• PRO

Юлія

Помічник бухгалтера, адміністратор, 50 000 грн

Розглядає посади:
Помічник бухгалтера, адміністратор, Менеджер із закупівель, Перекладач англійської, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
31 рік
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник керівника

з 03.2024 по нині (1 рік 5 місяців)
Adam's Home Improvement & Solutions Inc., Торонто, Канада, Дистанційно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

-Організування технічного обслуговування офісу: планування ремонтів, координація роботи з підрядниками.
-Обробка вхідноі та вихідноі кореспонденціі, сортування й визначення пріоритетності.
-Ведення впорядкованоі системи зберігання паперових та електронних документів.
-Оформлення рахунків, замовлень на закупівлю та звіти про витрати, забезпечуючи точність і своєчасність фінансової звітності.

Помічник відділу маркетингу

з 05.2023 по 03.2024 (10 місяців)
Hudson’s Bay, Едмонтон, Канада, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

-Забезпечення ефективноі обробки транзакцій відповідно до політик і процедур компанії.
-Контролювання запасів офісного та господарського приладдя, підтримуючи точний облік.
-Асистування у фінансових операціях: виставлення рахунків, оплата платежів, здійснення банківських внесків.

Заступник керівника філіалу

з 09.2022 по 03.2023 (6 місяців)
SKODA Pehamot, Щецин, Польща, Дистанційно (Автобізнес та автосервіс)

-Ведення розкладу керівника відділу: планування зустрічей, подорожей та призначень.
-Щотижневі та щомісячні звіти щодо показників ефективності, включно з продажами, обслуговуванням клієнтів і даними про запаси.
-Брала участь в організації та реалізації промоційних заходів, що сприяло зростанню залученості клієнтів на 25%.
-Підтримка керівника у вирішенні конфліктних ситуацій між працівниками, клієнтами та зовнішніми партнерами.

Менеджер з товарозабезпечення

з 04.2021 по 03.2022 (11 місяців)
«Maxim Kulikov», Київ (Краса, фітнес, спорт)

робота з постачальниками
•пошук постачальників з найкращими ціновими та асортиментними пропозиціями
•узгодження комерційних умов
•формування замовлень
•контроль обіговості складських запасів
•мінімізація списань
•робота з товарною документацією
•проведення інвентаризації, підбиття її підсумків
•розподіл і видача матеріалів майстрам
•аналіз конкурентів
•формування звітів з продажів

Заступник керуючого магазином

з 03.2019 по 07.2020 (1 рік 4 місяці)
Професійна косметика для волосся, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

Відбір і найм працівників, а також адаптація новачків у колективі.
Робота з постачальниками: пропозиція нових товарів, закупівлі, планування та проведення спеціальних заходів, уцінка товарів.
Організація торгового процесу відповідно до встановленого плану товарообігу.
Контроль викладки товару, наявності цінників, представлення всього асортименту товару.
Формування замовлень, контроль товарного залишку в магазині, проведення інвентаризації.
Участь в навчанні персоналу, а також контроль якості обслуговування покупців.

Менеджер з товарозабезпечення

з 07.2016 по 03.2019 (2 роки 8 місяців)
Професійна косметика для волосся, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

•Приймання товару за кількістю та якістю
•Робота з постачальниками та посередниками
•Формування попиту та стимулювання збуту товарів
•Проведення інвентаризації
•Робота в 1С:Підприємство 8.3
•Маркетингові дослідження

Адміністратор магазину

з 08.2015 по 07.2016 (11 місяців)
Профессиональная косметика для волос, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

•Володіння офісною технікою
•Грамотне усне та письмове мовлення
•Знання ділового етикету
•Володіння іноземними мовами
•Прийом дзвінків, запис клієнтів
•Робота з касою
•Робота в 1С:Підприємство 8.3, впевнений користувач ПК
•Розрахунок з клієнтами
•Вирішення конфліктних ситуацій
•Розрахунок заробітної плати працівників
•Організація роботи колективу
•Знання особливостей продаваних послуг, косметичних засобів
•Комунікабельність
•Стресостійкість
•Навички розміщення реклами в Інтернеті, журналах та інформаційних довідниках
•Уміння вирішувати конфліктні ситуації
•Навички забезпечення життєдіяльності магазину
•Навички спілкування з клієнтами

Освіта

КДПУ ім. Володимира Винниченка

Іноземних мов, Кропивницький
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)

Спеціальність - філолог англійської мови та зарубіжної літератури.

Знання і навички

  • Дисциплінованість
  • Комунікабельність
  • Ведення документації
  • 1С:Бухгалтерія
  • Здатність до навчання
  • Управління магазином
  • Інвентаризація
  • Адміністрування офісу
  • MS Excel
  • Beauty Pro
  • Стресостійкість
  • Контроль цінників
  • Організованість
  • Ведення CRM
  • Користувач 1С

Знання мов

  • Англійська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Польська — середній

Додаткова інформація

-Відповідальна, ініціативна, комунікабельна, організована, орієнтована на результат. Вмію працювати в команді, швидко навчаюся новому, завжди зберігаю спокій у стресових ситуаціях.
-Знижувала рівень списань і підвищувала товарообіг. Приймала активну участь у підборі, адаптації та навчанні персоналу. Маю досвід ефективної співпраці з постачальниками та оптимізації асортименту.
-Життєвими принципами є постійний розвиток, чесність, повага до інших, відповідальність за результат. Вірю, що успіх компанії починається з ефективної командної роботи та якісного сервісу.
-Читання художньої та професійної літератури, вивчення іноземних мов, подорожі, психологія, здоровий спосіб життя - це все мій mood по життю!
-Вимоги до місця роботи:
Професійний та стабільний колектив, можливість реалізовувати ініціативи, розвиток та навчання. Важливі чітка організація роботи, взаємоповага, комфортні умови праці та прозора система мотивації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: