• PRO

Каріна

Фахівець з документообігу, договірної роботи, діловод

Розглядає посади:
Фахівець з документообігу, договірної роботи, діловод, Фахівець зі страхування
Вид зайнятості:
повна
Вік:
38 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з документообігу Департаменту капітального будівництва

з 03.2025 по нині (5 місяців)
Glusco Retail, Київ (Автобізнес та автосервіс)

- Оформлення договорів з підрядниками/постачальниками;
- Робота в 1С;
- Відстеження погодження договорів в 1С, їх підписання;
- Заведення заявок на оплату в 1С;
- інша попутня робота відділу

Асистент відділу маркетингу

з 04.2023 по 11.2024 (1 рік 7 місяців)
Ессіті Україна, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Проведення рахунків, актів, договорів, тощо у Вчасно;
- Оформлення Наказів в 1С на отримання продукції Бренду;
- Робота з оригінал-макетами продукції компанії. Перевірка правильності оформлення текстів, заголовків, перекладу.
- Виконання доручень керівника

Помічник керівника

з 09.2021 по 02.2022 (5 місяців)
Український волоський горіх, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

- Документаційне оформлення на прийом/звільнення співробітників;
- Робота з вхідною/вихідною кореспонденцією;
- Листування з контрагентами;
- Виконання доручень керівника.

Фахівець з контролю даних

з 01.2021 по 04.2021 (3 місяці)
Діла, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Контроль тестів в Базі Даних, проведення Дозаказів/повернень тестів в БД, робота з внутрішніми контрагентами.

Фахівець з документообігу/договірній роботі

з 07.2011 по 07.2017 (6 років)
Артеріум, компанія, Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

- Реєстрація вхідної/вихідної
кореспонденції (прийом, реєстрації, розподіл по відділах);
- Оформлення Довіреностей на отримання ТМЦ в 1С;
- Оформлення курʼєрської пошти і замовлення курʼєра (TNT, DHL);
- Оформлення рахунків на оплату; - Реєстрація, сканування, розсилка по підприємству Наказів, Розпорядженнь, Службових записок, Протоколів зустрічей, тд.

- Ведення обліку всієї договірної документації підприємства (договори, додаткові угоди, додатки до договорів, тендерна документація);
- Реєстрація , сканування і внесення в електронну систему IFS;
- Погодження в 1С СЕД;
- Оформлення документації на зберігання до Архіву підприємства;

Освіта

Міжрегіональне Вище Професійне Училище Звʼязку

Секретар керівника, Київ
Середня спеціальна, з 2006 по 2007 (1 рік)

Київський національний лінгвістичний університет

Менеджмент організації (зі знанням англійської мови), Київ
Незакінчена вища, з 2004 по 2006 (2 роки)

Знання і навички

  • Користувач ПК
  • Уміння користуватись оргтехнікою

Знання мов

  • Англійська — вище середнього
  • Німецька — середній

Додаткова інформація

Маю права категорії «В»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: