:
⦁Забезпечення своєчасної взаємодії з контрагентами в рамках договірних відносин.
⦁Ведення діловодства: прийом і облік вхідної та вихідної кореспонденції, факсів.
Розміщення актуальних рекламних пропозицій АН.
Забезпечення безперебійного функціонування офісу:
⦁Робота з офісною технікою (факс, принтер, ксерокс, сканер, міні-АТС).
⦁Організація прийому відвідувачів і їх супровід.
⦁Замовлення канцелярських і господарських приладдя і супутніх товарів.
⦁Організація зустрічей, нарад.

Освіта

КНЕУ ім. В.Гетьмана, Київський економічний університет ім. В.Гетьмана

Факультет економіки та управління, Київ
Вища, з 2008 по 2014 (5 років 5 місяців)

Знання і навички

  • MS Excel
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Пользователь ПК
  • Windows
  • 1С:Бухгалтерія
  • Бухгалтерський облік
  • MS Project

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно
  • Російська — просунутий
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Бакалавр психології та педагогіки.
Особисті якості та досягнення:
Комунікабельність, відповідальність, висока ступінь навченості. Педантичність, цілеспрямованість, оперативність, старанність, пунктуальність, самокритичність, зваженість в ухваленні рішень. Зайняла 3 місце у Всеукраїнському конкурсі наукових робіт з економіки.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: