• PRO

Ірина

Директор операційний, виробництва, з якості

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
47 років
Місто проживання:
Білгород-Дністровський
Готовий працювати:
Київ, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор, директор виробництва

з 10.2024 по нині (10 місяців)
ТДВ СМВ, харчова промисловість, Свалява (Харчова промисловість)

Загальне керування виробничим підприємством (транспортний відділ, виробництво - 3 цехи, служба головного інженера, лабораторії, склади, охорона праці, охорона навколишнього середовища, військовий облік, пожежна безпека, будівельний відділ, технології, нормування та регламентування виробничих процесів, сертифікація, якість, охорона, безпека, IT, бухоблік, договірні відносини, дозвільна діяльність).
Контроль за виконанням планів та досягненням цілей
Вирішення технічних та організаційних питань
Забезпечення високого рівня якості продукції та послуг
Аналіз ефективності процесів та проектів
Управління операційною діяльністю компанії
Організація та координація роботи відділів компанії
Вдосконалення та впровадження ефективних систем управління
Розробка та впровадження стратегій оптимізації бізнес-процесів

Перший заступник директора

з 06.2019 по 08.2024 (5 років 2 місяці)
ТОВ Гемопласт, Білгород-Дністровський (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Операційна діяльність: планування виробничої програми та контроль її виконання, аналіз відхилень та розробка корегувальних дій. Щоденне керування повсякденними операціями для забезпечення безперебійної роботи підприємства, вирішення питань що виникають на усіх етапах життєвого циклу продуктів. Виявлення недоліків у процесах та їх коригування. Встановлення ключових показників ефективності KPI, цілей та критеріїв результативності OKR.
Укладання договорів, участь в перемовинах, в тому числі з міжнародними партнерами (постачальники, виробники - OEM, ODM, OBL, дистрибуція, уповноважені представники; аудитори, замовники, покупці), оцінка та аудити постачальників сировини та послуг. Побудова, регламентування, контроль виконання, удосконалення процесів. Комерційна діяльність (надання послуг в межах виробничої діяльності, ВТМ, з випробувань, логістики). Оцінка доцільності нових проектів (складання та оцінка ТЕО).
Спільно з фінменеджерами аналіз фінзвітності, калькуляцій, план-фактів, виконання планів продажів та фінрезультатів окремих проектів. Бюджетування, робота над скороченням витрат у виробництві та накладних витрат. Аналіз роботи з клієнтами/покупцями різних типів торгівлі (роздріб, retail, інтернет-продажі, дистриб'ютори, тендера та інше).
Формування потреби у персоналі, встановлення критеріїв підбору, вибір, навчання. Проведення співбесід. Управління великим колективом (в безпосередньому підпорядкуванні 50, всього на підприємстві 200).
Виконання обов'язків заступника директора з якості, уповноваженого з якості.
Розробка разом з керівництвом та акціонерами стратегічних планів, їх впровадження, моніторинг проектів.

Заступник з якості, Керівник Випробувального центру

з 05.2018 по 08.2024 (6 років 3 місяці)
ТОВ Гемопласт, Білгород-Дністровський (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Керівництво службою якості (відділ якості, випробувальний центр (3 лабораторії), відділ технічного контролю, відділ головного технолога, сектор метрології – 40 осіб). Знання стандартів серії ISO (9001, 13485, 14000, 17025, 19011 та ще широкий ряд стандартів вузької спрямованості, технічних регламентів України та Європи, директив Ради ЄС). Управління Випробувальним центром, акредитованим на відповідність ISO 17025 (санітарно-хімічна, лабораторія вхідного та вихідного контролю (функціональні та фізико-механічні випробування), мікробіологічна).Співробітництво з іншими акредитованими лабораторіями (ISO, GLP) в Україні та за її межами. Робота з претензіями (рекламаціями) від споживачів – аналіз, план дій, розслідування, шляхи вирішення, розробка та контроль виконання КД та ПД.
Перемовини, оцінка та аудити постачальників сировини та послуг. Підбір сировини, комплектуючих, матеріалів. Введення нових продуктів (вивчення ринку, підбір технології, устаткування, сировини, пакування, розробка технологічного процесу, випробування, стандартизація, сертифікація за потреби, серійний запуск, постмаркетинг). Надання рекомендацій щодо вдосконалення процесів. Автоматизація процесів, диджиталізація документообігу. Встановлення KPI, OKR.

Провідний фахівець з охорони навколишнього середовища

з 06.2011 по 04.2018 (6 років 10 місяців)
КП "Теплопостачання міста Одеси", Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Виконання обов'язків згідно займаної посади (більш ніж 100 об'єктів): складання звітності, розробка екологічних проектів спільно з ліцензійними компаніями, контроль обігу відходів, оцінка стану та відповідності місць їх накопичення та зберігання, організація вивозу та передачі на утилізацію. Юридичне супроводження всіх екологічних питань. Підготовка переліку документів для проведення тендерних закупівель послуг, їх аналіз для прийняття рішень.

Провідний фахівець з екологічного аудиту

з 06.2009 по 06.2011 (2 роки)
Енергозберігаюча сервісна компанія, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Екологічний аудит, екологічна експертиза, розробка проектів з інвентаризації відходів та зелених насаджень, супровід підприємств з екологічних питань. Підбір комплексних рішень направлених на збереження усіх видів ресурсів спільно з енергоаудиторами. Керівництво проектами. Формування бази потенційних клієнтів, переговори, продаж послуг, презентації, оформлення договірних відносин. Юридичний супровід щодо екологічного законодавства.

Інженер з охорони навколишнього середовища, менеджер з якості

з 11.2004 по 05.2009 (4 роки 6 місяців)
ПАТ "Гемопласт", Білгород-Дністровський (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Виконання всіх обов'язків в рамках займаємої посади: складання звітів, в тому числі "податковий збір", організація проведення інвентаризацій викидів та відходів. Робота у складі Випробувального центру в якості хіміка: проведення випробувань. З 2007 року робота в складі відділу якості: сертифікація та реєстрація продукції, проведення внутрішніх аудитів якості.

Інженер хімік

з 08.2004 по 11.2004 (3 місяці)
ТОВ "ПТК Шабо", Шабо (Харчова промисловість)

Проведення хімічних та мікробіологічних випробувань якості виноматеріалів та готового вина.

Освіта

Одеська державна академія холоду

Теплофізика. Прикладна екологія., Одеса
Вища, з 1997 по 2004 (7 років)

Диплом спеціаліста. Денна форма навчання. Дипломна робота: "Модернізація системи очисних споруд стічних вод міста Білгород-Дністровський".

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

- Впевнений користувач компьютером: пакет MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Project, Outlook, Visio), 1С:Підприємство, інструменти google.
-Знання CRM та ERP систем
-Постійний користувач базою документів ЛІГА:ЗАКОН, Rada.gov.ua, інтернет –сервісом Будстандарт
-Знання стандартів якості та нормативної документації національних та міжнародних (ГОСТ, ТУ, ДБН, САНПіН, МУ, Дерективи ЄС, ISO, MedDev, ДСТУ ISO, DIN, GLP, GMP та інші), а також метрології, стандартизації, сертифікації, управління, підбір, оцінка, атестація персоналу
-Досвід побудови бізнес-процесів та оцінки ефективності існуючих (в тому числі з використанням BPMN 2.0 нотацій), автоматизація процесів, виробництва, систем контролю, документообігу, діджиталізація даних
-Розуміння концепції "ощадливе виробництво"/Lean, відповідних та інших інструментів направлених на зменшення втрат (5S, 5Why, 6Sigma, діаграма Ісікави, PDCA, Muda, Kanban, Kaizen, Gemba тощо). А також методологій ТОС (ефективність), ТQM (якість), TPM/TEM (обладнання).
-Досвід технологій: переробка пластмас, композитні матеріали, лиття під тиском, нанесення друку на різні матеріали, екструзія, виробництво електронагрівачів промислових, ТПА, ливарні форми,стерилізація продукції (газ, пара, опромінення, хімічна), збирання, пакування, металообробка, харчова промисловість - видобуток/предпідготовка/розлив мінеральних вод, медичні вироби (від простих до багатокомпонентних з довгим ланцюгом виготовлення)
-Досвід роботи з фінансовими інструментами: P&L, Баланс, ТЕО, формування собівартості, план-фактний аналіз, нормування труда, кредиторка, робочій капітал
-Керування лабораторіями (хімія, фізико-механіка, мікробіологія, токсикологія, санітарна гігієна), акредитація (первинна, повторні, з змінами в сфері)
-Досвід розробки екологічних проектів (інвентаризація відходів, викидів, зелених насаджень)
-Досвід керування об’єктами підприємства: відділ якості, сертифікації, стандартизації, метрології, випробувальний центр, ВТК, технології та розробки, відділ зовнішньо-економічної діяльності, постачання, виробничо-деспетчерський відділ, внутрішня логістика, охорона праці, безпека, охорона навколишнього середовища, складські хозяйства, виробничі цехи, будівельний відділ, служба головного інженера (енергетика, КВПіА, механіка), транспортний відділ (перевезення пасажирів, продукції (авто, заліниця, електронавантаувальний транспорт), автоцистерни, будівельна та прибиральна теніка)
-Сертифікати про навчання: Lean Institute Ukraine, «Lean Management», «Система управління фінансами для бізнесу", Побудова бізнес-процесів, Внутрішній аудитор. Уповноважений з якості для виробників медичних виробів згідно ISO 13485:2016, Організація роботи виробничої лабораторії, внутрішній аудитор згідно ДСТУ ISO 19011:2018, Внутрішній аудит та методи забезпечення якості в лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO 17025:2017.
Цілеспрямована, добропорядна, відповідальна, комунікабельна, легко та швидко засвоюю нову інформацію.
Здатна працювати в режимі багатозадачності та обробляти великі масиви інформації.
Аналітичні здібності, лідерські якості. Постійно навчаюсь та розвиваюсь, виявляю цікавість до нового та прогресивного.
Маю водійське посвідчення, водіння ТЗ категорії В. Транспортного засобу не маю.
Мати двох дітей шкільного віку (до 14 років) і дорослої доньки. Очікуваний рівень заробітної плати від 50000 грн (після відрахування податків та зборів) в залежності від функціоналу та умов праці + потребую компенсацію вартості житла у випадку релокації.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: